Edit staat boven zie ik nu .quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die heb ik wel ergens gezien in het begin van deze BB , maar weet niet meer waar.
zeker nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef Puzzie het volgende:
Keanu is geen slechte jongen laat dat ook duidelijk zijn.
Ja dag!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker niet
als je moeite hebt met slapen moet je hem gewoon even bellen
Dan hij keer op keer vertellen dat hij met Jordy heeft gesproken, waarbij Jordy keer op keer heeft gezegd dat er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker niet
als je moeite hebt met slapen moet je hem gewoon even bellen
Ik stel voor dat jij gewoon geen diagnose over een bewoner van BB doet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:45 schreef czvt het volgende:
[..]
Ik stel geen diagnose, die is reeds gemaakt door gekwalificeerde psychologen. I've been there, I've done all that, I live with this situation. Ik leef onder geen steen maar als jullie dit beslissen dan stel ik voor jullie blinddoek af te doen en meer respect te tonen voor deze materie.
Ben haar na 10 minuten ook echt moe gehoord. Mag alweer op de bank.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
Eva is net zo erg
misschien nog erger
Eens, en nog wat valsig erbij en onbeschoft gebekt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
Eva is net zo erg
misschien nog erger
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
Eva kan geen bijzondere dingen delen want dat kwetst haar familie
Vast niet. Sommigen zitten gewoon nog in de kastquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
sorry dit is niet te doen
zoals ze praat en wat ze zegt
Op woensdag 12 februari 2025 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Tja zo is ze gewoon.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is Eva weer oneerbiedig bezig zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |