Ging erover dat Jordy niks heeft gezegd om Mattie te saven. Dat gaf Jordy buiten ook eerlijk toe aan Mattie.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat er eerst gezegd werd dat Jordy helemaal niets gezegd heeft en dat later door anderen weer ontkend werd.
Hij heeft ook duidelijk uitgelegd waarom en Mattie begreep het. Niemand koos voor Mattiequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ging erover dat Jordy niks heeft gezegd om Mattie te saven. Dat gaf Jordy buiten ook eerlijk toe aan Mattie.
Jordy heeft daaraan wel toegevoegd dat hij wel een paar dingen had gezegd Mattheus een mooie groei mee maakte en nog een aantal dingen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Ging erover dat Jordy niks heeft gezegd om Mattie te saven. Dat gaf Jordy buiten ook eerlijk toe aan Mattie.
dat zijn natuurlijk de geweldige quotes die voor de uitzending worden bewaardquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy heeft daaraan wel toegevoegd dat hij wel een paar dingen had gezegd Mattheus een mooie groei mee maakte en nog een aantal dingen.
Er viel niks meer te saven, Mattie was kansloos, alle stemmenv an Jordy op hem zouden verloren zijn en dus koos hij ervoor Jolien te savenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Matti had al 4 stemmen dus was nutteloos. David brengt dat alsof Jordy hoogverraad heeft gepleegd maar kijkt volledig langs de actie van Elsa heen. Dat meten met twee maten bij dat groepje is stuitend. Daarnaast heeft Jordy wel gepleit voor Matti ondanks dat dat nutteloos was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:36 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Maar ja, wie had ze dan moeten kiezen? Misschien Milena, maar die was voor Sharice gegaan en voor de rest was iedereen of al gekozen of al genomineerd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:30 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is het spel. Jolien heeft dit keer verkeerd gegokt. Op persoonlijk vlak snap ik wel dat ze het moeilijk heeft.
Ja, dus liegen die anderen niet als ze hem 'niks hebben zien doen voor Mattheus'.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft ook duidelijk uitgelegd waarom en Mattie begreep het. Niemand koos voor Mattie
Wicky zit daar prima.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is maar wat het beste uitkomt voor BB, Wicky moet natuurlijk blijven vanwege het inclusiviteits gehalte.
Axel en Jordy hebben uiteindelijk Jane van de bank gehaald want Jolien was dus ook verloren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er viel niks meer te saven, Mattie was kansloos, alle stemmenv an Jordy op hem zouden verloren zijn en dus koos hij ervoor Jolien te saven
Jordy is op Jane en Mattie gegaan omdat Elsa als laatste over was en die zat daar voor Jolien Dus dan zou Sharice op de bank komen en Jolien en dat heeft Elsa niet gedaan Zo heb ik het begrpenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:42 schreef marky het volgende:
[..]
Axel en Jordy hebben uiteindelijk Jane van de bank gehaald want Jolien was dus ook verloren.
Snap ik, ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik ben nog wel bezig me over haar kleffe fase heen te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |