nee daar doet ze alsof haar neus bloed, maar ze zal het wel met Wicky besprekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:43 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Elsa dit zo gaat bespreken met Milena en Sharice
Ze is echt open gebloeid, sinds dat Jeffrey weg is. BB had beter kunnen inzetten op hun als losse spelers i.p.v. er moet een stelletje komen en dat wekelijks bij ze te checken.quote:
Echt welquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja verbaasd mij dat ze zo voor haarzelf opkomt
Dat is niet waar hij heeft wel een pleidooi gehouden voor Matti. Aangegeven dat Matti daar zit voor de persoonlijke groei ed. Hij wist dat hij Matti niet kon redden dus is toen voor Jolien gegaan en daarna voor Jane.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dus liegen die anderen niet als ze hem 'niks hebben zien doen voor Mattheus'.
Had ie sowieso ook binnen gewoon kunnen zeggen, had er bij niemand een misverstand over ontstaan, door te zwijgen werkt ie dat juist in de hand. Vind het niet handig van 'm dat ie dat niet gedaan heeft.
Tuurlijk wist ze het wel.......anders moest ze in haar eigen groep snijden....met Sharice en Jolijn hoort niet bij die groep......quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Elsa niet goed wist wat haar taak was toen Jolien haar uit koos. Dat het de bedoeling was om voor Jolien op te komen en haar vrijstelling te gunnen.
Helaas ging Elsa gewoon haar eigen ding doen.
We zien dat vaak bij haar. Ze luistert niet goed.
Ja laat idd die maar gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Dan hoop ik toch dat Keanu weg moet
Againquote:
Denk dat iedereen gewoon een pleidooi heeft moeten houden voor degene die ze daarheen heeft geroepen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet waar hij heeft wel een pleidooi gehouden voor Matti. Aangegeven dat Matti daar zit voor de persoonlijke groei ed. Hij wist dat hij Matti niet kon redden dus is toen voor Jolien gegaan en daarna voor Jane.
je kiest wie bij je pastquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa hoeft Jordy niet leuk te vinden, maar ze vindt de verkeerde mensen wél leuk. Je zou denken dat ze meer mensenkennis heeft
en had meer mensenkennis bij haar verwacht, dat heb je in de gevangenis wel nodig, mensen kunnen lezen en dat kan ze dus helemaal niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Again
Dus gisteren hangt ze Jordy publiek op (mag, maar ze had het ook niet hoeven te doen)
Vandaag Jolien voor de bus gegooid.
Voor een ex militair en gevangenisbewaarder had ze wel wat volwassener mogen zijn.
Nee met Keanu win de oorlog niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat Keanu gaat vertrekken. Denk niet dat veel mensen zich met een emo identificeren.
👍quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben even weg en BAM nominaties bekend
Jane vrij![]()
Sharice vrij![]()
Maar goed Keanu uitzwaaien is ook leuk
Hij is saai,speelt het spel niet, wil vriendjes met iedereen zijn en kan alleen maar over gevoel pratenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat Keanu gaat vertrekken. Denk niet dat veel mensen zich met een emo identificeren.
Hmm, volwassenen kunnen fouten maken. Ex-militairen ook.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Again
Dus gisteren hangt ze Jordy publiek op (mag, maar ze had het ook niet hoeven te doen)
Vandaag Jolien voor de bus gegooid.
Voor een ex militair en gevangenisbewaarder had ze wel wat volwassener mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |