Ik heb het effe uitgezet Elsa trek ik gewoon niet meer op de streams. Wat een vreselijk mens ia dat.quote:
Het is het spel. Jolien heeft dit keer verkeerd gegokt. Op persoonlijk vlak snap ik wel dat ze het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef Droopie het volgende:
Ow?
Dus Jolien had Elsa uitgenodigd om voor haar te debatteren en die heeft haar weggestemd
Wat een verraad ja.
Andere kant, verkeerde persoon gekozen, je garandeert geen vrijstelling als je die persoon kiest.
Echt he met al haar smoesjes en zogenaamde grapjes.quote:
t het was geen redden meer aan want Mattie kreeg geen enkele stem dus dan is het gewoon een verloren zaak en hij heeft dat eerlijk tegen Mattie gezegd en die begreep hetquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral om ging dat Jordy niet goed genoeg heeft gestreden voor Mattheus.
Vermoed dat Jordy meteen in het begin al aanvoelde hoe het zou gaan en de handdoek een beetje in de ring heeft gegooid.
Elsa is niet eerlijk, ze is vals en speelt nu de zielige kaartquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:32 schreef greysbones het volgende:
Elsa praat plots heel slooom
jaaa
hmmmm
dat wist ik nieeet
hmmm jaaa
Ja en daar heb ik dus erge moeite mee, 53 jaar en dan zo doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa is niet eerlijk, ze is vals en speelt nu de zielige kaart
Meestal als ze haar ware aard laat zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:32 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik denk dat Elsa zo met migraine op bed ligt
Het is maar wat het beste uitkomt voor BB, Wicky moet natuurlijk blijven vanwege het inclusiviteits gehalte.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef maxelu het volgende:
BB zit altijd vol twists enzo, maar het is wel gewoon dikke bullshit dat jolien vs wicky een nominatiegame spelen. en als wicky dan genomineerd hieruit komt, het kwijtgescholden wordt. en dat jolien nu gewoon op de bank zit. ik vind dit soort wendingen altijd best lame.
En ze doet het bewust, het is geen onnozelheid en dat neem ik haar kwalijk. Snel er uit met die vrouwquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik dus erge moeite mee, 53 jaar en dan zo doen
Echt niet ze wist prima wat ze deed.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vermoed dat Elsa niet goed wist wat haar taak was toen Jolien haar uit koos. Dat het de bedoeling was om voor Jolien op te komen en haar vrijstelling te gunnen.
Helaas ging Elsa gewoon haar eigen ding doen.
We zien dat vaak bij haar. Ze luistert niet goed.
Die zit bij Elsa onder de duim. Speelt niet voorzichzelfquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is maar wat het beste uitkomt voor BB, Wicky moet natuurlijk blijven vanwege het inclusiviteits gehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |