kijk maar op FBquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Droopie het volgende:
Mensen, ik kijk net op X.
Maar Keanu krijgt verbazend veel stemmen.
Dan weten jullie dat.
Mijn stem gaat naar Jolien, respect afgedwongen zojuist, maar gaat ze, zal t mij worst zijn.
Wie zijn nu de genomineerden danquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Droopie het volgende:
Dan weten jullie dat.
Mijn stem gaat naar Jolien, respect afgedwongen zojuist, maar gaat ze, zal t mij worst zijn.
Wat blijft die gozer lang hangen in dingen. Is al 2x uitgesproken. Hij denkt dat hij bij alle mensen hoog staat in hun lijstje terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kiki weer janken over Jordy, lekker meezeuren, want Elsa zit er ook bij? Lekker naar huis Kiki![]()
Welke X poll?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Droopie het volgende:
Dan weten jullie dat.
Ja, schandalig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:29 schreef -river- het volgende:
Huh, Shar en Jane hun nominatie vrijgespeeld?
Nee je kan nu al stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar morgen kunnen we stemmen toch?
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar morgen kunnen we stemmen toch?
Ow ja, jij was boodschappen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |