Die heeft ze wel hoor maar ze kan er niet tegen dat Jordy ook druk is en tegen haar ingaat en haar geen gelijk geeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en had meer mensenkennis bij haar verwacht, dat heb je in de gevangenis wel nodig, mensen kunnen lezen en dat kan ze dus helemaal niet.
genoegquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:51 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, volwassenen kunnen fouten maken. Ex-militairen ook.
Verder niet veel mis met Elsa.
Hij wil het spel idd niet spelen dus weet je al dat het niets gaat worden met Keanuquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is saai,speelt het spel niet, wil vriendjes met iedereen zijn en kan alleen maar over gevoel praten
weg ermee
team mattie janequote:Op woensdag 12 februari 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wil het spel idd niet spelen dus weet je al dat het niets gaat worden met Keanu![]()
Ik ben wel benieuwd hoe de beef gisteren tussen iedereen het op social media heeft gedaan![]()
dat dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:51 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, volwassenen kunnen fouten maken. Ex-militairen ook.
Verder niet veel mis met Elsa.
Ahhh!quote:
Die zijn allemaal afquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahhh!![]()
Maar ik bedoel meer de rol van Sharice en haar kontkruipers
Voor mij ook de final 5!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mattie, Jane, Axel, Jolien en Jordy
Geen kwaaie kerel, maar al schijnt de zon volop, hoor ik hem praten, dan regent het pijpenstelen in mijn hoofd...quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is saai,speelt het spel niet, wil vriendjes met iedereen zijn en kan alleen maar over gevoel praten
weg ermee
KiKi gaat naar huis denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wil het spel idd niet spelen dus weet je al dat het niets gaat worden met Keanu![]()
Ik ben wel benieuwd hoe de beef gisteren tussen iedereen het op social media heeft gedaan![]()
Jij vindt Keanu wel de leukste van de genomineerden?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
KiKi gaat naar huis denk ik![]()
Noujah dan ben ik er ook klaar mee denk ik. Vind het seizoen sowieso niet zo geweldig
Dat het gezegd is is geen punt maar de manier waarop . Het leek wel een klein kind en we zagen eindelijk de ware....Elsaquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
en zo ontzettend vreselijk iets heeft ze niet tegen jordy gezegd, Ze heeft gezegd dat ze hem stemmen heeft gegeven omdat ze hem niet mag.
En dat hebben er al zoveel over andere bewoners gezegd, alleen niet waar iedereen bij was, maar in hun eigen groep.
Ze zeiden dat hij zijn naam niet een keer genoemd heeft. Das niet waar ze zeiden eerst hij heeft niets gezegd over Matti das ook niet waar en als je niet precies weet hoe het lopen gaat en je ziet al 4 stemmen op Matti dan kies je ervoor om een van Matti zijn maatjes te redden en dat werd uiteindelijk Jane. Het verschil met Jolien is Elsa had de beslissende stem en die gaf ze aan Sharice en niet aan Jolien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat iedereen gewoon een pleidooi heeft moeten houden voor degene die ze daarheen heeft geroepen.
Maar dat was het punt ook niet.
Als dat het enige is wat ie voor Mattheus gedaan heeft, kunnen die anderen dat gewoon zien als 'niet z'n best gedaan hebben', helemaal als ie vervolgens weigert zijn beweegredenen in de groep te noemen.
Dat maakt hen geen leugenaars zoals hier stellig beweerd werd. Maar goed, ik zie het in de aflevering wel.
Jahoor. Het is allemaal niet veel, maar dan zou ik Jol lekker naar huis sturen in de trui van Sjefke met de brief en een zak nootjes (gejat van Peter voor Sjef)quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij vindt Keanu wel de leukste van de genomineerden?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
https://www.vogelbescherm(...)xO_8Z_oUu3HFh-hRlfmA
BB vogelhuisjes te koop 25 euro per stuk
Het is een mooie ontwikkeling. ze hebben nu ook 2 belgen in de groep man en vrowu, die miste ze nog. De groep van Sharice heeft maar 1 nderlandse vrouw.quote:
Zoals ik zei, ik zie het wel in de aflevering. Wij waren er niet bij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zeiden dat hij zijn naam niet een keer genoemd heeft. Das niet waar ze zeiden eerst hij heeft niets gezegd over Matti das ook niet waar en als je niet precies weet hoe het lopen gaat en je ziet al 4 stemmen op Matti dan kies je ervoor om een van Matti zijn maatjes te redden en dat werd uiteindelijk Jane. Het verschil met Jolien is Elsa had de beslissende stem en die gaf ze aan Sharice en niet aan Jolien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |