ik wist dat iemand dat ging lukken, hey wat gaaf hahha dank je welquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]free photo hosting
[ link | afbeelding ][/spoiler]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zullen we gaan flyeren voor KiKi op de haarlemmerstraat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
En ze is niet beroerd om het spel te spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
misschien heb ik een te roze bril op of zo maar eerlijk is eerlijk
Jolien laten blijven is goed voor als we Sharice definitief op de bank willen, alle stemmen zijn belangrijk bij de noms
Mij niet bellen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dag!!![]()
Dat is een mooie taak voor @:ledn81 en @:DGK-Eric
Ze heeft het gister heel goed gedaan en van zich afgebeten, had ik niet achter haar gezocht. Respect heeft ze daarmee verdiendquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En ze is niet beroerd om het spel te spelen.
Die laatste foto is hartstikke leukquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][/spoiler]
Maakte Elza vorig jaar deel uit van de open deur dag BB bezoeken 🤔quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wist dat iemand dat ging lukken, hey wat gaaf hahha dank je wel![]()
Vrijdag zullen we het weten, ik dacht dat vorige week spannender was.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:19 schreef -river- het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BB liet op FB achter dat de live zo spannend gaat worden!
Het is een drama , gisteravond ook alquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:22 schreef mazaru het volgende:
Is Fok! gehacked dat het zo traag is?
Dan neem je Elsa als favoriet, dan ben je er zeker van dat ze niet met ene vent zoent.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef mario390 het volgende:
en keer en enige keer will ik erleven dat mijn favurit niet met en vent zoent
Het is niet te doen om zo te posten. Daar raak ik kriegel doorquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is een drama , gisteravond ook al
Je bent niet de enige hoor, er zijn meer klachten overquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is niet te doen om zo te posten. Daar raak ik kriegel door
nee niet elsaaquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan neem je Elsa als favoriet, dan ben je er zeker van dat ze niet met ene vent zoent.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan neem je Elsa als favoriet, dan ben je er zeker van dat ze niet met ene vent zoent.
ze hebben geen ovenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:30 schreef riri het volgende:
Daar moet je toch een bol van kneden om een mooi broood van te maken en dan uitrollen zodat die in de vorm past, wat zijn dit toch voor klungels deze mensen
Ze hebben het totaal niet goed gekneed is veel te nat ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:30 schreef riri het volgende:
Daar moet je toch een bol van kneden om een mooi brood van te maken en dan uitrollen zodat die in de vorm past, wat zijn dit toch voor klungels deze mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |