SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet de moeite genomen om te kijken wanneer ze precies spelen.
Waarschijnlijk heb ik de Europese wedstrijddagen van Feyenoord volgend jaar wel in de smiezen. Dank voor je opbeurende woorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even de Tubantia uit 2019 opengeslagen over Pusic. Dan is het toch om te gieren dat iemand puur om het predicaat "Assistent van Slot" zo naar voren wordt gedirigeerd.
[ afbeelding ]
Geen visie en plan van aanpak. Genot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
Hoezo, de toekomstige hoofdtrainer staat al in de OPquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Afbeelding in de eerste post is lekker actueel
Flinkevleugel +3173quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Flinkevleugel +3173
Vier jaar samengewerkt met Arne Slot. FC Twente laten promoveren naar de Eredivisie. Met Shakhtar de dubbel gewonnen. Redelijk goed gepresteerd in de Champions League. Bij Arsenal werd met respect gesproken over hoe Pusic Shakhtar liet spelen. PSV had hij weggespeeld tot een domme Braziliaan van het veld werd gestuurd.
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.
Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaad
Morgen weer genieten van de sterrenmaaltijd van Dennis. Nadje gaat shinen
,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.
Hier zitten mensen met echte diploma's.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.
Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum
quote:De Deen heeft broodjes laten aanrukken, er zijn gezonde sapjes en het Feyenoord dat hij voor ogen heeft hangt met de bekende magneetjes aan de muur. In een 3-4-3-formatie. ,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’
quote:De Nederlandse assistenten John de Wolf en Etiënne Reijnen zien in de eerste weken dat Priske, Hamberg en Babaloa een wel heel erg onafscheidelijk trio vormen. De Nederlanders hangen er maar wat bij, al geeft Priske in de media Reijnen nog weleens een schouderklop. De Wolf niet, de Deen lijkt niet zo goed te weten wat hij met de cultuurbewaker aan moet.
quote:Maar dat is iets te simpel. De spelers van Feyenoord zijn gewend om gedetailleerd klaargestoomd te worden voor wedstrijden. Tactisch en conditioneel. Het lijkt allemaal verdwenen. Priske vraagt vaak naar de mening van spelers, de typische Deense manier van leidinggeven, maar de spelers van Feyenoord denken op hun beurt ‘jij bent toch de trainer’. ,,Arne Slot vroeg nooit iets’', klinkt het off the record.
quote:Als commissaris Sjaak Troost die avond in de businessunit van Europarcs de aanwezigen kort voor de aftrap vertelt dat Priske hoe dan ook wordt ontslagen, gaat het opeens snel. Er wordt voor, tijdens en na de 3-0 winst tegen Bayern München over het vertrek van Priske gepubliceerd, het ene medium veel stelliger dan de andere, maar het is overduidelijk: Priske bungelt aan een zijden draadje. Op 1908 hebben ze trainer Pascal Bosschaart dan al afscheid zien nemen van zijn elftal onder 21 elftal, hij moet gaan helpen in de Kuip, laat hij weten.
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De geest van Arne Slot gaat Feyenoord kapotmaken.
Daarom zijn die conservatieve stromingen nogal problematisch in het post-Arne Slot-tijdperk. Jij en ik hebben enigszins de hersenen om te snappen dat je dat never nooit niet één-op-één kunt kopiëren, en het enorm stinkt naar domheid en populisme om Pusic aan te stellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.
Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Er zijn wel meer mensen die niet weten wat ze met John de Wolf aanmoeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:16 schreef Caland het volgende:
Deense aanpak Brian Priske sloeg nooit aan bij de spelers van Feyenoord: ‘Arne Slot vroeg nooit iets’
https://www.ad.nl/voetbal(...)nooit-iets~a2d6e5e9/
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of Pusic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.
Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Nee daar is het gros van de voetballers veel te achterlijk voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Elan het volgende:
Kan het interview even niet vinden maar na Liverpool - Spurs geeft zo'n Gakpo ook aan dat het allemaal automatismen zijn en dat ze zelf nergens over hoeven na te denken onder Slot.
Zo hoor je een team te leiden en niet op de Priske-manier zo van wat denken jullie vandaag jongens?
Ach, er waren ook een hoop users die zeker wisten dat Priske een perfecte match zou zijn voor Feyenoord en dat de manier van spelen door Priske eigenlijk heel erg leek op dat van Slot (lol)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.
Als ik nog een keer iemand hoor over een fluïde velbezetting zet ik hem op een trein naar Polen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, er waren ook een hoop users die zeker wisten dat Priske een perfecte match zou zijn voor Feyenoord en dat de manier van spelen door Priske eigenlijk heel erg leek op dat van Slot (lol)
Spelers worden niet betaald om na te denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Elan het volgende:
Kan het interview even niet vinden maar na Liverpool - Spurs geeft zo'n Gakpo ook aan dat het allemaal automatismen zijn en dat ze zelf nergens over hoeven na te denken onder Slot.
Zo hoor je een team te leiden en niet op de Priske-manier zo van wat denken jullie vandaag jongens?
Precies. Je kan best eens 2/3 van de beste of meest ervaren spelers naar hun mening vragen, maar om nou een soort van groepsgesprekken hierover te houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Elan het volgende:
Denk dat Pusic voor de komende maanden wel de ideale trainer is om er nog wat van te maken, heeft geen aanpassingstijd nodig en weet wat werkt bij deze groep. Maar heel duurzaam gaat het niet zijn. Ook een trainer die Slot zijn succes wil kopiëren loopt er tegen aan dat in 23 heel veel brandhout is gekocht, Wieffer pas zeer recent vervangen is door een vrij onbekende speler en Geertruida’s vervanger de rest van het seizoen uitgeschakeld is en dat we geen goede spits hebben. Bovendien heeft Pusic niet de communicatieve vaardigheden van Slot (en dat is een understatement).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom zijn die conservatieve stromingen nogal problematisch in het post-Arne Slot-tijdperk. Jij en ik hebben enigszins de hersenen om te snappen dat je dat never nooit niet één-op-één kunt kopiëren, en het enorm stinkt naar domheid en populisme om Pusic aan te stellen.
Je kan niemands succes kopiëren. Dat is een utopie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Pusic voor de komende maanden wel de ideale trainer is om er nog wat van te maken, heeft geen aanpassingstijd nodig en weet wat werkt bij deze groep. Maar heel duurzaam gaat het niet zijn. Ook een trainer die Slot zijn succes wil kopiëren loopt er tegen aan dat in 23 heel veel brandhout is gekocht, Wieffer pas zeer recent vervangen is door een vrij onbekende speler en Geertruida’s vervanger de rest van het seizoen uitgeschakeld is en dat we geen goede spits hebben. Bovendien heeft Pusic niet de communicatieve vaardigheden van Slot (en dat is een understatement).
Het kan nog voor een anderhalf jaar/twee en een half jaar werken als op de achtergrond al doorgebouwd wordt, maar met de huidige bestuurders vrees ik het ergste.
Van mij mag hij eigenlijk best algemeen directeur blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom stelt niemand eigenlijk de vraag wanneer DtK zijn biezen pakt? Hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor dit zooitje.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom stelt niemand eigenlijk de vraag wanneer DtK zijn biezen pakt? Hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor dit zooitje.
Iedereen kopieert iedereens succes totdat iedereen hetzelfde doet, zeker in de voetballerij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kan niemands succes kopiëren. Dat is een utopie.
De praktische uitvoering verschilt altijd. Ieder mens is anders en legt het op zijn eigen manier uit, werkt op zijn eigen manier. Voetbal is veel te vluchtig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen kopieert iedereens succes totdat iedereen hetzelfde doet, zeker in de voetballerij.
Er is altijd een balans. De perfecte kandidaat had doorgebouwd op het fundament van Slot, niet het 1 op 1 gekopieerd maar ook niet het totaal weggeschoven. Beiden is een bepaalde vorm van kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De praktische uitvoering verschilt altijd. Ieder mens is anders en legt het op zijn eigen manier uit, werkt op zijn eigen manier. Voetbal is veel te vluchtig.
Wel bizar dat hij nooit heeft gesproken met Slot natuurlijk. Ik kon me dat in de eerste maand nog wel voorstellen met de uitleg die hij eraan gaf (zelf zijn mening vormen), maar dat zo'n gesprek uiteindelijk nooit heeft plaatsgevonden is toch vrij debiel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is altijd een balans. De perfecte kandidaat had doorgebouwd op het fundament van Slot, niet het 1 op 1 gekopieerd maar ook niet het totaal weggeschoven. Beiden is een bepaalde vorm van kortzichtigheid.
Ja, de aanvoerdersband.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Timber had een goede band met Priske.
Je moet als trainer wel uitstralen dat je zelf capabel bent en gelooft in wat je uitdraagt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is altijd een balans. De perfecte kandidaat had doorgebouwd op het fundament van Slot, niet het 1 op 1 gekopieerd maar ook niet het totaal weggeschoven. Beiden is een bepaalde vorm van kortzichtigheid.
Wat Priske heeft geprobeerd was dapper, maar wel ontiegelijk dom en ongepast. Pusic zou een laffere keuze zijn, maar wel de meest veilige.
Ik lees dus dat de selectie niet zelf kan denken en alles voorgekauwd moet krijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’
[ x ]
Dat de grote fout bij te Kloese zit eens, maar Priske is ook tamelijk dom geweest. Vanuit de lijn Slot werken naar een manier om zijn eigen visie te kunnen implementeren was altijd de verstandigste aanpak geweest, al is het maar om jezelf langer de tijd te geven om te wennen aan de club/het materiaal wat je voor handen hebt. Feyenoord is geen Sparta Praag waar je maandenlang de tijd hebt om aan te kloten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet als trainer wel uitstralen dat je zelf capabel bent en gelooft in wat je uitdraagt.
Priske had de lijn Slot nooit geloofwaardig kunnen doorzetten, dus dat ie probeerde waar hij zelf in geloofde is alleen maar logisch. Het blijft de fout van Te Kloese dat er geen trainer is gezocht die qua werkwijze beter aan zou sluiten.
Slot heeft de gave om iets ingewikkelds begrijpelijk uit te leggen, dat maakt hem juist zo geniaal. Als je de blauwdruk van zijn werkwijze wil kopiëren gaat 95% van de trainers meteen de mist in en verliest de spelersgroep het vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat de grote fout bij te Kloese zit eens, maar Priske is ook tamelijk dom geweest. Vanuit de lijn Slot werken naar een manier om zijn eigen visie te kunnen implementeren was altijd de verstandigste aanpak geweest, al is het maar om jezelf langer de tijd te geven om te wennen aan de club/het materiaal wat je voor handen hebt. Feyenoord is geen Sparta Praag waar je maandenlang de tijd hebt om aan te kloten.
Als de visie van Slot voor Priske te ingewikkeld was om mee te werken, is het bij voorbaat al geen goede trainer, want zo ingewikkeld was het niet.
Dat maakt het ook juist zo ironisch dat ze de enige trainer op de wereld hebben gevonden die helemaal niks wilde weten van de aanpak Slot terwijl de hele club daarop ingericht was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft de gave om iets ingewikkelds begrijpelijk uit te leggen, dat maakt hem juist zo geniaal. Als je de blauwdruk van zijn werkwijze wil kopiëren gaat 95% van de trainers meteen de mist in en verliest de spelersgroep het vertrouwen.
Je had gewoon een trainer moeten vinden waarvan hun eigen werkwijze sterk leek op die van Slot, zonder dat ze een transitieperiode nodig hebben oid. Blijkbaar vond de scouting die ook maar zijn die opties genegeerd.
Hij denkt ook zelf na op het veldquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Timber had een goede band met Priske.
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik lees dus dat de selectie niet zelf kan denken en alles voorgekauwd moet krijgenwordt leuk met pascal.
Oh en sjon loopt er voor spek en bonen bij maar dat wist iedereen al, die laat je toch niet assistent zijn laat hem lekker iets anders doen joh.
Met Pascal erbij gaat die cultuur echt nergens meer heen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.
Hij lijkt me uiterst geschikt om het een keer mee op een zuipen te zetten en wellicht kan hij er wat sfeer in krijgen de komende weken, maar hopelijk zien ze er niet iets langdurigs in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik zit te kijken naar de persco en ik moet zeggen dat ik een goed gevoel heb bij Pascal.
Laten we er maar iets moois van maken.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt me uiterst geschikt om het een keer mee op een zuipen te zetten en wellicht kan hij er wat sfeer in krijgen de komende weken, maar hopelijk zien ze er niet iets langdurigs in.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.
60 dagen zei hij net zelf.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.
Laatste speelronde is over 97 dagen, dus daar heb je alsnog niets aan. Hoe korter de klus voor een interim-trainer, hoe minder aantrekkelijk.quote:
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.
@klaasweetalles natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is eigenlijk de cultuurbewaker van VBL?
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.
Dat is een belediging voor de oprechte materiaalman.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.
In die functie moet je ook nog wel eens daadwerkelijk dingen regelen. Niks voor Sjonnie dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.
Kunnen ze samen gaan kaarten.quote:
Wie zijn deze nobodies?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
Dit is een goed stel hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
In potentie horen Read, Moder en Sauer ook nog wel bij die 15+ categorie. En misschien nog wel meer spelers als Andreev, Mitchell, Targhalline en Slory.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:54 schreef De_Pel het volgende:
Niet om het een of ander overigens, maar we hebben nog maar een paar echt waardevolle spelers over.
Daarvan is Hancko onhoudbaar, terwijl zowel Timber als Q. nog maar 1 jaar contract hebben
Eigenlijk alleen Pax nog als 15+ en potentieel wellicht Milambo/Moussa.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
Ik heb toch ook wel medelijden met jullie even leek het lelijke eendje zich te ontpoppen tot een prachtige zwaan. Blijkt het toch Priscilla van Zuid te zijn.
Als teammanager moet je redelijk kunnen plannen, communicatief vaardig zijn en een paar stappen vooruit kunnen denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.
Tiesgodquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
dan krijg je waarschijnlijk het FC Twente scenario. waar Alfred Schreuder ooit zonder papieren op de bank zat als assistent (in naam althans) en René Hake vervolgens voor de camera's mocht uitleggen wat Alfred goed gedaan had ... of fout.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:40 schreef De_Pel het volgende:
Als het onder Baardschaart ineens een stuk beter zou gaan, dan blijft hij natuurlijk gewoon op de licentie van Stam werken. Dan ga je niet last minute alsnog risico's nemen voor een paar potjes.
Het duotrainerschap bij NAC was m'n favoriete versie hiervan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk het FC Twente scenario. waar Alfred Schreuder ooit zonder papieren op de bank zat als assistent (in naam althans) en René Hake vervolgens voor de camera's mocht uitleggen wat Alfred goed gedaan had ... of fout.
Liever Priscilla van zuid dan Fatima van de Bijlmerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
Ik heb toch ook wel medelijden met jullie even leek het lelijke eendje zich te ontpoppen tot een prachtige zwaan. Blijkt het toch Priscilla van Zuid te zijn.
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
Vond hem als voetballer lachwekkend, niet in zijn voordeel, maar dat zegt verder weinig over zijn trainerskwaliteiten. Ik ben erg benieuwd, Ik weet dat het voor heel even is, maar vind het toch een interessant moment. Slot was ook niet de beste voetballer ooit, al was ie wel wat beter dan Pascal. Ik heb hem amper aan het werk gezien, maar als mens en coach (in interviews) komt ie zeer bedreven op mij over.
Toch niet qua inzicht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoor
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch niet qua inzicht?
Bosschaart vond ik vooral een houten klaas, die het alleen tot Feyenoord schopte omdat het een Feyenoorder was. Slot kon het fysiek verder niet aan, maar was denk ik wel iets technischer en wat meer voetbalverstand.
Al kan je het eigenlijk gewoon niet vergelijken.
Ik heb hem vaak zien voetballer en hij kwam veel te kort, compenseerde dat wel eens met zijn werklust, maar hij paste op een lager niveau veel beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.
Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoor
Beenhakker kon niet voetballen en van Gaal was zo snel als dikke stront.quote:
Het punt was inderdaad om aan te geven dat een beperkte speler een prima coach kan zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beenhakker kon niet voetballen en van Gaal was zo snel als dikke stront.
Brian is een lieve ventquote:
Mensen die Mark heten zijn niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:01 schreef Wotte het volgende:
Sinds wanneer is Mark eigenlijk acceptabel voor jullie?
Noujaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen die Mark heten zijn niet te vertrouwen.
Behalve Mark Wotte uitstekende TD.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mensen die Mark heten zijn niet te vertrouwen.
Misschien neemt Bommel z'n schoonvader wel mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik word niet echt gelukkig van de namen die worden genoemd.
Bommel... Pusic...
Dit worden geen gouden jaron, jongons.
Dan nog liever Gio.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien neemt Bommel z'n schoonvader wel mee.
quote:
En een goed paard maakt geen goede ruiter of zoiets.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het punt was inderdaad om aan te geven dat een beperkte speler een prima coach kan zijn.
Liever zijn zoon.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien neemt Bommel z'n schoonvader wel mee.
Als je er spelers aan gaat toevoegen die hun debuut nog niet eens hebben gemaakt zijn we natuurlijk wel heel erg aan het wensdenken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In potentie horen Read, Moder en Sauer ook nog wel bij die 15+ categorie. En misschien nog wel meer spelers als Andreev, Mitchell, Targhalline en Slory.
Het zijn misschien geen toptalenten, maar dat is Malacia in mijn ogen ook nooit geweest en die ging ook voor ¤15m weg. Je moet ze alleen op het juiste moment kunnen verkopen.
Krijg bij baardschaart het idee dat hij er vooral zit omdat het een eckte Feijenoorder is in plaats van om zijn vermeende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
Vond hem als voetballer lachwekkend, niet in zijn voordeel, maar dat zegt verder weinig over zijn trainerskwaliteiten. Ik ben erg benieuwd, Ik weet dat het voor heel even is, maar vind het toch een interessant moment. Slot was ook niet de beste voetballer ooit, al was ie wel wat beter dan Pascal. Ik heb hem amper aan het werk gezien, maar als mens en coach (in interviews) komt ie zeer bedreven op mij over.
Je kan zomaar gelijk hebben, hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijg bij baardschaart het idee dat hij er vooral zit omdat het een eckte Feijenoorder is in plaats van om zijn vermeende kwaliteiten.
Een beetje zoals domme sjon.
Volgens mij heeft niemand hier een idee hoe hij als coach is. Maar deze simpele gedachtes zijn ook alleen maar omdat die een baard heeft en eruit ziet als een 'harde werker'.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Krijg bij baardschaart het idee dat hij er vooral zit omdat het een eckte Feijenoorder is in plaats van om zijn vermeende kwaliteiten.
ihataren heeft helemaal niets meer met topvoetbal te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:47 schreef Pablo84 het volgende:
Van Bommel aanstellen. Die pikt dan wel Ihatarren op. Die presteerde geweldig onder Mark.
Tactisch onbenul hoor ik vooral, nou, dat is hoopgevend.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Binnengehaald met de gedachte dat het echt een groot talent was. Bij Utrecht best leuk gedaan, had ook in jong oranje z’n duels meegepakt en het idee was dat hij bij ons NL-11 wel even ging halen. Het bleek echter een typische Feyenoord aankoop. Geen knikker geraakt, volgens mij ook stevige kuipvrees, ging elke week slechter spelen. Als ik zijn succes moet vergelijken springen namen als Anthony Lulring, Greene en Ostlund in de gedachten. Durf eigenlijk niet te stellen dat het een betere speler was als Slot, wel qua fysiek en drive, niet qua inzicht en techniek. Verder wel lastig vergelijkbare spelers natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.
ik denk dat te kloesse nooit van Bommel gaat aanstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef Vis1980 het volgende:
En Van Bommel dan, waar is hij nu precies goed in?
Maar zou je van Bommel graag bij Feyenoord zien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat te kloesse nooit van Bommel gaat aanstellen
precies om dat hij het tegenovergestelde is van priske
te kloesse zoekt softies die hij onder controle kan houden
Van Bommel heeft wel een beetje iets weg van Slot, hij bepaalt en niemand andersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar zou je van Bommel graag bij Feyenoord zien?
Weet er inderdaad weinig van hoor, maar wát ik af en toe mee heb gekregen maakt me niet direct positief. Beetje dezelfde geluiden als bij Kuijt zeg maar. Uiteraard hoop ik dat ik fout zit, is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier een idee hoe hij als coach is. Maar deze simpele gedachtes zijn ook alleen maar omdat die een baard heeft en eruit ziet als een 'harde werker'.
Beetje als het vooroordeel dat technische spelers automatisch betere trainers zijn ofzo...
Toen de Europa League nog UEFA-cup heette: in De Kuip 0-1 voor PSV scoren in de kwartfinale en daarna Feyenoord laten winnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef Vis1980 het volgende:
En Van Bommel dan, waar is hij nu precies goed in?
Dat zondagsschot?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen de Europa League nog UEFA-cup heette: in De Kuip 0-1 voor PSV scoren in de kwartfinale en daarna Feyenoord laten winnen.
Priske leek mij geen domme jongen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weet er inderdaad weinig van hoor, maar wát ik af en toe mee heb gekregen maakt me niet direct positief. Beetje dezelfde geluiden als bij Kuijt zeg maar. Uiteraard hoop ik dat ik fout zit, is goed mogelijk.
Ik geloof er alleen ook wel in dat het in het hedendaagse voetbal helpt als je als trainer een beetje een bovengemiddelde intelligentie heb.
Toch vrees ik ervoor dat hij gewoon komt. Krabbendam vandaag in de Dickvoormekaar podcast gehoord, die weet meer dan dat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pusic.
Van Bommel.
Wat een lachwekkende namen vallen hier weer. Hoe kun je ook Pusic noemen die zonder het zijn van een assistent van Arne nooit en te nimmer genoemd zou worden. Moest ook niet voor niks het veld ruimen na een KKD-kampioenschap met Twente.
Mild uitgedrukt.quote:
Door rood te pakken in de verlenging.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen de Europa League nog UEFA-cup heette: in De Kuip 0-1 voor PSV scoren in de kwartfinale en daarna Feyenoord laten winnen.
Loopt gemiddeld de meeste kilometers per wedstrijd....maar jij weet beter😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ihataren heeft helemaal niets meer met topvoetbal te maken
de man kan hoogstens 2 sprintjes trekken in een wedstrijd
Ik heb geen idee. Met Antwerp heeft hij het leuk gedaan, verder zou ik het niet weten. Coaches zoals Slot, die een team aantoonbaar beter maken, zijn denk ik extreem zeldzaam. De meeste coaches zijn toch gebakken lucht.. ex-profs die teren op hun naam. Priske valt ook in de categorie 'gebakken lucht', zo nietszeggend als hij was in interviews was hij dus kennelijk ook op het trainingsveld. Onbegrijpelijk dat Te Kloese bij deze man was uitgekomen vorig jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:50 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet het niet hoor met Mark van Bommel, al heb ik op het moment verder geen idee wat een betere keuze is. Maar iemand kan mij vast overtuigen wat nu precies zijn kwaliteiten zijn als coach.
Ze hebben maandenlang naar een opvolger voor Slot gezocht. Dat 1 naam van het lijstje geen match blijkt te zijn wil niet zeggen dat naam 2,3 en 4 niks zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:01 schreef Irrem het volgende:
[..]
Toch vrees ik ervoor dat hij gewoon komt. Krabbendam vandaag in de Dickvoormekaar podcast gehoord, die weet meer dan dat hij zegt.
Dat zeg ik ook niet. En ik zeg ook niet dat intelligentie een garantie is voor succes. Maar als je, zoals tegenwoordig, 50+ man moet aansturen voor een zesdimensionaal schaakspel op hoog niveau, dan is het wel een plusje zeg maar.quote:
Ja. Vond z'n schoonpa niet erg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Door rood te pakken in de verlenging.
Wij ook niet. Machtige avond was dat.quote:
Ik weet het ook nog als de dag van vandaag, ontlading was groot na die gekke kopbal van Pierre. Het was voetballend gezien een van de beste wedstrijden van Feyenoord in de '00's.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Mild uitgedrukt.
Maar spannend was het wel.![]()
Het ticket hangt hier nog op het prikbord: ¤25 voor een Europese kwartfinale. Maar goed, is ook al weer meer dan 20 jaar geleden.
Jaap Stam met iets meer haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pusic wordt ietsje te makkelijk afgeschreven naar mijn mening ook al is het zeker niet mijn eerste kandidaat. Maar er wordt een beetje gedaan alsof de nieuwe Jaap Stam daarmee wordt binnengehaald.
Ik denk niet dat Slot iemand als Jaap Stam zijn tegenstanders zou laten analyseren (lol)quote:
Lijkt me niet dat je daarvoor dan weer een flink bedrag moet overmaken aan Oekraïne.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Qua voetbalvisie/kennis heb je aan Pusic een goede, aan persoonlijkheid wat minder. Niet de ideale keuze
Je moet nu vooral geen gekke dingen meer gaan doen. Nog een trainer die het wiel opnieuw wil uitvinden is funest.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je daarvoor dan weer een flink bedrag moet overmaken aan Oekraïne.
Laten we vooralsnog maar hopen dat Reijnen, BoschBaard en misschien zelfs domme Sjon wat hebben overgenomen van Arend. Wellicht dat het, met een beetje leuke teamspirit en hopelijk een paar dragende spelers die opstaan nog wel goedkomt.
2e zal je in principe niet meer worden, 3e worden zou ook met een matige trainer nog wel moeten lukken als de spelersgroep niet gaat muiten.
Bij Twente klaagden de spelers dat het allemaal maar weinig om handen had. Zelfs domme Sjon mocht van Arend wel eens de tegenstander analyseren, samen met video-analisten en andere assistenten. Zou daar dus niet te zwaar aan tillenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Slot iemand als Jaap Stam zijn tegenstanders zou laten analyseren (lol)
Qua voetbalvisie/kennis heb je aan Pusic een goede, aan persoonlijkheid wat minder. Niet de ideale keuze, maar na een halfjaar een trainer die de meest idiote keuzes maakte zou het toch wel een opluchting zijn om een trainer te hebben die wel normaal speelt.
Opdelen van de verantwoordelijkheden. John mocht tellen hoeveel spelers ze opstelden en welke kleur shirtjes ze gebruikten?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs domme Sjon mocht van Arend wel eens de tegenstander analyseren, samen met video-analisten en andere assistenten.
Het enige moment van Bosschaart als speler dat ik me voor de geest kan halen is het "kusje" aan Huntelaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Binnengehaald met de gedachte dat het echt een groot talent was. Bij Utrecht best leuk gedaan, had ook in jong oranje z’n duels meegepakt en het idee was dat hij bij ons NL-11 wel even ging halen. Het bleek echter een typische Feyenoord aankoop. Geen knikker geraakt, volgens mij ook stevige kuipvrees, ging elke week slechter spelen. Als ik zijn succes moet vergelijken springen namen als Anthony Lulring, Greene en Ostlund in de gedachten. Durf eigenlijk niet te stellen dat het een betere speler was als Slot, wel qua fysiek en drive, niet qua inzicht en techniek. Verder wel lastig vergelijkbare spelers natuurlijk.
Ik verwacht wel dat Pusic heeft bijgeleerd, eigenlijk. Ik geloof ook niet dat Sjon ooit een echte analyse heeft mogen maken, terwijl Pusic en Hulshof daar wel echte verantwoordelijkheden in kregen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Twente klaagden de spelers dat het allemaal maar weinig om handen had. Zelfs domme Sjon mocht van Arend wel eens de tegenstander analyseren, samen met video-analisten en andere assistenten. Zou daar dus niet te zwaar aan tillen
Het is dan aan de hoofdtrainer om daar de interessante info uit te filteren.
Ik neem toch aan dat er genoeg professionals met redelijk voetbalverstand in ieder geval wat hoofdlijnen van Slotbal kunnen overbrengen. Je zou zeggen dat je dan met input van Reijnen, Sjon en een paar dragende spelers als Bijlow, Hancko, Timber een eind moet komen. Verder is het vooral managen van het team, rijen sluiten en de neuzen dezelfde kant op. Natuurlijk als tijdelijke noodoplossing alleen om de 3e plek te halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet nu vooral geen gekke dingen meer gaan doen. Nog een trainer die het wiel opnieuw wil uitvinden is funest.
Ik ben het met je eens dat een bedrag overmaken en een lange tijd vastzitten aan Pusic geen goed beleid is. Nu een halfjaar een trainer die zo veel mogelijk teruggrijpt naar de aanpak van Slot om weer de vastigheden en het comfortabele gevoel terug te krijgen, zodat je na de zomer weer een trainer kunt aanstellen die daar op door bouwt en zijn eigen touch aan geeft, dat is ideaal. Maar dan weet ik weinig geschikte kandidaten voor zoiets tijdelijks, eigenlijk.
Stel dat je wel een goede serie neerzet en nog tweede wordt of iets dergelijks, dan voelt het ook gek aan om zo iemand weer op straat te zetten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Pusic heeft bijgeleerd, eigenlijk.
Nee, ik denk dat je het bij het rechte eind hebt. Van de beoogde eerste elf heeft bijna iedereen met Slot gewerkt, dus je kan daar nog echt even op teren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er genoeg professionals met redelijk voetbalverstand in ieder geval wat hoofdlijnen van Slotbal kunnen overbrengen. Je zou zeggen dat je dan met input van Reijnen, Sjon en een paar dragende spelers als Bijlow, Hancko, Timber een eind moet komen. Verder is het vooral managen van het team, rijen sluiten en de neuzen dezelfde kant op. Natuurlijk als tijdelijke noodoplossing alleen om de 3e plek te halen.
Maar ik zal vast veel te makkelijk denken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik noem de fictieve persoon in deze casus even ‘Gio’.
…
En dan heb je weer iemand nodig met een echte eigen visie en dat heeft deze Gio niet.
Ja je moet iemand hebben die 3e kan worden maar waar niemand het in z'n hoofd kan halen om die persoon vervolgens een contract voor 2 jaar te geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verder wel eens, misschien dat in die zin een overduidelijke tussenpaus als BoschBaard zo’n slecht idee nog niet eens is. Tevens #SjaakOut.
Die gaat hoogstens in de zomer komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:51 schreef Wotte het volgende:
Neem nou Oosting. Die had Italiaanse god tactisch bij de ballen. Beetje raar accent verder tactisch uitstekend.
Dat hoop ik inderdaad dat vergroot de kansen op degradatie. Ieder weldenkende bestuurder neemt Oosting als het perse een Nederlander moet zijn. Wellicht die van Go Ahead nog interessant maar die is denk ik (nog) te licht. Ron Jans als echt niemand wil. Voor de rest gewoon ver weg blijven bij Nederlandse trainers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaat hoogstens in de zomer komen.
En ik dacht dat jij voor Van Bommel was.
Bosschaart is wel iets te groen. Om de verhoudingen op de korte termijn te herstellen zijn Pusic en Gio in mijn ogen serieus de beste opties, maar voor de lange termijn absoluut niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verder wel eens, misschien dat in die zin een overduidelijke tussenpaus als BoschBaard zo’n slecht idee nog niet eens is. Tevens #SjaakOut.
Eigenlijk klinkt dit als een perfecte omschrijving van Dick Advocaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je moet iemand hebben die 3e kan worden maar waar niemand het in z'n hoofd kan halen om die persoon vervolgens een contract voor 2 jaar te geven.
Die is inmiddels wel echt te oud. Maar ik zou ook niet zo goed weten wie dan. Pastoor wellicht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt dit als een perfecte omschrijving van Dick Advocaat.
Advocaat zijn trucje zou bij deze spelersgroep ook niet werken vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel echt te oud. Maar ik zou ook niet zo goed weten wie dan. Pastoor wellicht?
Denk dat persoonlijkheid hiervoor momenteel het belangrijkste is eigenlijk. Ervaring kan daar bij helpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart is wel iets te groen. Om de verhoudingen op de korte termijn te herstellen
Daar ga je dan inderdaad waarschijnlijk langer dan 4 maanden aan vast zitten, zal lastig worden. Al zou Gio uit clubliefde denk ik best openstaan voor een paar maandjes, maar inderdaad, als het dan gaat lopen….quote:zijn Pusic en Gio in mijn ogen serieus de beste opties, maar voor de lange termijn absoluut niet.
Als je garantie wilt, moet je een wasmachine kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
René Hake tot eind seizoen zou ik wel prima vinden. Samen met Bosschaart, De Wolf en Reijnen.
Heb je genoeg tijd om een trainer aan te stellen die bij de groep past. Al is dat geen garantie (lol)
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
De tentakels van Sjaak reiken ver
quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
De tentakels van Sjaak reiken ver
Ach, Feyenoord.quote:Oude patronen bij Feyenoord: ''Troost heeft zakelijke banden met broer van Pusic''
Sjaak Troost blijft de gemoederen bezighouden bij Feyenoord. De voormalig voetballer en huidig lid van de Raad van Commissarissen wil zijn stempel drukken op het beleid van de Rotterdammers. Troost was voorstander van het ontslag van trainer Brian Priske en pusht de laatste dagen ook nadrukkelijk Marino Pusic als geschikte kandidaat. De vraag is alleen of sportieve redenen de grondslag zijn om Pusic te bestempelen als 'droomkandidaat'.
Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad schetst in de podcast hoe het er momenteel aan toe gaat binnen de club. ''De vraag bij Feyenoord is wie de opvolger van Priske gaat aanstellen, daar is eigenlijk Te Kloese voor. Alleen, die heeft anderhalf jaar lang geïnvesteerd in het zoeken naar een trainer en was er heilig van overtuigd dat Priske de juiste man was. Ik heb niet het idee dat het zo snel mis is gegaan dat iedereen in de club denkt: we kunnen Dennis wel weer een vrijbrief geven om nog een trainer te zoeken.''
''Dan komt Sjaak Troost binnen de club altijd naar boven drijven als het wat minder gaat. Die laat zich niet piepelen en heeft een voorkeur voor Pusic. Hij is weggegaan bij zijn agent en heeft zich in de staf van Slot bewezen. Er lopen allemaal lijntjes. Troost heeft zakelijke banden met de broer van Pusic, maar zo moet Feyenoord eigenlijk geen trainer zoeken. Het zou best kunnen dat Pusic de juiste man is, maar Feyenoord moet af van het eeuwenoude probleem dat er altijd heerst: dat de lijntjes bepalen wie waar aan zet komt.''
Met name via De Telegraaf en Valentijn Driessen wordt de naam van Pusic nadrukkelijk genoemd als geschikte opvolger. ''Je ziet dat het nu heel erg gepromoot wordt door bepaalde media en andere media juist weer niet. Daar moet Feyenoord een beetje vanaf.'' De Rotterdammers moeten vooral kijken naar degene die past in de filosofie en speelstijl die de club wil hanteren. ''Zeker'', reageert Gouka. ''Maar dat was bij Priske ook niet gelukt. Die was nog niet begonnen of hij ging al een volledig andere koers varen. Pusic speelt wel wat meer in de lijn van Slot, daar zou hij een pluspunt hebben.''
Vrienden van Feyenoord willen Mark van Bommel
Niet alleen Troost heeft zijn voorkeur, ook De Vrienden van Feyenoord spreken zich intern uit. ''Van Bommel wordt naar voren geduwd door de Vrienden van Feyenoord, die het in hem zouden zien zitten. Van Bommel is wel een trainer die dingen heeft neergezet. Het is wel een jongen met een eigen voetbalvisie. Ik lees weleens dat Feyenoorders zeggen dat ze niet in hem zitten omdat ze twijfelen over zijn visie, maar hij heeft wel degelijk een goede voetbalvisie.''
Buiten Nederland Rotterdam neemt niemand Feyenoord serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]dit kan echt niet
Geen Coen Moulijn, Willem van Hanegem, Wim Janssen of Rinus Israël, nee Sjakie Troosteloos
Liever ten Hag want kaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Troost eruit
Pusic in is de oplossing
het is allemaal niet zo moeilijk
kwestie van logische nadenken
Maar het zal van Bommel wel worden
Het lijkt me ook niet dat dat dan alleen Sjaak is eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben zo Sjaakmoe.
Echt onvoorstelbaar dat zo'n gast zoveel macht lijkt te hebben.
Macht krijgt je als dat allemaal toegelaten wordt binnen een organisatiequote:Op woensdag 12 februari 2025 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben zo Sjaakmoe.
Uitstraling van een onbetrouwbare autohandelaar. Net als die entourage rondom Pusic ook allemaal van die wazige types.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben zo Sjaakmoe.
Iets te veel straatvechters ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uitstraling van een onbetrouwbare autohandelaar. Net als die entourage rondom Pusic ook allemaal van die wazige types.
Feyenoord slaat weer eens een doodlopende weg in.
Doe mij maar een saaie labradoodle zoals Fred Rutten. Vriendelijk, zachtaardig, betrouwbaar en sociaal in de omgang.quote:
Joh.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:36 schreef tong80 het volgende:
Been is volgens mij ook niet de slimste. Geen fatsoenlijke zin in Voetbalpraat. Verder meer open deuren dan het kan tochten. 'Feijenoord moet vooral een zo goed mogelijk resultaat neerzetten.'
Nee hoor, ik schroomde eerst dat hier neer te pleuren. Ben niet zo van de negatieve voor andere clubs. Niet meer iig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:41 schreef Caland het volgende:
Herman komt er na 20 jaar achter dat Mario Been niet erg snugger is.
Opa spreekt....type Rijvers, Fadronche, Knobel, Kovacs..............Jans.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe mij maar een saaie labradoodle zoals Fred Rutten. Vriendelijk, zachtaardig, betrouwbaar en sociaal in de omgang.
J-j-ja eg wel!quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe mij maar een saaie labradoodle zoals Fred Rutten. Vriendelijk, zachtaardig, betrouwbaar en sociaal in de omgang.
Die zet nog steeds huizen en boerderijen in elkaar met zijn blote mannenklauwen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doet Gert-Jan Verbreek tegenwoordig eigenlijk?
Doet zo nu en dan de zaadpotjes voor ESPN.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat Sjaak en Toon samen op de golfbaan waren en zeiden ‘hé, zullen we die Frank Arnesen niet eens bellen?’quote:
Nog een voorbeeld dat je moet stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat Sjaak en Toon samen op de golfbaan waren en zeiden ‘hé, zullen we die Frank Arnesen niet eens bellen?’
Sjaak Troost is de grondlegger én de afbreker van het succes.
Die gooide er laatst nog een schaamteloze open sollicitatie naar PEC in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta nog op een foto met hem van toen hij met een kliniek naar Smitshoek kwam voor een leuke voetbaldag. Hij deed die kliniek samen met iemand, maar ben even vergeten wie. We hebben het hier over jaren'90, misschien wel eind 80.quote:
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Troost eruit
Pusic in is de oplossing
het is allemaal niet zo moeilijk
kwestie van logische nadenken
Maar het zal van Bommel wel worden
Ik denk dat ie vrij komt in de aankomende 4 weken, maar niet als ze bij Shaktar denken dat ie nog geld op kan leveren ipv zelf geld voor ontslag te moeten betalen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)
Hij doet het ook bijzonder matig daar . Is Europees al uitgeschakeld en staat derde in een competitie vol lammen en blinden.
Ik neem jou niet serieusquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buiten Nederland Rotterdam neemt niemand Feyenoord serieus.
Matig presteren moet dat altijd aan de trainer liggen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)
Hij doet het ook bijzonder matig daar . Is Europees al uitgeschakeld en staat derde in een competitie vol lammen en blinden.
Pep is te laat begonnen met verjongen en daar kun je hem prima op aanrekenen. Maar het kan ook wel eens een seizoen niet klikken. Probleem met Pusic is dat het verleden heeft laten zien dat hij onder druk vervelende trekjes heeft, althans, als ik bijvoorbeeld Twente mag geloven. Pusic is prima om het seizoen nog af te maken, maar voor die paar maandjes heeft het dan allemaal wel erg veel geld gekost.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Matig presteren moet dat altijd aan de trainer liggen?
Guardiola heeft ook matig gepresteerd de afgelopen maanden, Is hij daarom ineens een slechte trainer?
Ik zei alleen dat als troost nu banden heeft met de Pusic deal dat hij dan er maar eruit geflikkerd moet worden om die schijn weg te krijgen mocht Pusic in beeld zijn
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pep is te laat begonnen met verjongen en daar kun je hem prima op aanrekenen. Maar het kan ook wel eens een seizoen niet klikken. Probleem met Pusic is dat het verleden heeft laten zien dat hij onder druk vervelende trekjes heeft, althans, als ik bijvoorbeeld Twente mag geloven. Pusic is prima om het seizoen nog af te maken, maar voor die paar maandjes heeft het dan allemaal wel erg veel geld gekost.
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.
Die gaan hem nu niet ontslaan, die kunnen nu nog een afkoopsom vragen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.
Precies, totdat Feyenoord doorschakelt en ze er niets meer voor krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Irrem het volgende:
[..]
Die gaan hem nu niet ontslaan, die kunnen nu nog een afkoopsom vragen.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, totdat Feyenoord doorschakelt en ze er niets meer voor krijgen.
Het is mij een raadsel waarom ze hem überhaupt zouden willen overwegen. Zelfde met Gio. Fijne gozer verder maar toch totaal niet wat je ambieert qua manier van spelen maar met name ook de algehele werkwijze van zulke trainers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.
Je zit in een positie dat je eigenlijk wil wat jij beschrijft, maar het seizoen duurt nog maar 3 maanden en je MOET eigenlijk 3e worden. Er is dus op de korte termijn geen ruimte voor onzekerheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom ze hem überhaupt zouden willen overwegen. Zelfde met Gio. Fijne gozer verder maar toch totaal niet wat je ambieert qua manier van spelen maar met name ook de algehele werkwijze van zulke trainers.
Je weet op basis van wat je had met Slot toch precies wat je wil qua werkwijze. Kwestie van profielen zoeken die daar op aansluiten.
En ja dan zal je ergens op moeten interen waarschijnlijk want de nieuwe Slot wil elke club wel maar je moet eigenlijk wel weer zo'n autist (in positieve zin) die zich met elk detail bemoeit, alle data weet en kan implementeren, qua manier van spelen hoge druk zet en die een tegenstander kan lezen.
Onder Gio was echt het qua spel los van het kampioensjaar (en zelfs dat was lang niet altijd geweldig) regelmatig pure oogaids en zo'n Van Bommel is ook helemaal niet van die diepgaande inhoudelijke benadering van het spelletje dus behalve dat het grote namen en Gio een legende in Rotterdam hebben ze qua manier van werken werkelijk niks dat echt voor hun pleit..
Desnoods kies je voor een totale onbekende, zolang hij maar in het profiel past dat je voor ogen hebt qua manier van werken.
100% dit ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie Gio nog best instappen om het jaar af te maken, om dan vervolgens volgend seizoen ook nog op de bank te zitten.
Quote deze maar.
Interim neerzetten en kijken of je in de zomer een prima trainer kan halen. Kan ook prima weer een buitenlander zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.
Zou een hele domme zet zijn. Gooi je ook direct je zogenaamde ‘visie’ volledig overboord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie Gio nog best instappen om het jaar af te maken, om dan vervolgens volgend seizoen ook nog op de bank te zitten.
Quote deze maar.
+ afkoopsom.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.
Dan kras ik mijn ogen uit. Aidsvoetbalgenotquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Quote deze maar.
Nou ja, aan de kern van Slot valt niet heel veel te verneuken tenzij je heel nadrukkelijk je eigen stempel wil zetten zoals Priske, dat zie ik Gio dan ook niet doen eigenlijk. Voor drie maanden lijkt het mij prima om er mee derde te worden, zolang je maar op de achtergrond gaat zoeken naar een échte opvolger die wel een visie heeft die te verenigen valt met dat van Slot/Feyenoord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kras ik mijn ogen uit. Aidsvoetbalgenot
Als de kritiek op Priske was dat ze te weinig instructies kregen zullen ze bij Gio toch hetzelfde hebben? Die heeft ook geen enkele tactische bagage. Er blijft dan echt niets over van de "kern van Slot", het is gewoon pragmatisch voetbal met waarschijnlijk een hoop U-passing zoals we al 4 jaar hebben kunnen zien tussen 2015 en 2019.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, aan de kern van Slot valt niet heel veel te verneuken tenzij je heel nadrukkelijk je eigen stempel wil zetten zoals Priske, dat zie ik Gio dan ook niet doen eigenlijk. Voor drie maanden lijkt het mij prima om er mee derde te worden, zolang je maar op de achtergrond gaat zoeken naar een échte opvolger die wel een visie heeft die te verenigen valt met dat van Slot/Feyenoord.
Ik zou graag Dirk Kuyt voor de groep willen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Iedereen weet heel goed wie ze niet willen hebben. Noem dan ook iemand die je wel zou willen.
Ik zou persoonlijk Hyballa graag in de Kuip zienquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Iedereen weet heel goed wie ze niet willen hebben. Noem dan ook iemand die je wel zou willen.
Slotquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Oosting is in elk geval iemand met een visie die goed gebruik maakt van het materiaal wat hij heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Ten Hagquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Domme kamper Oosting lijkt me ook wel leuk voor de meme.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oosting is in elk geval iemand met een visie die goed gebruik maakt van het materiaal wat hij heeft.
Ik denk trouwens dat er niemand is waarbij ik ga denken oh ja dit is m, 100% overtuigd.
Simonis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
ik word een beetje moe van deze naamquote:
Te Kloesse (lol) wil Van Bommelquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Te Kloesse wil iemand nemen wie hij makkelijk de schuld in de schoenen kan schuiven....
Snap jij toch niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van deze naam
waar is dat op gebaseerd?
Ik vind dat Oosting wel iets te veel echt slechte wedstrijden heeft gespeeld met Twente. En de slotfase is altijd doodeng.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oosting is in elk geval iemand met een visie die goed gebruik maakt van het materiaal wat hij heeft.
Ik denk trouwens dat er niemand is waarbij ik ga denken oh ja dit is m, 100% overtuigd.
Godskolere die voorhoedequote:De vermoedelijke opstelling van AC Milan: Maignan; Walker, Tomori, Pavlovic, Theo; Pulisic, Fofana, Reijnders, Leao; Gimenez, Félix.
omdat niemand verwachtte dat hij überhaupt één wedstrijd ging winnen als coach van Go Ahead op basis van 'geen ervaring in het betaalde voetbal'. zelfde redenering waarom mensen Julian Nagelsmann al vanaf het begin afschreven bij Rasenballquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van deze naam
waar is dat op gebaseerd?
Een type Pusic dus.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Hyballa graag in de Kuip zien
Gewoon, voor de memes.
Ik las een gerucht dat Te Kloese van de zomer Fabian Hürzeler gebeld heeft, die was toen net gepromoveerd met St Pauli naar de Bundesliga. Brighton bood echter veel meer salaris. Wel jammer, was een grappige mix van Duitse degelijkheid en Amerikaanse bluf , waren leuke discussies met de RvC en Valentijn gewordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Hyballa graag in de Kuip zien
Gewoon, voor de memes.
Er staat nota bene een citaat van hem op een muur voor de Kuipquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:04 schreef Vis1980 het volgende:
En gewoon om hem nog eens aan De Kuip te laten denken moet je hem gewoon een aanbieding doen
[ afbeelding ]
Ja joh, gewoon om hem te sarren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat nota bene een citaat van hem op een muur voor de Kuip
En niemand houdt zich aan het rookverbod in Rotterdam
Ik duik over een paar uur de kroeg inquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens met het oog op vanavond?
Voor jou blijft het gewoon woensdag natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik duik over een paar uur de kroeg in
De stemming is dus opperbest.
uitstekendquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef Coco het volgende:
Gelukkig voorlopig wel de laatste keer op een dinsdag of woensdag. Ik werk op donderdag op kantoor in Rotterdam en heb daarna weekend, dan is het een stuk fijner om je gigantisch te bezatten voor en na de wedstrijd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor jou blijft het gewoon woensdag natuurlijk.
6-3-0 spelen. OostingGodquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dat Oosting wel iets te veel echt slechte wedstrijden heeft gespeeld met Twente. En de slotfase is altijd doodeng.
Het lijkt verder wel een sympathieke gast die het teamgevoel hoog weet te houden.
Ben Horse. @Maschaquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef Coco het volgende:
Wat is zo'n Horst Steffen waard?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik las een gerucht dat Te Kloese van de zomer Fabian Hürzeler gebeld heeft, die was toen net gepromoveerd met St Pauli naar de Bundesliga. Brighton bood echter veel meer salaris. Wel jammer, was een grappige mix van Duitse degelijkheid en Amerikaanse bluf , waren leuke discussies met de RvC en Valentijn geworden
GJ Verbeek schopte ook tegen veel schenen aan, dat was ook geen succes.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Te Kloesse (lol) wil Van Bommel
Je kan van alles vinden van die keuze, maar die gaat echt wel tegen wat schenen aanschoppen wanneer iets hem niet zint.
ja leuk, maar er zit een groot medisch concern achter Elversberg, dus dan zal je met diepe zakken moeten komen. Waarom niet meteen Bo Svensson, die is toch vrij na zijn ontslag in Berlijn Köpenickquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is zo'n Horst Steffen waard?
Krijgen we vanavond weer zo'n kek liedje zoals nobuddie said it was iesie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik duik over een paar uur de kroeg in
De stemming is dus opperbest.
Ik hoop op DJ panicquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen we vanavond weer zo'n kek liedje zoals nobuddie said it was iesie?
Er is een PRE MATCH SHOW, dus ik vermoed van welquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgen we vanavond weer zo'n kek liedje zoals nobuddie said it was iesie?
Dat verhaal van gio is natuurlijk een soort stempeltje gewordenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom ze hem überhaupt zouden willen overwegen. Zelfde met Gio. Fijne gozer verder maar toch totaal niet wat je ambieert qua manier van spelen maar met name ook de algehele werkwijze van zulke trainers.
Je weet op basis van wat je had met Slot toch precies wat je wil qua werkwijze. Kwestie van profielen zoeken die daar op aansluiten.
En ja dan zal je ergens op moeten interen waarschijnlijk want de nieuwe Slot wil elke club wel maar je moet eigenlijk wel weer zo'n autist (in positieve zin) die zich met elk detail bemoeit, alle data weet en kan implementeren, qua manier van spelen hoge druk zet en die een tegenstander kan lezen.
Onder Gio was echt het qua spel los van het kampioensjaar (en zelfs dat was lang niet altijd geweldig) regelmatig pure oogaids en zo'n Van Bommel is ook helemaal niet van die diepgaande inhoudelijke benadering van het spelletje. Dus behalve dat het grote namen en Gio een legende in Rotterdam hebben ze qua manier van werken werkelijk niks dat echt voor hun pleit..
Desnoods kies je voor een totale onbekende, zolang hij maar in het profiel past dat je voor ogen hebt qua manier van werken.
Geniet er lekker van makker. Ik wens mijn andere Feyenoord vrienden ook veel succes. Heb zo'n gevoel dat ze weer gaan stunten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een PRE MATCH SHOW, dus ik vermoed van wel
Bedankt vriend, ik denk zelf van niet. Of je moet eigenlijk net als tegen Bayern lekker tegen gaan houdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet er lekker van makker. Ik wens mijn andere Feyenoord vrienden ook veel succes. Heb zo'n gevoel dat ze weer gaan stunten.
Ik zou er voor tekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Of je moet eigenlijk net als tegen Bayern lekker tegen gaan houden
Is er al een doek bekend?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een PRE MATCH SHOW, dus ik vermoed van wel
Niet dat ik heel positief ben. Toch vraag ik mij af of dat overdreven negativisme (zonder de staat van de tegenstander in ogenschouw te nemen) iets Feyenoords is. Want Milan heeft zowaar een nog waardelozer seizoen dan dat wij hebben. Mensen doen net of de hele wereld tegen Feyenoord is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel relaxed. Met 0 verwachting zo'n potje ingaan en alleen maar positief verrast kunnen worden. Ik voel me een beetje een Almere City-supporter voorafgaand aan een wedstrijd tegen PSV die gewoon vrede kan hebben met een nederlaag.
Als het 1-4 wordt ben ik alles behalve positief verrast.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel relaxed. Met 0 verwachting zo'n potje ingaan en alleen maar positief verrast kunnen worden. Ik voel me een beetje een Almere City-supporter voorafgaand aan een wedstrijd tegen PSV die gewoon vrede kan hebben met een nederlaag.
Ik heb al meer dan 25 jaar een seizoenskaart (al ga ik dit seizoen bijna niet meer), daar krijg je dat negativisme gratis bij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet dat ik heel positief ben. Toch vraag ik mij af of dat overdreven negativisme (zonder de staat van de tegenstander in ogenschouw te nemen) iets Feyenoords is. Want Milan heeft zowaar een nog waardelozer seizoen dan dat wij hebben. Mensen doen net of de hele wereld tegen Feyenoord is.
Ja, precies, dan is het gewoon "mwoah, dit had ik al verwacht" en overgaan tot de orde van de dagquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als het 1-4 wordt ben ik alles behalve positief verrast.
Het begint daar wel te draaien en ze hebben zich vrij aardig versterkt. Ze hebben in potentie één van de betere linkerkanten van Europa (hallo Owen Wijndal) en ik denk dat de rechterkant daar met Hadj-Moussa (en Read) er een groot probleem mee gaat krijgen als je ziet hoe dat ging tegen o.a. Lille. Milaan heeft echter moeite om het spel te maken dus je mag hopen op een Bayern scenario.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet dat ik heel positief ben. Toch vraag ik mij af of dat overdreven negativisme (zonder de staat van de tegenstander in ogenschouw te nemen) iets Feyenoords is. Want Milan heeft zowaar een nog waardelozer seizoen dan dat wij hebben. Mensen doen net of de hele wereld tegen Feyenoord is.
Zoveel geluk ga je nooit meer hebben in een wedstrijd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik denk zelf van niet. Of je moet eigenlijk net als tegen Bayern lekker tegen gaan houden
het had weinig met geluk te makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel geluk ga je nooit meer hebben in een wedstrijd.
3 schoten op kool tegen 30 van Bayern en dan 3-0 winnen![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het had weinig met geluk te maken
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het had weinig met geluk te maken
het was kwaliteit van Gimenez dat je op deze manier kunt voetballen
met ueda in de spits zal dat vele moeilijker worden inderdaad
quote:
Er was een duidelijke strategie in deze wedstrijd die Feyenoord de winst brachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]keept Bijlow geen wereldpot en scoren ze binnen de 15 minuten de 0-1 hadden wij er tegen Bayern gewoon met 0-5 afgegaan. Echt alles zat mee. En wij waren voor de verandering eens een keer dodelijk effectief, das geen geluk nee. De rest van de wedstrijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |