SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet de moeite genomen om te kijken wanneer ze precies spelen.
Waarschijnlijk heb ik de Europese wedstrijddagen van Feyenoord volgend jaar wel in de smiezen. Dank voor je opbeurende woorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even de Tubantia uit 2019 opengeslagen over Pusic. Dan is het toch om te gieren dat iemand puur om het predicaat "Assistent van Slot" zo naar voren wordt gedirigeerd.
[ afbeelding ]
Geen visie en plan van aanpak. Genot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
Hoezo, de toekomstige hoofdtrainer staat al in de OPquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Afbeelding in de eerste post is lekker actueel
Flinkevleugel +3173quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Flinkevleugel +3173
Vier jaar samengewerkt met Arne Slot. FC Twente laten promoveren naar de Eredivisie. Met Shakhtar de dubbel gewonnen. Redelijk goed gepresteerd in de Champions League. Bij Arsenal werd met respect gesproken over hoe Pusic Shakhtar liet spelen. PSV had hij weggespeeld tot een domme Braziliaan van het veld werd gestuurd.
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.
Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaad
Morgen weer genieten van de sterrenmaaltijd van Dennis. Nadje gaat shinen
,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.
Hier zitten mensen met echte diploma's.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.
Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum
quote:De Deen heeft broodjes laten aanrukken, er zijn gezonde sapjes en het Feyenoord dat hij voor ogen heeft hangt met de bekende magneetjes aan de muur. In een 3-4-3-formatie. ,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’
quote:De Nederlandse assistenten John de Wolf en Etinne Reijnen zien in de eerste weken dat Priske, Hamberg en Babaloa een wel heel erg onafscheidelijk trio vormen. De Nederlanders hangen er maar wat bij, al geeft Priske in de media Reijnen nog weleens een schouderklop. De Wolf niet, de Deen lijkt niet zo goed te weten wat hij met de cultuurbewaker aan moet.
quote:Maar dat is iets te simpel. De spelers van Feyenoord zijn gewend om gedetailleerd klaargestoomd te worden voor wedstrijden. Tactisch en conditioneel. Het lijkt allemaal verdwenen. Priske vraagt vaak naar de mening van spelers, de typische Deense manier van leidinggeven, maar de spelers van Feyenoord denken op hun beurt ‘jij bent toch de trainer’. ,,Arne Slot vroeg nooit iets’', klinkt het off the record.
quote:Als commissaris Sjaak Troost die avond in de businessunit van Europarcs de aanwezigen kort voor de aftrap vertelt dat Priske hoe dan ook wordt ontslagen, gaat het opeens snel. Er wordt voor, tijdens en na de 3-0 winst tegen Bayern Mnchen over het vertrek van Priske gepubliceerd, het ene medium veel stelliger dan de andere, maar het is overduidelijk: Priske bungelt aan een zijden draadje. Op 1908 hebben ze trainer Pascal Bosschaart dan al afscheid zien nemen van zijn elftal onder 21 elftal, hij moet gaan helpen in de Kuip, laat hij weten.
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De geest van Arne Slot gaat Feyenoord kapotmaken.
Daarom zijn die conservatieve stromingen nogal problematisch in het post-Arne Slot-tijdperk. Jij en ik hebben enigszins de hersenen om te snappen dat je dat never nooit niet n-op-n kunt kopiren, en het enorm stinkt naar domheid en populisme om Pusic aan te stellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.
Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Er zijn wel meer mensen die niet weten wat ze met John de Wolf aanmoeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:16 schreef Caland het volgende:
Deense aanpak Brian Priske sloeg nooit aan bij de spelers van Feyenoord: ‘Arne Slot vroeg nooit iets’
https://www.ad.nl/voetbal(...)nooit-iets~a2d6e5e9/
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of Pusic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.
Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Nee daar is het gros van de voetballers veel te achterlijk voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Elan het volgende:
Kan het interview even niet vinden maar na Liverpool - Spurs geeft zo'n Gakpo ook aan dat het allemaal automatismen zijn en dat ze zelf nergens over hoeven na te denken onder Slot.
Zo hoor je een team te leiden en niet op de Priske-manier zo van wat denken jullie vandaag jongens?
Ach, er waren ook een hoop users die zeker wisten dat Priske een perfecte match zou zijn voor Feyenoord en dat de manier van spelen door Priske eigenlijk heel erg leek op dat van Slot (lol)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.
Als ik nog een keer iemand hoor over een flude velbezetting zet ik hem op een trein naar Polen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, er waren ook een hoop users die zeker wisten dat Priske een perfecte match zou zijn voor Feyenoord en dat de manier van spelen door Priske eigenlijk heel erg leek op dat van Slot (lol)
Spelers worden niet betaald om na te denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Elan het volgende:
Kan het interview even niet vinden maar na Liverpool - Spurs geeft zo'n Gakpo ook aan dat het allemaal automatismen zijn en dat ze zelf nergens over hoeven na te denken onder Slot.
Zo hoor je een team te leiden en niet op de Priske-manier zo van wat denken jullie vandaag jongens?
Precies. Je kan best eens 2/3 van de beste of meest ervaren spelers naar hun mening vragen, maar om nou een soort van groepsgesprekken hierover te houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:30 schreef Elan het volgende:
Denk dat Pusic voor de komende maanden wel de ideale trainer is om er nog wat van te maken, heeft geen aanpassingstijd nodig en weet wat werkt bij deze groep. Maar heel duurzaam gaat het niet zijn. Ook een trainer die Slot zijn succes wil kopiren loopt er tegen aan dat in 23 heel veel brandhout is gekocht, Wieffer pas zeer recent vervangen is door een vrij onbekende speler en Geertruida’s vervanger de rest van het seizoen uitgeschakeld is en dat we geen goede spits hebben. Bovendien heeft Pusic niet de communicatieve vaardigheden van Slot (en dat is een understatement).quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom zijn die conservatieve stromingen nogal problematisch in het post-Arne Slot-tijdperk. Jij en ik hebben enigszins de hersenen om te snappen dat je dat never nooit niet n-op-n kunt kopiren, en het enorm stinkt naar domheid en populisme om Pusic aan te stellen.
Je kan niemands succes kopiren. Dat is een utopie.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Pusic voor de komende maanden wel de ideale trainer is om er nog wat van te maken, heeft geen aanpassingstijd nodig en weet wat werkt bij deze groep. Maar heel duurzaam gaat het niet zijn. Ook een trainer die Slot zijn succes wil kopiren loopt er tegen aan dat in 23 heel veel brandhout is gekocht, Wieffer pas zeer recent vervangen is door een vrij onbekende speler en Geertruida’s vervanger de rest van het seizoen uitgeschakeld is en dat we geen goede spits hebben. Bovendien heeft Pusic niet de communicatieve vaardigheden van Slot (en dat is een understatement).
Het kan nog voor een anderhalf jaar/twee en een half jaar werken als op de achtergrond al doorgebouwd wordt, maar met de huidige bestuurders vrees ik het ergste.
Van mij mag hij eigenlijk best algemeen directeur blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom stelt niemand eigenlijk de vraag wanneer DtK zijn biezen pakt? Hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor dit zooitje.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Waarom stelt niemand eigenlijk de vraag wanneer DtK zijn biezen pakt? Hij is uiteindelijk verantwoordelijk voor dit zooitje.
Iedereen kopieert iedereens succes totdat iedereen hetzelfde doet, zeker in de voetballerij.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kan niemands succes kopiren. Dat is een utopie.
De praktische uitvoering verschilt altijd. Ieder mens is anders en legt het op zijn eigen manier uit, werkt op zijn eigen manier. Voetbal is veel te vluchtig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen kopieert iedereens succes totdat iedereen hetzelfde doet, zeker in de voetballerij.
Er is altijd een balans. De perfecte kandidaat had doorgebouwd op het fundament van Slot, niet het 1 op 1 gekopieerd maar ook niet het totaal weggeschoven. Beiden is een bepaalde vorm van kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De praktische uitvoering verschilt altijd. Ieder mens is anders en legt het op zijn eigen manier uit, werkt op zijn eigen manier. Voetbal is veel te vluchtig.
Wel bizar dat hij nooit heeft gesproken met Slot natuurlijk. Ik kon me dat in de eerste maand nog wel voorstellen met de uitleg die hij eraan gaf (zelf zijn mening vormen), maar dat zo'n gesprek uiteindelijk nooit heeft plaatsgevonden is toch vrij debiel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is altijd een balans. De perfecte kandidaat had doorgebouwd op het fundament van Slot, niet het 1 op 1 gekopieerd maar ook niet het totaal weggeschoven. Beiden is een bepaalde vorm van kortzichtigheid.
Ja, de aanvoerdersband.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Timber had een goede band met Priske.
Je moet als trainer wel uitstralen dat je zelf capabel bent en gelooft in wat je uitdraagt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is altijd een balans. De perfecte kandidaat had doorgebouwd op het fundament van Slot, niet het 1 op 1 gekopieerd maar ook niet het totaal weggeschoven. Beiden is een bepaalde vorm van kortzichtigheid.
Wat Priske heeft geprobeerd was dapper, maar wel ontiegelijk dom en ongepast. Pusic zou een laffere keuze zijn, maar wel de meest veilige.
Ik lees dus dat de selectie niet zelf kan denken en alles voorgekauwd moet krijgenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’
[ x ]
Dat de grote fout bij te Kloese zit eens, maar Priske is ook tamelijk dom geweest. Vanuit de lijn Slot werken naar een manier om zijn eigen visie te kunnen implementeren was altijd de verstandigste aanpak geweest, al is het maar om jezelf langer de tijd te geven om te wennen aan de club/het materiaal wat je voor handen hebt. Feyenoord is geen Sparta Praag waar je maandenlang de tijd hebt om aan te kloten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet als trainer wel uitstralen dat je zelf capabel bent en gelooft in wat je uitdraagt.
Priske had de lijn Slot nooit geloofwaardig kunnen doorzetten, dus dat ie probeerde waar hij zelf in geloofde is alleen maar logisch. Het blijft de fout van Te Kloese dat er geen trainer is gezocht die qua werkwijze beter aan zou sluiten.
Slot heeft de gave om iets ingewikkelds begrijpelijk uit te leggen, dat maakt hem juist zo geniaal. Als je de blauwdruk van zijn werkwijze wil kopiren gaat 95% van de trainers meteen de mist in en verliest de spelersgroep het vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat de grote fout bij te Kloese zit eens, maar Priske is ook tamelijk dom geweest. Vanuit de lijn Slot werken naar een manier om zijn eigen visie te kunnen implementeren was altijd de verstandigste aanpak geweest, al is het maar om jezelf langer de tijd te geven om te wennen aan de club/het materiaal wat je voor handen hebt. Feyenoord is geen Sparta Praag waar je maandenlang de tijd hebt om aan te kloten.
Als de visie van Slot voor Priske te ingewikkeld was om mee te werken, is het bij voorbaat al geen goede trainer, want zo ingewikkeld was het niet.
Dat maakt het ook juist zo ironisch dat ze de enige trainer op de wereld hebben gevonden die helemaal niks wilde weten van de aanpak Slot terwijl de hele club daarop ingericht was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft de gave om iets ingewikkelds begrijpelijk uit te leggen, dat maakt hem juist zo geniaal. Als je de blauwdruk van zijn werkwijze wil kopiren gaat 95% van de trainers meteen de mist in en verliest de spelersgroep het vertrouwen.
Je had gewoon een trainer moeten vinden waarvan hun eigen werkwijze sterk leek op die van Slot, zonder dat ze een transitieperiode nodig hebben oid. Blijkbaar vond de scouting die ook maar zijn die opties genegeerd.
Hij denkt ook zelf na op het veldquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Timber had een goede band met Priske.
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik lees dus dat de selectie niet zelf kan denken en alles voorgekauwd moet krijgenwordt leuk met pascal.
Oh en sjon loopt er voor spek en bonen bij maar dat wist iedereen al, die laat je toch niet assistent zijn laat hem lekker iets anders doen joh.
Met Pascal erbij gaat die cultuur echt nergens meer heen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.
Hij lijkt me uiterst geschikt om het een keer mee op een zuipen te zetten en wellicht kan hij er wat sfeer in krijgen de komende weken, maar hopelijk zien ze er niet iets langdurigs in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik zit te kijken naar de persco en ik moet zeggen dat ik een goed gevoel heb bij Pascal.
Laten we er maar iets moois van maken.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt me uiterst geschikt om het een keer mee op een zuipen te zetten en wellicht kan hij er wat sfeer in krijgen de komende weken, maar hopelijk zien ze er niet iets langdurigs in.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.
60 dagen zei hij net zelf.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.
Laatste speelronde is over 97 dagen, dus daar heb je alsnog niets aan. Hoe korter de klus voor een interim-trainer, hoe minder aantrekkelijk.quote:
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.
@klaasweetalles natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is eigenlijk de cultuurbewaker van VBL?
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.
Dat is een belediging voor de oprechte materiaalman.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.
In die functie moet je ook nog wel eens daadwerkelijk dingen regelen. Niks voor Sjonnie dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.
Kunnen ze samen gaan kaarten.quote:
Wie zijn deze nobodies?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
Dit is een goed stel hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
In potentie horen Read, Moder en Sauer ook nog wel bij die 15+ categorie. En misschien nog wel meer spelers als Andreev, Mitchell, Targhalline en Slory.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:54 schreef De_Pel het volgende:
Niet om het een of ander overigens, maar we hebben nog maar een paar echt waardevolle spelers over.
Daarvan is Hancko onhoudbaar, terwijl zowel Timber als Q. nog maar 1 jaar contract hebben
Eigenlijk alleen Pax nog als 15+ en potentieel wellicht Milambo/Moussa.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
Ik heb toch ook wel medelijden met jullie even leek het lelijke eendje zich te ontpoppen tot een prachtige zwaan. Blijkt het toch Priscilla van Zuid te zijn.
Als teammanager moet je redelijk kunnen plannen, communicatief vaardig zijn en een paar stappen vooruit kunnen denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.
Tiesgodquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
dan krijg je waarschijnlijk het FC Twente scenario. waar Alfred Schreuder ooit zonder papieren op de bank zat als assistent (in naam althans) en Ren Hake vervolgens voor de camera's mocht uitleggen wat Alfred goed gedaan had ... of fout.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:40 schreef De_Pel het volgende:
Als het onder Baardschaart ineens een stuk beter zou gaan, dan blijft hij natuurlijk gewoon op de licentie van Stam werken. Dan ga je niet last minute alsnog risico's nemen voor een paar potjes.
Het duotrainerschap bij NAC was m'n favoriete versie hiervan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk het FC Twente scenario. waar Alfred Schreuder ooit zonder papieren op de bank zat als assistent (in naam althans) en Ren Hake vervolgens voor de camera's mocht uitleggen wat Alfred goed gedaan had ... of fout.
Liever Priscilla van zuid dan Fatima van de Bijlmerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
Ik heb toch ook wel medelijden met jullie even leek het lelijke eendje zich te ontpoppen tot een prachtige zwaan. Blijkt het toch Priscilla van Zuid te zijn.
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
Vond hem als voetballer lachwekkend, niet in zijn voordeel, maar dat zegt verder weinig over zijn trainerskwaliteiten. Ik ben erg benieuwd, Ik weet dat het voor heel even is, maar vind het toch een interessant moment. Slot was ook niet de beste voetballer ooit, al was ie wel wat beter dan Pascal. Ik heb hem amper aan het werk gezien, maar als mens en coach (in interviews) komt ie zeer bedreven op mij over.
Toch niet qua inzicht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoor
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch niet qua inzicht?
Bosschaart vond ik vooral een houten klaas, die het alleen tot Feyenoord schopte omdat het een Feyenoorder was. Slot kon het fysiek verder niet aan, maar was denk ik wel iets technischer en wat meer voetbalverstand.
Al kan je het eigenlijk gewoon niet vergelijken.
Ik heb hem vaak zien voetballer en hij kwam veel te kort, compenseerde dat wel eens met zijn werklust, maar hij paste op een lager niveau veel beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.
Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoor
Beenhakker kon niet voetballen en van Gaal was zo snel als dikke stront.quote:
Het punt was inderdaad om aan te geven dat een beperkte speler een prima coach kan zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beenhakker kon niet voetballen en van Gaal was zo snel als dikke stront.
Brian is een lieve ventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |