abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 februari 2025 @ 11:57:20 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216631911

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216631926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 11:54 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad niet de moeite genomen om te kijken wanneer ze precies spelen.
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216631941
User @onlogisch probeert de werkdag weer door te komen door vast te klampen aan succes van Feyenoord.

Gelukkig komt GTA 6 bijna uit.
pi_216631953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.
Waarschijnlijk heb ik de Europese wedstrijddagen van Feyenoord volgend jaar wel in de smiezen. Dank voor je opbeurende woorden.
  Forum Admin dinsdag 11 februari 2025 @ 12:04:09 #5
35723 crew  GGMM
pi_216631973
Wotte slaat Caland vol op de neus
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 12:12:02 #6
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216632061
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:04 schreef GGMM het volgende:
Wotte slaat Caland vol op de neus
Als @Wotte met een gevatte opmerking @Caland op zijn plek kan zetten, heb ik ook weer een beetje vertrouwen in Feyenoord morgen.
Makkelijk eerste
pi_216632171
Even de Tubantia uit 2019 opengeslagen over Pusic. Dan is het toch om te gieren dat iemand puur om het predicaat "Assistent van Slot" zo naar voren wordt gedirigeerd.

pi_216632214
Afbeelding in de eerste post is lekker actueel _O-
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_216632220
twitter
pi_216632246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even de Tubantia uit 2019 opengeslagen over Pusic. Dan is het toch om te gieren dat iemand puur om het predicaat "Assistent van Slot" zo naar voren wordt gedirigeerd.

[ afbeelding ]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216632449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Geen visie en plan van aanpak. Genot.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 11 februari 2025 @ 12:51:38 #12
474254 GurneyIsBestOke
pi_216632454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Afbeelding in de eerste post is lekker actueel _O-
Hoezo, de toekomstige hoofdtrainer staat al in de OP
Makkelijk eerste
pi_216632530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Flinkevleugel +3173

Vier jaar samengewerkt met Arne Slot. FC Twente laten promoveren naar de Eredivisie. Met Shakhtar de dubbel gewonnen. Redelijk goed gepresteerd in de Champions League. Bij Arsenal werd met respect gesproken over hoe Pusic Shakhtar liet spelen. PSV had hij weggespeeld tot een domme Braziliaan van het veld werd gestuurd.
pi_216632566
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Flinkevleugel +3173

Vier jaar samengewerkt met Arne Slot. FC Twente laten promoveren naar de Eredivisie. Met Shakhtar de dubbel gewonnen. Redelijk goed gepresteerd in de Champions League. Bij Arsenal werd met respect gesproken over hoe Pusic Shakhtar liet spelen. PSV had hij weggespeeld tot een domme Braziliaan van het veld werd gestuurd.
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.

Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:02:16 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_216632589
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaad :)

Morgen weer genieten van de sterrenmaaltijd van Dennis. Nadje gaat shinen
Makkelijk eerste
pi_216632632
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaad :)

Morgen weer genieten van de sterrenmaaltijd van Dennis. Nadje gaat shinen
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.

:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:09:26 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216632668
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.

:D
,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’

twitter
  dinsdag 11 februari 2025 @ 13:12:42 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216632701
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Hier zitten mensen met echte diploma's.
pi_216632751
Deense aanpak Brian Priske sloeg nooit aan bij de spelers van Feyenoord: ‘Arne Slot vroeg nooit iets’

https://www.ad.nl/voetbal(...)nooit-iets~a2d6e5e9/

quote:
De Deen heeft broodjes laten aanrukken, er zijn gezonde sapjes en het Feyenoord dat hij voor ogen heeft hangt met de bekende magneetjes aan de muur. In een 3-4-3-formatie. ,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’
quote:
De Nederlandse assistenten John de Wolf en Etiënne Reijnen zien in de eerste weken dat Priske, Hamberg en Babaloa een wel heel erg onafscheidelijk trio vormen. De Nederlanders hangen er maar wat bij, al geeft Priske in de media Reijnen nog weleens een schouderklop. De Wolf niet, de Deen lijkt niet zo goed te weten wat hij met de cultuurbewaker aan moet.
quote:
Maar dat is iets te simpel. De spelers van Feyenoord zijn gewend om gedetailleerd klaargestoomd te worden voor wedstrijden. Tactisch en conditioneel. Het lijkt allemaal verdwenen. Priske vraagt vaak naar de mening van spelers, de typische Deense manier van leidinggeven, maar de spelers van Feyenoord denken op hun beurt ‘jij bent toch de trainer’. ,,Arne Slot vroeg nooit iets’', klinkt het off the record.
quote:
Als commissaris Sjaak Troost die avond in de businessunit van Europarcs de aanwezigen kort voor de aftrap vertelt dat Priske hoe dan ook wordt ontslagen, gaat het opeens snel. Er wordt voor, tijdens en na de 3-0 winst tegen Bayern München over het vertrek van Priske gepubliceerd, het ene medium veel stelliger dan de andere, maar het is overduidelijk: Priske bungelt aan een zijden draadje. Op 1908 hebben ze trainer Pascal Bosschaart dan al afscheid zien nemen van zijn elftal onder 21 elftal, hij moet gaan helpen in de Kuip, laat hij weten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216632761
De geest van Arne Slot gaat Feyenoord kapotmaken.
pi_216632784
Deze al voorbij gekomen? Schetst wel een genant beeld van zowel Priske als Te Kloese.

https://www.vi.nl/pro/exi(...)vermijdelijk-ontslag

Priske kwam van Te Kloese, scouting had allerlei andere (goede) namen. Vervolgens was Priske ook nog eens heel eigenwijs in het begin en heeft hij inderdaad nooit met Slot gebeld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_216632786
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De geest van Arne Slot gaat Feyenoord kapotmaken.
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.

Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216632827
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.

Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Daarom zijn die conservatieve stromingen nogal problematisch in het post-Arne Slot-tijdperk. Jij en ik hebben enigszins de hersenen om te snappen dat je dat never nooit niet één-op-één kunt kopiëren, en het enorm stinkt naar domheid en populisme om Pusic aan te stellen.
pi_216632871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:16 schreef Caland het volgende:
Deense aanpak Brian Priske sloeg nooit aan bij de spelers van Feyenoord: ‘Arne Slot vroeg nooit iets’

https://www.ad.nl/voetbal(...)nooit-iets~a2d6e5e9/
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn wel meer mensen die niet weten wat ze met John de Wolf aanmoeten.
pi_216632878
Deze al voorbij gekomen? Schetst wel een genant beeld van zowel Priske als Te Kloese.

https://www.vi.nl/pro/exi(...)vermijdelijk-ontslag

Priske kwam van Te Kloese, scouting had allerlei andere (goede) namen. Vervolgens was Priske ook nog eens heel eigenwijs in het begin en heeft hij inderdaad nooit met Slot gebeld.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Of Pusic.

Zou wel lekker zijn als ze nu gewoon een naam van de scouting lijst pakken. Daar is nog wel wat van vrij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')