SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet de moeite genomen om te kijken wanneer ze precies spelen.
Waarschijnlijk heb ik de Europese wedstrijddagen van Feyenoord volgend jaar wel in de smiezen. Dank voor je opbeurende woorden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel hoor, zo'n vaste donderdag is dan toch een stuk betrouwbaarder.
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even de Tubantia uit 2019 opengeslagen over Pusic. Dan is het toch om te gieren dat iemand puur om het predicaat "Assistent van Slot" zo naar voren wordt gedirigeerd.
[ afbeelding ]
Geen visie en plan van aanpak. Genot.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
Hoezo, de toekomstige hoofdtrainer staat al in de OPquote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Afbeelding in de eerste post is lekker actueel
Flinkevleugel +3173quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
De beste man staat derde in een competitie waar er maar twee clubs meedoen.
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 12:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Flinkevleugel +3173
Vier jaar samengewerkt met Arne Slot. FC Twente laten promoveren naar de Eredivisie. Met Shakhtar de dubbel gewonnen. Redelijk goed gepresteerd in de Champions League. Bij Arsenal werd met respect gesproken over hoe Pusic Shakhtar liet spelen. PSV had hij weggespeeld tot een domme Braziliaan van het veld werd gestuurd.
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.
Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig posten hier geen achterlijken inderdaad
Morgen weer genieten van de sterrenmaaltijd van Dennis. Nadje gaat shinen
,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gelezen dat dat gewoon een prima speler is als je hem op de juiste manier gebruikt.
Hier zitten mensen met echte diploma's.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat alleen achterlijken reageren in commentsecties.
Gelukkig zitten wij op een beschaafd oubollig forum
quote:De Deen heeft broodjes laten aanrukken, er zijn gezonde sapjes en het Feyenoord dat hij voor ogen heeft hangt met de bekende magneetjes aan de muur. In een 3-4-3-formatie. ,,Chris-Kevin Nadje’’, zegt Priske over zijn Franse aanwinst . ,,Heeft iets hoor. Natuurlijk. Onervaren. Maar hij doet mij aan Pogba denken.’’
quote:De Nederlandse assistenten John de Wolf en Etiënne Reijnen zien in de eerste weken dat Priske, Hamberg en Babaloa een wel heel erg onafscheidelijk trio vormen. De Nederlanders hangen er maar wat bij, al geeft Priske in de media Reijnen nog weleens een schouderklop. De Wolf niet, de Deen lijkt niet zo goed te weten wat hij met de cultuurbewaker aan moet.
quote:Maar dat is iets te simpel. De spelers van Feyenoord zijn gewend om gedetailleerd klaargestoomd te worden voor wedstrijden. Tactisch en conditioneel. Het lijkt allemaal verdwenen. Priske vraagt vaak naar de mening van spelers, de typische Deense manier van leidinggeven, maar de spelers van Feyenoord denken op hun beurt ‘jij bent toch de trainer’. ,,Arne Slot vroeg nooit iets’', klinkt het off the record.
quote:Als commissaris Sjaak Troost die avond in de businessunit van Europarcs de aanwezigen kort voor de aftrap vertelt dat Priske hoe dan ook wordt ontslagen, gaat het opeens snel. Er wordt voor, tijdens en na de 3-0 winst tegen Bayern München over het vertrek van Priske gepubliceerd, het ene medium veel stelliger dan de andere, maar het is overduidelijk: Priske bungelt aan een zijden draadje. Op 1908 hebben ze trainer Pascal Bosschaart dan al afscheid zien nemen van zijn elftal onder 21 elftal, hij moet gaan helpen in de Kuip, laat hij weten.
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De geest van Arne Slot gaat Feyenoord kapotmaken.
Daarom zijn die conservatieve stromingen nogal problematisch in het post-Arne Slot-tijdperk. Jij en ik hebben enigszins de hersenen om te snappen dat je dat never nooit niet één-op-één kunt kopiëren, en het enorm stinkt naar domheid en populisme om Pusic aan te stellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.
Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Er zijn wel meer mensen die niet weten wat ze met John de Wolf aanmoeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:16 schreef Caland het volgende:
Deense aanpak Brian Priske sloeg nooit aan bij de spelers van Feyenoord: ‘Arne Slot vroeg nooit iets’
https://www.ad.nl/voetbal(...)nooit-iets~a2d6e5e9/
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of Pusic.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je iemand had binnengehaald die maar de helft van de kwaliteiten van Slot had had je er nu een stuk beter voorgestaan, vermoed ik.
Het is hooguit doodzonde dat het door allerlei conservatieve stromingen nu natuurlijk weer een NEDERLANDER moet zijn die hoofdtrainer wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |