Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik lees dus dat de selectie niet zelf kan denken en alles voorgekauwd moet krijgenwordt leuk met pascal.
Oh en sjon loopt er voor spek en bonen bij maar dat wist iedereen al, die laat je toch niet assistent zijn laat hem lekker iets anders doen joh.
Met Pascal erbij gaat die cultuur echt nergens meer heen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.
Hij lijkt me uiterst geschikt om het een keer mee op een zuipen te zetten en wellicht kan hij er wat sfeer in krijgen de komende weken, maar hopelijk zien ze er niet iets langdurigs in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:06 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik zit te kijken naar de persco en ik moet zeggen dat ik een goed gevoel heb bij Pascal.
Laten we er maar iets moois van maken.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij lijkt me uiterst geschikt om het een keer mee op een zuipen te zetten en wellicht kan hij er wat sfeer in krijgen de komende weken, maar hopelijk zien ze er niet iets langdurigs in.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.
60 dagen zei hij net zelf.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij de juiste papieren nog niet heeft, hij zou daarom maximaal 4 weken aan mogen blijven.
Laatste speelronde is over 97 dagen, dus daar heb je alsnog niets aan. Hoe korter de klus voor een interim-trainer, hoe minder aantrekkelijk.quote:
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon is uiterst belangrijk om de CULTUUR te bewaken.
@klaasweetalles natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is eigenlijk de cultuurbewaker van VBL?
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.
Dat is een belediging voor de oprechte materiaalman.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Opzich prima om te hebben alleen niet als assistent. Lekker als materiaalman ofzo.
In die functie moet je ook nog wel eens daadwerkelijk dingen regelen. Niks voor Sjonnie dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.
Kunnen ze samen gaan kaarten.quote:
Wie zijn deze nobodies?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
Dit is een goed stel hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
In potentie horen Read, Moder en Sauer ook nog wel bij die 15+ categorie. En misschien nog wel meer spelers als Andreev, Mitchell, Targhalline en Slory.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:54 schreef De_Pel het volgende:
Niet om het een of ander overigens, maar we hebben nog maar een paar echt waardevolle spelers over.
Daarvan is Hancko onhoudbaar, terwijl zowel Timber als Q. nog maar 1 jaar contract hebben
Eigenlijk alleen Pax nog als 15+ en potentieel wellicht Milambo/Moussa.
Waarvan aktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
Ik heb toch ook wel medelijden met jullie even leek het lelijke eendje zich te ontpoppen tot een prachtige zwaan. Blijkt het toch Priscilla van Zuid te zijn.
Als teammanager moet je redelijk kunnen plannen, communicatief vaardig zijn en een paar stappen vooruit kunnen denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is hier de functie teammanager voor bedacht. Al weet ik niet of die functie nog bestaat bij Feyenoord, anders is Sjon dat gewoon.
Tiesgodquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ajacied 442
PSVCL
Yats
Hafcfan
Heubach
Voor elke club 1.
dan krijg je waarschijnlijk het FC Twente scenario. waar Alfred Schreuder ooit zonder papieren op de bank zat als assistent (in naam althans) en René Hake vervolgens voor de camera's mocht uitleggen wat Alfred goed gedaan had ... of fout.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:40 schreef De_Pel het volgende:
Als het onder Baardschaart ineens een stuk beter zou gaan, dan blijft hij natuurlijk gewoon op de licentie van Stam werken. Dan ga je niet last minute alsnog risico's nemen voor een paar potjes.
Het duotrainerschap bij NAC was m'n favoriete versie hiervan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk het FC Twente scenario. waar Alfred Schreuder ooit zonder papieren op de bank zat als assistent (in naam althans) en René Hake vervolgens voor de camera's mocht uitleggen wat Alfred goed gedaan had ... of fout.
Liever Priscilla van zuid dan Fatima van de Bijlmerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:17 schreef Wotte het volgende:
Ik heb toch ook wel medelijden met jullie even leek het lelijke eendje zich te ontpoppen tot een prachtige zwaan. Blijkt het toch Priscilla van Zuid te zijn.
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
Vond hem als voetballer lachwekkend, niet in zijn voordeel, maar dat zegt verder weinig over zijn trainerskwaliteiten. Ik ben erg benieuwd, Ik weet dat het voor heel even is, maar vind het toch een interessant moment. Slot was ook niet de beste voetballer ooit, al was ie wel wat beter dan Pascal. Ik heb hem amper aan het werk gezien, maar als mens en coach (in interviews) komt ie zeer bedreven op mij over.
Toch niet qua inzicht?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoor
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch niet qua inzicht?
Bosschaart vond ik vooral een houten klaas, die het alleen tot Feyenoord schopte omdat het een Feyenoorder was. Slot kon het fysiek verder niet aan, maar was denk ik wel iets technischer en wat meer voetbalverstand.
Al kan je het eigenlijk gewoon niet vergelijken.
Ik heb hem vaak zien voetballer en hij kwam veel te kort, compenseerde dat wel eens met zijn werklust, maar hij paste op een lager niveau veel beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was destijds wat jonger dus je zal het wel beter herinneren dan ik, maar voor mijn gevoel was Bosschaart iemand die heel erg veel compenseerde op werklust waardoor hij nog een poosje alleraardigst op ons niveau mee kwam.
Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bosschaart was wel een betere voetballer dan Slot hoor
Beenhakker kon niet voetballen en van Gaal was zo snel als dikke stront.quote:
Het punt was inderdaad om aan te geven dat een beperkte speler een prima coach kan zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beenhakker kon niet voetballen en van Gaal was zo snel als dikke stront.
Brian is een lieve ventquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |