ik denk dat te kloesse nooit van Bommel gaat aanstellenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef Vis1980 het volgende:
En Van Bommel dan, waar is hij nu precies goed in?
Maar zou je van Bommel graag bij Feyenoord zien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat te kloesse nooit van Bommel gaat aanstellen
precies om dat hij het tegenovergestelde is van priske
te kloesse zoekt softies die hij onder controle kan houden
Van Bommel heeft wel een beetje iets weg van Slot, hij bepaalt en niemand andersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar zou je van Bommel graag bij Feyenoord zien?
Weet er inderdaad weinig van hoor, maar wát ik af en toe mee heb gekregen maakt me niet direct positief. Beetje dezelfde geluiden als bij Kuijt zeg maar. Uiteraard hoop ik dat ik fout zit, is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier een idee hoe hij als coach is. Maar deze simpele gedachtes zijn ook alleen maar omdat die een baard heeft en eruit ziet als een 'harde werker'.
Beetje als het vooroordeel dat technische spelers automatisch betere trainers zijn ofzo...
Toen de Europa League nog UEFA-cup heette: in De Kuip 0-1 voor PSV scoren in de kwartfinale en daarna Feyenoord laten winnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef Vis1980 het volgende:
En Van Bommel dan, waar is hij nu precies goed in?
Dat zondagsschot?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen de Europa League nog UEFA-cup heette: in De Kuip 0-1 voor PSV scoren in de kwartfinale en daarna Feyenoord laten winnen.
Priske leek mij geen domme jongen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Weet er inderdaad weinig van hoor, maar wát ik af en toe mee heb gekregen maakt me niet direct positief. Beetje dezelfde geluiden als bij Kuijt zeg maar. Uiteraard hoop ik dat ik fout zit, is goed mogelijk.
Ik geloof er alleen ook wel in dat het in het hedendaagse voetbal helpt als je als trainer een beetje een bovengemiddelde intelligentie heb.
Toch vrees ik ervoor dat hij gewoon komt. Krabbendam vandaag in de Dickvoormekaar podcast gehoord, die weet meer dan dat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pusic.
Van Bommel.
Wat een lachwekkende namen vallen hier weer. Hoe kun je ook Pusic noemen die zonder het zijn van een assistent van Arne nooit en te nimmer genoemd zou worden. Moest ook niet voor niks het veld ruimen na een KKD-kampioenschap met Twente.
Mild uitgedrukt.quote:
Door rood te pakken in de verlenging.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen de Europa League nog UEFA-cup heette: in De Kuip 0-1 voor PSV scoren in de kwartfinale en daarna Feyenoord laten winnen.
Loopt gemiddeld de meeste kilometers per wedstrijd....maar jij weet beter😅quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ihataren heeft helemaal niets meer met topvoetbal te maken
de man kan hoogstens 2 sprintjes trekken in een wedstrijd
Ik heb geen idee. Met Antwerp heeft hij het leuk gedaan, verder zou ik het niet weten. Coaches zoals Slot, die een team aantoonbaar beter maken, zijn denk ik extreem zeldzaam. De meeste coaches zijn toch gebakken lucht.. ex-profs die teren op hun naam. Priske valt ook in de categorie 'gebakken lucht', zo nietszeggend als hij was in interviews was hij dus kennelijk ook op het trainingsveld. Onbegrijpelijk dat Te Kloese bij deze man was uitgekomen vorig jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:50 schreef Vis1980 het volgende:
Ik weet het niet hoor met Mark van Bommel, al heb ik op het moment verder geen idee wat een betere keuze is. Maar iemand kan mij vast overtuigen wat nu precies zijn kwaliteiten zijn als coach.
Ze hebben maandenlang naar een opvolger voor Slot gezocht. Dat 1 naam van het lijstje geen match blijkt te zijn wil niet zeggen dat naam 2,3 en 4 niks zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:01 schreef Irrem het volgende:
[..]
Toch vrees ik ervoor dat hij gewoon komt. Krabbendam vandaag in de Dickvoormekaar podcast gehoord, die weet meer dan dat hij zegt.
Dat zeg ik ook niet. En ik zeg ook niet dat intelligentie een garantie is voor succes. Maar als je, zoals tegenwoordig, 50+ man moet aansturen voor een zesdimensionaal schaakspel op hoog niveau, dan is het wel een plusje zeg maar.quote:
Ja. Vond z'n schoonpa niet erg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Door rood te pakken in de verlenging.
Wij ook niet. Machtige avond was dat.quote:
Ik weet het ook nog als de dag van vandaag, ontlading was groot na die gekke kopbal van Pierre. Het was voetballend gezien een van de beste wedstrijden van Feyenoord in de '00's.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Mild uitgedrukt.
Maar spannend was het wel.![]()
Het ticket hangt hier nog op het prikbord: ¤25 voor een Europese kwartfinale. Maar goed, is ook al weer meer dan 20 jaar geleden.
Jaap Stam met iets meer haarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pusic wordt ietsje te makkelijk afgeschreven naar mijn mening ook al is het zeker niet mijn eerste kandidaat. Maar er wordt een beetje gedaan alsof de nieuwe Jaap Stam daarmee wordt binnengehaald.
Ik denk niet dat Slot iemand als Jaap Stam zijn tegenstanders zou laten analyseren (lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |