Is er al een doek bekend?quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een PRE MATCH SHOW, dus ik vermoed van wel
Niet dat ik heel positief ben. Toch vraag ik mij af of dat overdreven negativisme (zonder de staat van de tegenstander in ogenschouw te nemen) iets Feyenoords is. Want Milan heeft zowaar een nog waardelozer seizoen dan dat wij hebben. Mensen doen net of de hele wereld tegen Feyenoord is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel relaxed. Met 0 verwachting zo'n potje ingaan en alleen maar positief verrast kunnen worden. Ik voel me een beetje een Almere City-supporter voorafgaand aan een wedstrijd tegen PSV die gewoon vrede kan hebben met een nederlaag.
Als het 1-4 wordt ben ik alles behalve positief verrast.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel relaxed. Met 0 verwachting zo'n potje ingaan en alleen maar positief verrast kunnen worden. Ik voel me een beetje een Almere City-supporter voorafgaand aan een wedstrijd tegen PSV die gewoon vrede kan hebben met een nederlaag.
Ik heb al meer dan 25 jaar een seizoenskaart (al ga ik dit seizoen bijna niet meer), daar krijg je dat negativisme gratis bij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet dat ik heel positief ben. Toch vraag ik mij af of dat overdreven negativisme (zonder de staat van de tegenstander in ogenschouw te nemen) iets Feyenoords is. Want Milan heeft zowaar een nog waardelozer seizoen dan dat wij hebben. Mensen doen net of de hele wereld tegen Feyenoord is.
Ja, precies, dan is het gewoon "mwoah, dit had ik al verwacht" en overgaan tot de orde van de dagquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als het 1-4 wordt ben ik alles behalve positief verrast.
Het begint daar wel te draaien en ze hebben zich vrij aardig versterkt. Ze hebben in potentie één van de betere linkerkanten van Europa (hallo Owen Wijndal) en ik denk dat de rechterkant daar met Hadj-Moussa (en Read) er een groot probleem mee gaat krijgen als je ziet hoe dat ging tegen o.a. Lille. Milaan heeft echter moeite om het spel te maken dus je mag hopen op een Bayern scenario.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Niet dat ik heel positief ben. Toch vraag ik mij af of dat overdreven negativisme (zonder de staat van de tegenstander in ogenschouw te nemen) iets Feyenoords is. Want Milan heeft zowaar een nog waardelozer seizoen dan dat wij hebben. Mensen doen net of de hele wereld tegen Feyenoord is.
Zoveel geluk ga je nooit meer hebben in een wedstrijd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik denk zelf van niet. Of je moet eigenlijk net als tegen Bayern lekker tegen gaan houden
het had weinig met geluk te makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel geluk ga je nooit meer hebben in een wedstrijd.
3 schoten op kool tegen 30 van Bayern en dan 3-0 winnen![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het had weinig met geluk te maken
quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het had weinig met geluk te maken
het was kwaliteit van Gimenez dat je op deze manier kunt voetballen
met ueda in de spits zal dat vele moeilijker worden inderdaad
quote:
Er was een duidelijke strategie in deze wedstrijd die Feyenoord de winst brachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]keept Bijlow geen wereldpot en scoren ze binnen de 15 minuten de 0-1 hadden wij er tegen Bayern gewoon met 0-5 afgegaan. Echt alles zat mee. En wij waren voor de verandering eens een keer dodelijk effectief, das geen geluk nee. De rest van de wedstrijd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |