Ik vind het nog steeds grappig dat Sjaak en Toon samen op de golfbaan waren en zeiden ‘hé, zullen we die Frank Arnesen niet eens bellen?’quote:
Nog een voorbeeld dat je moet stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat Sjaak en Toon samen op de golfbaan waren en zeiden ‘hé, zullen we die Frank Arnesen niet eens bellen?’
Sjaak Troost is de grondlegger én de afbreker van het succes.
Die gooide er laatst nog een schaamteloze open sollicitatie naar PEC in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doet Gert-Jan Verbreek tegenwoordig eigenlijk?
Ik sta nog op een foto met hem van toen hij met een kliniek naar Smitshoek kwam voor een leuke voetbaldag. Hij deed die kliniek samen met iemand, maar ben even vergeten wie. We hebben het hier over jaren'90, misschien wel eind 80.quote:
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Troost eruit
Pusic in is de oplossing
het is allemaal niet zo moeilijk
kwestie van logische nadenken
Maar het zal van Bommel wel worden
Ik denk dat ie vrij komt in de aankomende 4 weken, maar niet als ze bij Shaktar denken dat ie nog geld op kan leveren ipv zelf geld voor ontslag te moeten betalen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)
Hij doet het ook bijzonder matig daar . Is Europees al uitgeschakeld en staat derde in een competitie vol lammen en blinden.
Ik neem jou niet serieusquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buiten Nederland Rotterdam neemt niemand Feyenoord serieus.
Matig presteren moet dat altijd aan de trainer liggen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)
Hij doet het ook bijzonder matig daar . Is Europees al uitgeschakeld en staat derde in een competitie vol lammen en blinden.
Pep is te laat begonnen met verjongen en daar kun je hem prima op aanrekenen. Maar het kan ook wel eens een seizoen niet klikken. Probleem met Pusic is dat het verleden heeft laten zien dat hij onder druk vervelende trekjes heeft, althans, als ik bijvoorbeeld Twente mag geloven. Pusic is prima om het seizoen nog af te maken, maar voor die paar maandjes heeft het dan allemaal wel erg veel geld gekost.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Matig presteren moet dat altijd aan de trainer liggen?
Guardiola heeft ook matig gepresteerd de afgelopen maanden, Is hij daarom ineens een slechte trainer?
Ik zei alleen dat als troost nu banden heeft met de Pusic deal dat hij dan er maar eruit geflikkerd moet worden om die schijn weg te krijgen mocht Pusic in beeld zijn
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pep is te laat begonnen met verjongen en daar kun je hem prima op aanrekenen. Maar het kan ook wel eens een seizoen niet klikken. Probleem met Pusic is dat het verleden heeft laten zien dat hij onder druk vervelende trekjes heeft, althans, als ik bijvoorbeeld Twente mag geloven. Pusic is prima om het seizoen nog af te maken, maar voor die paar maandjes heeft het dan allemaal wel erg veel geld gekost.
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.
Die gaan hem nu niet ontslaan, die kunnen nu nog een afkoopsom vragen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.
Precies, totdat Feyenoord doorschakelt en ze er niets meer voor krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Irrem het volgende:
[..]
Die gaan hem nu niet ontslaan, die kunnen nu nog een afkoopsom vragen.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, totdat Feyenoord doorschakelt en ze er niets meer voor krijgen.
Het is mij een raadsel waarom ze hem überhaupt zouden willen overwegen. Zelfde met Gio. Fijne gozer verder maar toch totaal niet wat je ambieert qua manier van spelen maar met name ook de algehele werkwijze van zulke trainers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |