Ik vind het nog steeds grappig dat Sjaak en Toon samen op de golfbaan waren en zeiden ‘hé, zullen we die Frank Arnesen niet eens bellen?’quote:
Nog een voorbeeld dat je moet stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat Sjaak en Toon samen op de golfbaan waren en zeiden ‘hé, zullen we die Frank Arnesen niet eens bellen?’
Sjaak Troost is de grondlegger én de afbreker van het succes.
Die gooide er laatst nog een schaamteloze open sollicitatie naar PEC in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doet Gert-Jan Verbreek tegenwoordig eigenlijk?
Ik sta nog op een foto met hem van toen hij met een kliniek naar Smitshoek kwam voor een leuke voetbaldag. Hij deed die kliniek samen met iemand, maar ben even vergeten wie. We hebben het hier over jaren'90, misschien wel eind 80.quote:
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Troost eruit
Pusic in is de oplossing
het is allemaal niet zo moeilijk
kwestie van logische nadenken
Maar het zal van Bommel wel worden
Ik denk dat ie vrij komt in de aankomende 4 weken, maar niet als ze bij Shaktar denken dat ie nog geld op kan leveren ipv zelf geld voor ontslag te moeten betalen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)
Hij doet het ook bijzonder matig daar . Is Europees al uitgeschakeld en staat derde in een competitie vol lammen en blinden.
Ik neem jou niet serieusquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Buiten Nederland Rotterdam neemt niemand Feyenoord serieus.
Matig presteren moet dat altijd aan de trainer liggen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Shaktar wil hem niet laten gaan (lees: miljoenen aan zijn afkoopsom verdienen)
Hij doet het ook bijzonder matig daar . Is Europees al uitgeschakeld en staat derde in een competitie vol lammen en blinden.
Pep is te laat begonnen met verjongen en daar kun je hem prima op aanrekenen. Maar het kan ook wel eens een seizoen niet klikken. Probleem met Pusic is dat het verleden heeft laten zien dat hij onder druk vervelende trekjes heeft, althans, als ik bijvoorbeeld Twente mag geloven. Pusic is prima om het seizoen nog af te maken, maar voor die paar maandjes heeft het dan allemaal wel erg veel geld gekost.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Matig presteren moet dat altijd aan de trainer liggen?
Guardiola heeft ook matig gepresteerd de afgelopen maanden, Is hij daarom ineens een slechte trainer?
Ik zei alleen dat als troost nu banden heeft met de Pusic deal dat hij dan er maar eruit geflikkerd moet worden om die schijn weg te krijgen mocht Pusic in beeld zijn
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pep is te laat begonnen met verjongen en daar kun je hem prima op aanrekenen. Maar het kan ook wel eens een seizoen niet klikken. Probleem met Pusic is dat het verleden heeft laten zien dat hij onder druk vervelende trekjes heeft, althans, als ik bijvoorbeeld Twente mag geloven. Pusic is prima om het seizoen nog af te maken, maar voor die paar maandjes heeft het dan allemaal wel erg veel geld gekost.
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.
Die gaan hem nu niet ontslaan, die kunnen nu nog een afkoopsom vragen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan lekker laten zitten daar, al bestaat de kans dat ie ontslagen wordt natuurlijk. Lekker doorschakelen naar een ander dan.
Precies, totdat Feyenoord doorschakelt en ze er niets meer voor krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Irrem het volgende:
[..]
Die gaan hem nu niet ontslaan, die kunnen nu nog een afkoopsom vragen.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, totdat Feyenoord doorschakelt en ze er niets meer voor krijgen.
Het is mij een raadsel waarom ze hem überhaupt zouden willen overwegen. Zelfde met Gio. Fijne gozer verder maar toch totaal niet wat je ambieert qua manier van spelen maar met name ook de algehele werkwijze van zulke trainers.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.
Je zit in een positie dat je eigenlijk wil wat jij beschrijft, maar het seizoen duurt nog maar 3 maanden en je MOET eigenlijk 3e worden. Er is dus op de korte termijn geen ruimte voor onzekerheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom ze hem überhaupt zouden willen overwegen. Zelfde met Gio. Fijne gozer verder maar toch totaal niet wat je ambieert qua manier van spelen maar met name ook de algehele werkwijze van zulke trainers.
Je weet op basis van wat je had met Slot toch precies wat je wil qua werkwijze. Kwestie van profielen zoeken die daar op aansluiten.
En ja dan zal je ergens op moeten interen waarschijnlijk want de nieuwe Slot wil elke club wel maar je moet eigenlijk wel weer zo'n autist (in positieve zin) die zich met elk detail bemoeit, alle data weet en kan implementeren, qua manier van spelen hoge druk zet en die een tegenstander kan lezen.
Onder Gio was echt het qua spel los van het kampioensjaar (en zelfs dat was lang niet altijd geweldig) regelmatig pure oogaids en zo'n Van Bommel is ook helemaal niet van die diepgaande inhoudelijke benadering van het spelletje dus behalve dat het grote namen en Gio een legende in Rotterdam hebben ze qua manier van werken werkelijk niks dat echt voor hun pleit..
Desnoods kies je voor een totale onbekende, zolang hij maar in het profiel past dat je voor ogen hebt qua manier van werken.
100% dit ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie Gio nog best instappen om het jaar af te maken, om dan vervolgens volgend seizoen ook nog op de bank te zitten.
Quote deze maar.
Interim neerzetten en kijken of je in de zomer een prima trainer kan halen. Kan ook prima weer een buitenlander zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk van geen enkele genoemde naam blij. Van Bommel zou ik grappig vinden vanwege het verleden vooral, maar daar zitten toch ook een paar krassen op. Heb zelf toen dat Antwerpen een beetje gevolgd toen ze kampioen werden, maar dat was toch ook een beetje met Dickball imo.
Zou een hele domme zet zijn. Gooi je ook direct je zogenaamde ‘visie’ volledig overboord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie Gio nog best instappen om het jaar af te maken, om dan vervolgens volgend seizoen ook nog op de bank te zitten.
Quote deze maar.
+ afkoopsom.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is vooral geen enkele situatie denkbaar waarin Pusic een riant salaris gaat opgeven om slechts een paar maandjes bij Feyenoord in te stappen.
Dan kras ik mijn ogen uit. Aidsvoetbalgenotquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Quote deze maar.
Nou ja, aan de kern van Slot valt niet heel veel te verneuken tenzij je heel nadrukkelijk je eigen stempel wil zetten zoals Priske, dat zie ik Gio dan ook niet doen eigenlijk. Voor drie maanden lijkt het mij prima om er mee derde te worden, zolang je maar op de achtergrond gaat zoeken naar een échte opvolger die wel een visie heeft die te verenigen valt met dat van Slot/Feyenoord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kras ik mijn ogen uit. Aidsvoetbalgenot
Als de kritiek op Priske was dat ze te weinig instructies kregen zullen ze bij Gio toch hetzelfde hebben? Die heeft ook geen enkele tactische bagage. Er blijft dan echt niets over van de "kern van Slot", het is gewoon pragmatisch voetbal met waarschijnlijk een hoop U-passing zoals we al 4 jaar hebben kunnen zien tussen 2015 en 2019.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, aan de kern van Slot valt niet heel veel te verneuken tenzij je heel nadrukkelijk je eigen stempel wil zetten zoals Priske, dat zie ik Gio dan ook niet doen eigenlijk. Voor drie maanden lijkt het mij prima om er mee derde te worden, zolang je maar op de achtergrond gaat zoeken naar een échte opvolger die wel een visie heeft die te verenigen valt met dat van Slot/Feyenoord.
Ik zou graag Dirk Kuyt voor de groep willen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Iedereen weet heel goed wie ze niet willen hebben. Noem dan ook iemand die je wel zou willen.
Ik zou persoonlijk Hyballa graag in de Kuip zienquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Iedereen weet heel goed wie ze niet willen hebben. Noem dan ook iemand die je wel zou willen.
Slotquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Oosting is in elk geval iemand met een visie die goed gebruik maakt van het materiaal wat hij heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Ten Hagquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
Domme kamper Oosting lijkt me ook wel leuk voor de meme.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oosting is in elk geval iemand met een visie die goed gebruik maakt van het materiaal wat hij heeft.
Ik denk trouwens dat er niemand is waarbij ik ga denken oh ja dit is m, 100% overtuigd.
Simonis.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef CR7 het volgende:
ik word een beetje moe van deze naamquote:
Te Kloesse (lol) wil Van Bommelquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Te Kloesse wil iemand nemen wie hij makkelijk de schuld in de schoenen kan schuiven....
Snap jij toch niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van deze naam
waar is dat op gebaseerd?
Ik vind dat Oosting wel iets te veel echt slechte wedstrijden heeft gespeeld met Twente. En de slotfase is altijd doodeng.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oosting is in elk geval iemand met een visie die goed gebruik maakt van het materiaal wat hij heeft.
Ik denk trouwens dat er niemand is waarbij ik ga denken oh ja dit is m, 100% overtuigd.
Godskolere die voorhoedequote:De vermoedelijke opstelling van AC Milan: Maignan; Walker, Tomori, Pavlovic, Theo; Pulisic, Fofana, Reijnders, Leao; Gimenez, Félix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |