abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216640494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Qua voetbalvisie/kennis heb je aan Pusic een goede, aan persoonlijkheid wat minder. Niet de ideale keuze
Lijkt me niet dat je daarvoor dan weer een flink bedrag moet overmaken aan Oekraïne.

Laten we vooralsnog maar hopen dat Reijnen, BoschBaard en misschien zelfs domme Sjon wat hebben overgenomen van Arend. Wellicht dat het, met een beetje leuke teamspirit en hopelijk een paar dragende spelers die opstaan nog wel goedkomt.

2e zal je in principe niet meer worden, 3e worden zou ook met een matige trainer nog wel moeten lukken als de spelersgroep niet gaat muiten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 11 februari 2025 @ 21:56:34 #152
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_216640728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Lijkt me niet dat je daarvoor dan weer een flink bedrag moet overmaken aan Oekraïne.

Laten we vooralsnog maar hopen dat Reijnen, BoschBaard en misschien zelfs domme Sjon wat hebben overgenomen van Arend. Wellicht dat het, met een beetje leuke teamspirit en hopelijk een paar dragende spelers die opstaan nog wel goedkomt.

2e zal je in principe niet meer worden, 3e worden zou ook met een matige trainer nog wel moeten lukken als de spelersgroep niet gaat muiten.
Je moet nu vooral geen gekke dingen meer gaan doen. Nog een trainer die het wiel opnieuw wil uitvinden is funest.

Ik ben het met je eens dat een bedrag overmaken en een lange tijd vastzitten aan Pusic geen goed beleid is. Nu een halfjaar een trainer die zo veel mogelijk teruggrijpt naar de aanpak van Slot om weer de vastigheden en het comfortabele gevoel terug te krijgen, zodat je na de zomer weer een trainer kunt aanstellen die daar op door bouwt en zijn eigen touch aan geeft, dat is ideaal. Maar dan weet ik weinig geschikte kandidaten voor zoiets tijdelijks, eigenlijk.

Stel dat je wel een goede serie neerzet en nog tweede wordt of iets dergelijks, dan voelt het ook gek aan om zo iemand weer op straat te zetten.
Makkelijk eerste
  dinsdag 11 februari 2025 @ 21:59:58 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216640809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Slot iemand als Jaap Stam zijn tegenstanders zou laten analyseren (lol)

Qua voetbalvisie/kennis heb je aan Pusic een goede, aan persoonlijkheid wat minder. Niet de ideale keuze, maar na een halfjaar een trainer die de meest idiote keuzes maakte zou het toch wel een opluchting zijn om een trainer te hebben die wel normaal speelt.
Bij Twente klaagden de spelers dat het allemaal maar weinig om handen had. Zelfs domme Sjon mocht van Arend wel eens de tegenstander analyseren, samen met video-analisten en andere assistenten. Zou daar dus niet te zwaar aan tillen

Het is dan aan de hoofdtrainer om daar de interessante info uit te filteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216640925
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs domme Sjon mocht van Arend wel eens de tegenstander analyseren, samen met video-analisten en andere assistenten.
Opdelen van de verantwoordelijkheden. John mocht tellen hoeveel spelers ze opstelden en welke kleur shirtjes ze gebruikten?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:08:18 #155
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216641003
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 20:33 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Binnengehaald met de gedachte dat het echt een groot talent was. Bij Utrecht best leuk gedaan, had ook in jong oranje z’n duels meegepakt en het idee was dat hij bij ons NL-11 wel even ging halen. Het bleek echter een typische Feyenoord aankoop. Geen knikker geraakt, volgens mij ook stevige kuipvrees, ging elke week slechter spelen. Als ik zijn succes moet vergelijken springen namen als Anthony Lulring, Greene en Ostlund in de gedachten. Durf eigenlijk niet te stellen dat het een betere speler was als Slot, wel qua fysiek en drive, niet qua inzicht en techniek. Verder wel lastig vergelijkbare spelers natuurlijk.
Het enige moment van Bosschaart als speler dat ik me voor de geest kan halen is het "kusje" aan Huntelaar.

https://www.voetbalprimeu(...)rezen-voor-schorsing
pi_216641005
Het feit dat je Pusic al moet vergelijken met Jaap Stam om een punt te maken is veelzeggend.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:10:06 #157
474254 GurneyIsBestOke
pi_216641054
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Bij Twente klaagden de spelers dat het allemaal maar weinig om handen had. Zelfs domme Sjon mocht van Arend wel eens de tegenstander analyseren, samen met video-analisten en andere assistenten. Zou daar dus niet te zwaar aan tillen

Het is dan aan de hoofdtrainer om daar de interessante info uit te filteren.
Ik verwacht wel dat Pusic heeft bijgeleerd, eigenlijk. Ik geloof ook niet dat Sjon ooit een echte analyse heeft mogen maken, terwijl Pusic en Hulshof daar wel echte verantwoordelijkheden in kregen.

Ik denk ook vooral niet dat je moet onderschatten wat voor zooi Priske er van heeft gemaakt. Drie lonerscandinaviërs die iedereen om de mening hebben gevraagd behalve de persoon om wie het hele beleid bedacht was. Als een trainer dat in orde herstelt zal het snel weer beter gaan vermoed ik, dan maakt het poppetje die dat doet niet bijster veel uit denk ik, of het op de lange termijn succes gaat opleveren betwijfel ik ten zeerste.
Makkelijk eerste
pi_216641346
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je moet nu vooral geen gekke dingen meer gaan doen. Nog een trainer die het wiel opnieuw wil uitvinden is funest.

Ik ben het met je eens dat een bedrag overmaken en een lange tijd vastzitten aan Pusic geen goed beleid is. Nu een halfjaar een trainer die zo veel mogelijk teruggrijpt naar de aanpak van Slot om weer de vastigheden en het comfortabele gevoel terug te krijgen, zodat je na de zomer weer een trainer kunt aanstellen die daar op door bouwt en zijn eigen touch aan geeft, dat is ideaal. Maar dan weet ik weinig geschikte kandidaten voor zoiets tijdelijks, eigenlijk.

Stel dat je wel een goede serie neerzet en nog tweede wordt of iets dergelijks, dan voelt het ook gek aan om zo iemand weer op straat te zetten.
Ik neem toch aan dat er genoeg professionals met redelijk voetbalverstand in ieder geval wat hoofdlijnen van Slotbal kunnen overbrengen. Je zou zeggen dat je dan met input van Reijnen, Sjon en een paar dragende spelers als Bijlow, Hancko, Timber een eind moet komen. Verder is het vooral managen van het team, rijen sluiten en de neuzen dezelfde kant op. Natuurlijk als tijdelijke noodoplossing alleen om de 3e plek te halen.

Maar ik zal vast veel te makkelijk denken.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:29:04 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216641522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik verwacht wel dat Pusic heeft bijgeleerd, eigenlijk.
twitter

Hoewel het een beetje simpel op statistiekjes afgaan is vond ik dit toch wel redelijk tekenend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216641555
Spits Castaignos (32) zet punt achter lange carrière langs negen clubs

We worden oud
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:41:22 #161
474254 GurneyIsBestOke
pi_216641795
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik neem toch aan dat er genoeg professionals met redelijk voetbalverstand in ieder geval wat hoofdlijnen van Slotbal kunnen overbrengen. Je zou zeggen dat je dan met input van Reijnen, Sjon en een paar dragende spelers als Bijlow, Hancko, Timber een eind moet komen. Verder is het vooral managen van het team, rijen sluiten en de neuzen dezelfde kant op. Natuurlijk als tijdelijke noodoplossing alleen om de 3e plek te halen.

Maar ik zal vast veel te makkelijk denken.
Nee, ik denk dat je het bij het rechte eind hebt. Van de beoogde eerste elf heeft bijna iedereen met Slot gewerkt, dus je kan daar nog echt even op teren.

Alleen het opportune van voetbal gaat weer zijn dat als de prestaties verbeteren mensen SCHREEUWEN om een verlenging.

Ik noem de fictieve persoon in deze casus even ‘Gio’. Stel dat deze ‘Gio’ nu instapt, gewoon normale keuzes maakt, 4-3-3 speelt en voorzetten gaat pompen van de zijkant en Reijnen en Sjon de trainingen laat doen. Dan wordt je sowieso wel derde, en als PSV haar meltdown voortzet of Ajax nog instort (wishful thinking) zelfs tweede. Maar dan krijg je weer mensen als Sjaakaids die denken dat Gio een meesterbrein is en dat je hier op door kunt borduren. Terwijl volgend seizoen weer wat spelers wegvallen (Timber, Hancko, Paixao) en je weer een hoop moet gaan inpassen. En dan heb je weer iemand nodig met een echte eigen visie en dat heeft deze Gio niet. Dan stort het vroeg of laat toch weer in :{
Makkelijk eerste
pi_216641920
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik noem de fictieve persoon in deze casus even ‘Gio’.

En dan heb je weer iemand nodig met een echte eigen visie en dat heeft deze Gio niet.
:D

Verder wel eens, misschien dat in die zin een overduidelijke tussenpaus als BoschBaard zo’n slecht idee nog niet eens is. Tevens #SjaakOut.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:50:10 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_216641932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Verder wel eens, misschien dat in die zin een overduidelijke tussenpaus als BoschBaard zo’n slecht idee nog niet eens is. Tevens #SjaakOut.
Ja je moet iemand hebben die 3e kan worden maar waar niemand het in z'n hoofd kan halen om die persoon vervolgens een contract voor 2 jaar te geven.
pi_216641952
Neem nou Oosting. Die had Italiaanse god tactisch bij de ballen. Beetje raar accent verder tactisch uitstekend.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 22:53:07 #165
262211 hhh38
pi_216641998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:51 schreef Wotte het volgende:
Neem nou Oosting. Die had Italiaanse god tactisch bij de ballen. Beetje raar accent verder tactisch uitstekend.
Die gaat hoogstens in de zomer komen.

En ik dacht dat jij voor Van Bommel was.
pi_216642117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die gaat hoogstens in de zomer komen.

En ik dacht dat jij voor Van Bommel was.
Dat hoop ik inderdaad dat vergroot de kansen op degradatie. Ieder weldenkende bestuurder neemt Oosting als het perse een Nederlander moet zijn. Wellicht die van Go Ahead nog interessant maar die is denk ik (nog) te licht. Ron Jans als echt niemand wil. Voor de rest gewoon ver weg blijven bij Nederlandse trainers.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:00:50 #167
474254 GurneyIsBestOke
pi_216642147
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Bosschaart is wel iets te groen. Om de verhoudingen op de korte termijn te herstellen zijn Pusic en Gio in mijn ogen serieus de beste opties, maar voor de lange termijn absoluut niet.
Makkelijk eerste
pi_216642179
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 22:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja je moet iemand hebben die 3e kan worden maar waar niemand het in z'n hoofd kan halen om die persoon vervolgens een contract voor 2 jaar te geven.
Eigenlijk klinkt dit als een perfecte omschrijving van Dick Advocaat.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:16:18 #169
262211 hhh38
pi_216642379
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Eigenlijk klinkt dit als een perfecte omschrijving van Dick Advocaat.
Die is inmiddels wel echt te oud. Maar ik zou ook niet zo goed weten wie dan. Pastoor wellicht?
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:21:40 #170
474254 GurneyIsBestOke
pi_216642474
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 23:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die is inmiddels wel echt te oud. Maar ik zou ook niet zo goed weten wie dan. Pastoor wellicht?
Advocaat zijn trucje zou bij deze spelersgroep ook niet werken vermoed ik.

Pastoor zou wel een leuke optie zijn ja. Of wellicht gewoon Rene Hake.
Makkelijk eerste
  dinsdag 11 februari 2025 @ 23:29:34 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_216642596
René Hake tot eind seizoen zou ik wel prima vinden. Samen met Bosschaart, De Wolf en Reijnen.

Heb je genoeg tijd om een trainer aan te stellen die bij de groep past. Al is dat geen garantie (lol)
pi_216642639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Bosschaart is wel iets te groen. Om de verhoudingen op de korte termijn te herstellen
Denk dat persoonlijkheid hiervoor momenteel het belangrijkste is eigenlijk. Ervaring kan daar bij helpen.

quote:
zijn Pusic en Gio in mijn ogen serieus de beste opties, maar voor de lange termijn absoluut niet.
Daar ga je dan inderdaad waarschijnlijk langer dan 4 maanden aan vast zitten, zal lastig worden. Al zou Gio uit clubliefde denk ik best openstaan voor een paar maandjes, maar inderdaad, als het dan gaat lopen….
pi_216642800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 23:29 schreef fetX het volgende:
René Hake tot eind seizoen zou ik wel prima vinden. Samen met Bosschaart, De Wolf en Reijnen.

Heb je genoeg tijd om een trainer aan te stellen die bij de groep past. Al is dat geen garantie (lol)
Als je garantie wilt, moet je een wasmachine kopen
-Mark van Bommel
  woensdag 12 februari 2025 @ 00:13:34 #174
262211 hhh38
pi_216643155
twitter

De tentakels van Sjaak reiken ver
pi_216643747
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

_O- dit kan echt niet _O-

Geen Coen Moulijn, Willem van Hanegem, Wim Janssen of Rinus Israël, nee Sjakie Troosteloos :')
pi_216644671
Bosschaart mag maar 2 maanden blijven zitten

Het zou raar zijn als hij die 2 maanden af zou maken en dan alsnog weer een nieuwe clown voor de groep zou zetten voor een paar resterende wedstrijden

Ik verwacht dus de komende 2 weken een opvolger

Je zou toch denken dat in die periode van de bayern wedstrijd tot nu ze al bedacht hebben wie de kandidaat gaat worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 12 februari 2025 @ 08:40:03 #177
474254 GurneyIsBestOke
pi_216644697
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2025 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

_O-

Sjaak Troost en Joop Hiele waren de enige Feyenoord-spelers in de EK selectie van 1988 (terwijl Ruud Gullit destijds voor AC Milan speelde). Vandaar dit tamelijk willekeurige rijtje (lol)
Makkelijk eerste
  woensdag 12 februari 2025 @ 08:43:10 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216644745
SjaakGod stond een paar maanden geleden ook nog gewoon op dat doekie.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 12 februari 2025 @ 08:49:43 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216644803
quote:
Oude patronen bij Feyenoord: ''Troost heeft zakelijke banden met broer van Pusic''

Sjaak Troost blijft de gemoederen bezighouden bij Feyenoord. De voormalig voetballer en huidig lid van de Raad van Commissarissen wil zijn stempel drukken op het beleid van de Rotterdammers. Troost was voorstander van het ontslag van trainer Brian Priske en pusht de laatste dagen ook nadrukkelijk Marino Pusic als geschikte kandidaat. De vraag is alleen of sportieve redenen de grondslag zijn om Pusic te bestempelen als 'droomkandidaat'.

Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad schetst in de podcast hoe het er momenteel aan toe gaat binnen de club. ''De vraag bij Feyenoord is wie de opvolger van Priske gaat aanstellen, daar is eigenlijk Te Kloese voor. Alleen, die heeft anderhalf jaar lang geïnvesteerd in het zoeken naar een trainer en was er heilig van overtuigd dat Priske de juiste man was. Ik heb niet het idee dat het zo snel mis is gegaan dat iedereen in de club denkt: we kunnen Dennis wel weer een vrijbrief geven om nog een trainer te zoeken.''

''Dan komt Sjaak Troost binnen de club altijd naar boven drijven als het wat minder gaat. Die laat zich niet piepelen en heeft een voorkeur voor Pusic. Hij is weggegaan bij zijn agent en heeft zich in de staf van Slot bewezen. Er lopen allemaal lijntjes. Troost heeft zakelijke banden met de broer van Pusic, maar zo moet Feyenoord eigenlijk geen trainer zoeken. Het zou best kunnen dat Pusic de juiste man is, maar Feyenoord moet af van het eeuwenoude probleem dat er altijd heerst: dat de lijntjes bepalen wie waar aan zet komt.''

Met name via De Telegraaf en Valentijn Driessen wordt de naam van Pusic nadrukkelijk genoemd als geschikte opvolger. ''Je ziet dat het nu heel erg gepromoot wordt door bepaalde media en andere media juist weer niet. Daar moet Feyenoord een beetje vanaf.'' De Rotterdammers moeten vooral kijken naar degene die past in de filosofie en speelstijl die de club wil hanteren. ''Zeker'', reageert Gouka. ''Maar dat was bij Priske ook niet gelukt. Die was nog niet begonnen of hij ging al een volledig andere koers varen. Pusic speelt wel wat meer in de lijn van Slot, daar zou hij een pluspunt hebben.''

Vrienden van Feyenoord willen Mark van Bommel
Niet alleen Troost heeft zijn voorkeur, ook De Vrienden van Feyenoord spreken zich intern uit. ''Van Bommel wordt naar voren geduwd door de Vrienden van Feyenoord, die het in hem zouden zien zitten. Van Bommel is wel een trainer die dingen heeft neergezet. Het is wel een jongen met een eigen voetbalvisie. Ik lees weleens dat Feyenoorders zeggen dat ze niet in hem zitten omdat ze twijfelen over zijn visie, maar hij heeft wel degelijk een goede voetbalvisie.''
Ach, Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 12 februari 2025 @ 08:50:36 #180
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216644812
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 01:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
_O- dit kan echt niet _O-

Geen Coen Moulijn, Willem van Hanegem, Wim Janssen of Rinus Israël, nee Sjakie Troosteloos :')
Buiten Nederland Rotterdam neemt niemand Feyenoord serieus.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')