SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met zijn allen zwaaien naar @:Paulquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb jij al naar @:paul gezwaaid?quote:quote:Hi fansquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze man zwaait gewoon ff naar @:paul
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nieuw topic dus vergeet je niet aan te melden voor de Meet over 108 dagen
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie)
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Sally Geen Mentions meer en paars blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬛ @:Lovely
🟨 @:Aapje30
🟨 @:sp3c
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:SwJ
🟨 @:DerRabbit
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen.
*Graag krijg ik even de exacte locatie door op google maps dan kan ik die toevoegen voor de laatkomers*
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door _UserName_ op 11-02-2025 08:26:33 ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
@:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen.
*Graag krijg ik even de exacte locatie door op google maps dan kan ik die toevoegen voor de laatkomers*
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 3 (Suggesties zijn welkom)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Moguh HarrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beetje relaxt doen Paul. Wat geeft zo'n mention nou.
En je kunt dat uitzetten hè.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is dan een beetje mis. Ik kon je vroeger waarderen.quote:
Heus waar.
Nu ben je net zo'n kneusje als elke andere trol hier![]()
![]()
Deze vrouw hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje mis. Ik kon je vroeger waarderen.
Heus waar.
Nu ben je net zo'n kneusje als elke andere trol hier![]()
klopt fan, ik ben popiejopiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent er maar wat trots op @:Paul
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die mentions doen het niet in een een quote hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
Was ik, wilde qoute weghalen voor de mentions maar helaas
Je moet ze opnieuw een mention doen zoals bijv @Paul![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat ooit nog eens mee mag maken![]()
![]()
Daar was ik achter iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die mentions doen het niet in een een quote hoor.
Je moet ze opnieuw een mention doen zoals bijv @:Paul
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wit bolletje met kruidenboter en gebakken ei en schwarzwalder schinken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vergeet Jeroen niet mee te nemenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb Jeroen haar tas ingepakt maar heb het gevoel dat ik iets vergeten ben![]()
Neuh, ze wordt zo opgehaaldquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vergeet Jeroen niet mee te nemen
Heb haar favoriete dekens, ik kon 1 van haar vrienden vinden en brokjes.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
hunk zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat ooit nog eens mee mag makenberoempt zijn in DTS
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Oh hai.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat een pleuris weer zeg. Heb voor de verandering m'n gele winterparka maar uit het slob getrokken, zo koud is het buiten
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Doen!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee, gelukkig daar nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar de mensen onbewust zin in mosselfeesten krijgen?Môgguh folks!
![]()
ToTGod![]()
![]()
![]()
Was echt perfecte timing vanmorgen: ik had Mini-ToT niks over de sneeuw gezegd.
Schoentjes aan, jas aan, en meneertje zegt: "Het duurt nog zo lang voor het weer zomer is."
Ik: "Maar de winter heeft ook leuke dingen."
Hij: "Ja, sneeuw..."
En toen deed ik de deur open!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Goeie morgen keurel. Hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
:')![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig daar niet![]()
ToTGodAlles fijn?
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:01 schreef ToT het volgende:
Was echt perfecte timing vanmorgen: ik had Mini-ToT niks over de sneeuw gezegd.
Schoentjes aan, jas aan, en meneertje zegt: "Het duurt nog zo lang voor het weer zomer is."
Ik: "Maar de winter heeft ook leuke dingen."
Hij: "Ja, sneeuw..."
En toen deed ik de deur open!
Hee man!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie morgen keurel. Hoe gaat ie?Ja gaat z'n gangetje. Nog steeds slaperig, maar verder wel okay.
En daarzo?![]()
![]()
ToT-Genotquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zelfde als gewoonlijk. Niet heel geweldig dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Ja gaat z'n gangetje. Nog steeds slaperig, maar verder wel okay.
En daarzo?:')![]()
Kiwiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ik!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfde als gewoonlijk. Niet heel geweldig dus.
Maar goed; er gaat de komende tijd flink aan je gesleuteld worden om dat recht te trekken!![]()
![]()
Ik zwaai naar lieve Jus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om op te vreten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Ik zwaai naar lieve Jus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liev? Maar dan houdt het inderdaad wel opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken weinig toppers zoals greysie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken weinig toppers zoals greysie
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev? Maar dan houdt het inderdaad wel op![]()
![]()
Jij alleen in het weekend danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hadden het over vrouwen![]()
![]()
@kree er zijn gewoon verschillen in mensen.
Jij commandeert mij zo'n beetje om roken te halen toen je wist dat ik naar Duitsland zou gaan.
Ik vraag aan klaas: zal ik een slof voor je meenemen?
Zie je de verschillen?![]()
Wait, what?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kree er zijn gewoon verschillen in mensen.
Jij commandeert mij zo'n beetje om roken te halen toen je wist dat ik naar Duitsland zou gaan.
Jongetjes die vragen worden overgeslagen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Zie je de verschillen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kloddie, voor mij hoef je geen slof mee te nemen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor mij ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kloddie, voor mij hoef je geen slof mee te nemen hoorsinterklaaskapoentje
![]()
Vanmiddag zie ik de psychiater. Nog niet duidelijk hoe laat precies. Over mijn ontslagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Maar goed; er gaat de komende tijd flink aan je gesleuteld worden om dat recht te trekken!:')![]()
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jongetjes die vragen worden overgeslagen?![]()
Haal voor mij theequote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.![]()
![]()
Maar Sint vroeg niet eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vanmiddag zie ik de psychiater. Nog niet duidelijk hoe laat precies. Over mijn ontslagGaat stapje voor stapje helemaal goed komen met jou!
![]()
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.![]()
Sint komt hier ookal steeds door de schoorsteen met zijn paard.
Nou dat is wel meer dan een paar uur met de trein.![]()
Ik ook niet. Hoop niet dat je een slof voor me meeneemt!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
6 tot 10 topics geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?![]()
Deze Sint rookt als een schoorsteen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Sint komt hier ookal steeds door de schoorsteen met zijn paard.
Nou dat is wel meer dan een paar uur met de trein.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Eieren en noodlesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:mascara-klodder heb je wat nodig van de supermarkt? Anders haal ik dat gewoon eventjes voor je![]()
Hé Dappie, neem ff een zak aardappelen voor me mee!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:mascara-klodder heb je wat nodig van de supermarkt? Anders haal ik dat gewoon eventjes voor jeProud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Ja laten we er het beste van maken. Blijf iig vandaag met programma mee doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat stapje voor stapje helemaal goed komen met jou!
quote:Staat klaar straks!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hé Dappie, neem ff een zak aardappelen voor me mee!![]()
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17774] RonGodquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja laten we er het beste van maken. Blijf iig vandaag met programma mee doenThat's the spirit!
![]()
Wel een lieve smiley erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17774] RonGod![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17774] RonGodSow dan, snel en goed gevonden!
Ja dit komt wat lomp over, maar in gesproken taal kan het ook wel casual zijn. Hij zou er minimaal een komma en dan "wil je?" er achter hebben moeten zetten om het wat minder lullig over te laten komen.![]()
Was ook niet echt serieus volgens mijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]Sow dan, snel en goed gevonden!
Ja dit komt wat lomp over, maar in gesproken taal kan het ook wel casual zijn. Hij zou er minimaal een komma en dan "wil je?" er achter hebben moeten zetten om het wat minder lullig over te laten komen.![]()
Wij Zuid-Hollanders begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus volgens mijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij Zuid-Hollanders begrijpen elkaar.Deze mannenquote:![]()
![]()
Niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]Sow dan, snel en goed gevonden!
Ja dit komt wat lomp over, maar in gesproken taal kan het ook wel casual zijn. Hij zou er minimaal een komma en dan "wil je?" er achter hebben moeten zetten om het wat minder lullig over te laten komen.
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)![]()
![]()
Wie is eigenlijk die vrouw uit je avatar Justin? En drinkt ze milkshake banaan of aardbei?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
milkshake banaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Wie is eigenlijk die vrouw uit je avatar Justin? En drinkt ze milkshake banaan of aardbei?![]()
laat je de koekjes smaken
lekker om te soppen in koffie
Smile, it's free therapy.![]()
Haha tnx!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
milkshake banaan![]()
laat je de koekjes smaken
lekker om te soppen in koffieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb een klein kopje maar nu. Maar als ik zo filterkoffie zet dan kan ik het idd lekker met een grote mok doenquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Dottekequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)![]()
Niet wokken, lekker mokken (vol met koffie).I'm surrounded by morons!
Ow sorry. Troost je de te winnen wasmachine was een kapotte wasmachine die op zonneenergie gaat. Dus had je niks aan gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo ik had net een nieuwe wasmachine nodigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niewe ronde, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry. Troost je de te winnen wasmachine was een kapotte wasmachine die op zonneenergie gaat. Dus had je niks aan gehad.![]()
Check ook haar andere topicsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Lijkt me doodvermoeiendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?:')![]()
Deze vrouw hequote:![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me doodvermoeiendWell, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
Zie PoHi van de TS.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me doodvermoeiendOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Heb de OP gelezen en zou zelf nooit met zo'n vrouw samen kunnen zijn. Denk dat haar man maar het beste het klooster in kan gaan om TS een goed en veilig gevoel te geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?![]()
![]()
Denk dat ze dat heel sneaky bij 'm weghoudt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?Well, life can be a riot
![]()
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.:')![]()
Mijn Instagram is ook een grote tiet met af en toe een muziekfilmpje tussendoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.Maar ben verder geen grootgebruiker van Instagram. Af en toe een story en dat is 't wel
Grenzen aangeven is ontzettend belangrijk. Als dat al niet kan of niet lekker gaat.... sjaWell, life can be a riot
Tietenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hij zou bij haar dr telefoon moeten checken...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze dat heel sneaky bij 'm weghoudt.:')![]()
Ben daar nooit zo'n fan van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zou bij haar dr telefoon moeten checken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
L.o.l.
Echte onderbroekenlol weer
Mànnen...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Tieten zijn de beste rekwisietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dat mensen daar zo over kunnen vallen
Well, life can be a riot
Ach ja, de een valt over mensen die bolken, de ander valt weer over andere dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
Dat mensen daar zo over kunnen vallensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben daar nooit zo'n fan van.En later ging ze er met die gast vandoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Blijft hem bezighouden.quote:
Is ook niet zo gek toch als je in de steek bent gelaten...:')![]()
Jep. 2 Dagen nadat ze 't uitmaaktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En later ging ze er met die gast vandoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ze een relatie met hem. En ze heeft geen seconde begrepen waarom mijn gut feeling dan gelijk hadWant in haar ogen is ze nooit vreemdgegaan en kan je liefde niet sturen, dus ze deed niets fout
Well, life can be a riot
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jep. 2 Dagen nadat ze 't uitmaakteMaar ze is toch niet vreemdgegaan? of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ze een relatie met hem. En ze heeft geen seconde begrepen waarom mijn gut feeling dan gelijk hadWant in haar ogen is ze nooit vreemdgegaan en kan je liefde niet sturen, dus ze deed niets fout
Naja, het houdt mij soms nog wel te veel bezig en besef mij ook wel dat er veel onderwerpen zijn waarbij het is "mijn ex...."quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijft hem bezighouden.
Is ook niet zo gek toch als je in de steek bent gelaten...![]()
Tsja.. Eerste partner, iemand die ik jaren kende. Die heeft mij vervolgens op een manier behandeld waar ik met mijn kop niet bij kan (omdat het niet in mijn systeem zit om iemand zo te behandelen) tsja.. dat laat wel wat sporen na ergens
Well, life can be a riot
Nouja het is wel sneu voor der dat ze zo gevoelig/onzeker in relaties is. Hoop dat ze er wat aan kan doen voor haar zelf om het te verbeteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Letterlijk iedereen heeft zo'n exquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja, het houdt mij soms nog wel te veel bezig en besef mij ook wel dat er veel onderwerpen zijn waarbij het is "mijn ex...."![]()
Tsja.. Eerste partner, iemand die ik jaren kende. Die heeft mij vervolgens op een manier behandeld waar ik met mijn kop niet bij kan (omdat het niet in mijn systeem zit om iemand zo te behandelen) tsja.. dat laat wel wat sporen na ergenssinterklaaskapoentje
![]()
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen heeft zo'n ex:')![]()
Niet fysiek nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ze is toch niet vreemdgegaan? of wel?
Maar ik vind dat als jij dingen doet waar je partner zich over uitspreekt het lastig te vinden en je zoekt niet naar een compromis maar je doet het gewoon, dat je je ook al wel op glad ijs begeeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik niet want nooit echte relatie gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen heeft zo'n exWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Sow... Ik zou dan toch echt een goed gesprek willen hebben met die vriend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.En weet niet of ik hem daarna nog als goede vriend zou beschouwen
Well, life can be a riot
Dat is wel een laffe actie. Ik heb ook wel eens met een ex van een maat wat gehad, maar ik heb het daar eerst met hem over gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.![]()
Gewoon lkeihard klaarkomen als je de naaktfoto’s/filmpjes van je ex bekijkt.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Maar hier houdt iedereen van jouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik niet want nooit echte relatie gehad.![]()
![]()
Vooral het monkey-branchen en daarna uitmaken als 't moeilijk word en naar degene gaan waarbij ze zei "het is gewoon een vriend" is iets waar ze later echt nog gedoe mee gaat krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja het is wel sneu voor der dat ze zo gevoelig/onzeker in relaties is. Hoop dat ze er wat aan kan doen voor haar zelf om het te verbeteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik heb nog steeds spijt dat ik die allemaal weggegooid hebquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon lkeihard klaarkomen als je de naaktfoto’s/filmpjes van je ex bekijkt.![]()
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar hier houdt iedereen van jou
Well, life can be a riot
![]()
Heb hem toen een tijdje niet gezien. Maar na een poos dacht ik: fuck it. Had geen gevoelens meer voor mijn ex.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sow... Ik zou dan toch echt een goed gesprek willen hebben met die vriend hoorEn weet niet of ik hem daarna nog als goede vriend zou beschouwen
Ja als hij vanaf het begin had gezegd dat er wat zat op te bloeien tussen hun. Dan was het niet zo'n klap. Het is vooral een ding dat hij het zo lang geheim hield terwijl iedereen het wist. En men vond dat hij het moest vertellen dusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel een laffe actie. Ik heb ook wel eens met een ex van een maat wat gehad, maar ik heb het daar eerst met hem over gehad:')![]()
Hmm, ja oke. Als er geen gevoelens meer waren en er is een tijd overheen gegaan, prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb hem toen een tijdje niet gezien. Maar na een poos dacht ik: fuck it. Had geen gevoelens meer voor mijn ex.
[..]
Maar persoonlijk zou ik het dan wel weer lastig vinden als ze samen besluiten een bakkie koffie te doen of zo
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik die allemaal weggegooid heb
Proud member of the IDGAF+FU2 communitysinterklaaskapoentje
![]()
Dat heeft ook wel wat tijd gekost hoor. Ik had ook nog steeds gevoelens voor die ex wat niet mee werkte. Heb het 4 jaar met haar uitgehouden...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hmm, ja oke. Als er geen gevoelens meer waren en er is een tijd overheen gegaan, prima.
Maar persoonlijk zou ik het dan wel weer lastig vinden als ze samen besluiten een bakkie koffie te doen of zo:')![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Oké over een kwartiertje exit gesprek hiero. Krijg ik te horen wanneer naar huis.:')![]()
Het is al middag voor mij. Was er om 5 uur al uitquote:
![]()
Zo! Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is al middag voor mij. Was er om 5 uur al uit:')![]()
Oei.. dan is 't een extra klap ja. Blijft rot als je veel tijd en energie en vooral liefde in iemand steekt en het dan uiteindelijk spaak loopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat tijd gekost hoor. Ik had ook nog steeds gevoelens voor die ex wat niet mee werkte. Heb het 4 jaar met haar uitgehouden...
In mijn geval werden gevoelens ook vaak niet lekker beantwoord (werd vaak weggestopt onder de noemer "dat is jouw probleem, daar kan ik niks mee) en dat helpt dan ook niet mee
Snap wel dat zoiets tijd kost man
Well, life can be a riot
Slaapproblemen. Kon niet meer in slaap komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo! Waarom zo vroeg?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Oh wat vervelendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Slaapproblemen. Kon niet meer in slaap komen
Ze is je zaad niet meer waard!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk wel beter, maar zo af en toe...
Had nooit naaktfoto's (was ze te preuts voor) maar ergens vind ik 't wel jammer dat m'n ma zo lastig deed toen ik foto's van mij en ex wilde verwijderen (van haar tablet, vond 't onnodig dat ze die nog hadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk wel beter, maar zo af en toe...![]()
) "Nee jonge, daar ga je spijt van krijgen. Het zijn herinneringen waar je van geleerd hebt en op terug kan kijken, ik heb ook niet alles met je vader weggegooid"
Maar goed, bij mij is geen spoor meer van d'r te zien. Geloof dat ik letterlijk de dag dat ik zag dat ze met die kerel een relatie had alles wat ik ooit van haar of d'r ouders kreeg of op Marktplaats had gezet, of gratis in de hal, of gedoneerd in de textielbakWas er he-le-maal klaar mee en piswoest dusja....
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: