Zelfde als gewoonlijk. Niet heel geweldig dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Ja gaat z'n gangetje. Nog steeds slaperig, maar verder wel okay.
En daarzo?
Kiwiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap ik!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zelfde als gewoonlijk. Niet heel geweldig dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kiwi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Ik zwaai naar lieve Jus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liev? Maar dan houdt het inderdaad wel opquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken weinig toppers zoals greysie
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ken weinig toppers zoals greysie
Jij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Liev? Maar dan houdt het inderdaad wel op
Jij alleen in het weekend danquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We hadden het over vrouwen
Wait, what?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kree er zijn gewoon verschillen in mensen.
Jij commandeert mij zo'n beetje om roken te halen toen je wist dat ik naar Duitsland zou gaan.
Ik vraag aan klaas: zal ik een slof voor je meenemen?
Zie je de verschillen?
Jongetjes die vragen worden overgeslagen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Jij commandeert mij zo'n beetje om roken te halen toen je wist dat ik naar Duitsland zou gaan.
Zie je de verschillen?
Kloddie, voor mij hoef je geen slof mee te nemen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Zie je de verschillen?
Voor mij ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kloddie, voor mij hoef je geen slof mee te nemen hoor
Vanmiddag zie ik de psychiater. Nog niet duidelijk hoe laat precies. Over mijn ontslagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Maar goed; er gaat de komende tijd flink aan je gesleuteld worden om dat recht te trekken!
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jongetjes die vragen worden overgeslagen?
Haal voor mij theequote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.
Maar Sint vroeg niet eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vanmiddag zie ik de psychiater. Nog niet duidelijk hoe laat precies. Over mijn ontslag
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoop niet dat je een slof voor me meeneemt!quote:
6 tot 10 topics geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?
Deze Sint rookt als een schoorsteen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Sint komt hier ookal steeds door de schoorsteen met zijn paard.
Nou dat is wel meer dan een paar uur met de trein.
Eieren en noodlesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:mascara-klodder heb je wat nodig van de supermarkt? Anders haal ik dat gewoon eventjes voor je
Hé Dappie, neem ff een zak aardappelen voor me mee!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:mascara-klodder heb je wat nodig van de supermarkt? Anders haal ik dat gewoon eventjes voor je
Ja laten we er het beste van maken. Blijf iig vandaag met programma mee doenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat stapje voor stapje helemaal goed komen met jou!
quote:
Staat klaar straks!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hé Dappie, neem ff een zak aardappelen voor me mee!
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17774] RonGodquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja laten we er het beste van maken. Blijf iig vandaag met programma mee doen
Wel een lieve smiley erbijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17774] RonGod
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
kree in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17774] RonGod
Was ook niet echt serieus volgens mijquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]Sow dan, snel en goed gevonden!
Ja dit komt wat lomp over, maar in gesproken taal kan het ook wel casual zijn. Hij zou er minimaal een komma en dan "wil je?" er achter hebben moeten zetten om het wat minder lullig over te laten komen.
Wij Zuid-Hollanders begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus volgens mij
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wij Zuid-Hollanders begrijpen elkaar.
Deze mannenquote:
Niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]Sow dan, snel en goed gevonden!
Ja dit komt wat lomp over, maar in gesproken taal kan het ook wel casual zijn. Hij zou er minimaal een komma en dan "wil je?" er achter hebben moeten zetten om het wat minder lullig over te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |