Wait, what?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kree er zijn gewoon verschillen in mensen.
Jij commandeert mij zo'n beetje om roken te halen toen je wist dat ik naar Duitsland zou gaan.
Ik vraag aan klaas: zal ik een slof voor je meenemen?
Zie je de verschillen?
Jongetjes die vragen worden overgeslagen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Jij commandeert mij zo'n beetje om roken te halen toen je wist dat ik naar Duitsland zou gaan.
Zie je de verschillen?
Kloddie, voor mij hoef je geen slof mee te nemen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Zie je de verschillen?
Voor mij ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kloddie, voor mij hoef je geen slof mee te nemen hoor
Vanmiddag zie ik de psychiater. Nog niet duidelijk hoe laat precies. Over mijn ontslagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Maar goed; er gaat de komende tijd flink aan je gesleuteld worden om dat recht te trekken!
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jongetjes die vragen worden overgeslagen?
Haal voor mij theequote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen commanderen en vragen.
Maar Sint vroeg niet eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vanmiddag zie ik de psychiater. Nog niet duidelijk hoe laat precies. Over mijn ontslag
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoop niet dat je een slof voor me meeneemt!quote:
6 tot 10 topics geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die lompe post van hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |