quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)
milkshake banaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Wie is eigenlijk die vrouw uit je avatar Justin? En drinkt ze milkshake banaan of aardbei?
Haha tnx!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
milkshake banaan![]()
laat je de koekjes smaken
lekker om te soppen in koffie
Ik heb een klein kopje maar nu. Maar als ik zo filterkoffie zet dan kan ik het idd lekker met een grote mok doenquote:
@Dottekequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)
Ow sorry. Troost je de te winnen wasmachine was een kapotte wasmachine die op zonneenergie gaat. Dus had je niks aan gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo ik had net een nieuwe wasmachine nodig
Niewe ronde, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry. Troost je de te winnen wasmachine was een kapotte wasmachine die op zonneenergie gaat. Dus had je niks aan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |