quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)
milkshake banaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
Wie is eigenlijk die vrouw uit je avatar Justin? En drinkt ze milkshake banaan of aardbei?
Haha tnx!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
milkshake banaan![]()
laat je de koekjes smaken
lekker om te soppen in koffie
Ik heb een klein kopje maar nu. Maar als ik zo filterkoffie zet dan kan ik het idd lekker met een grote mok doenquote:
@Dottekequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:07 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen
1x raden wie vanochtend op de fiets is gesprongen om een bak bastognekoeken te kopen (ok ok en avondeten en een kaartje)
Ow sorry. Troost je de te winnen wasmachine was een kapotte wasmachine die op zonneenergie gaat. Dus had je niks aan gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo ik had net een nieuwe wasmachine nodig
Niewe ronde, nieuwe kansenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow sorry. Troost je de te winnen wasmachine was een kapotte wasmachine die op zonneenergie gaat. Dus had je niks aan gehad.
Check ook haar andere topicsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?
Lijkt me doodvermoeiendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?
Deze vrouw hequote:
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me doodvermoeiend
Zie PoHi van de TS.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me doodvermoeiend
Heb de OP gelezen en zou zelf nooit met zo'n vrouw samen kunnen zijn. Denk dat haar man maar het beste het klooster in kan gaan om TS een goed en veilig gevoel te geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.
Iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?
Denk dat ze dat heel sneaky bij 'm weghoudt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.
Mijn Instagram is ook een grote tiet met af en toe een muziekfilmpje tussendoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.
Tietenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.
Hij zou bij haar dr telefoon moeten checken...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze dat heel sneaky bij 'm weghoudt.
Ben daar nooit zo'n fan van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zou bij haar dr telefoon moeten checken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Tieten zijn de beste rekwisietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ach ja, de een valt over mensen die bolken, de ander valt weer over andere dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
Dat mensen daar zo over kunnen vallen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben daar nooit zo'n fan van.En later ging ze er met die gast vandoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Blijft hem bezighouden.quote:
Jep. 2 Dagen nadat ze 't uitmaaktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En later ging ze er met die gast vandoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ze een relatie met hem. En ze heeft geen seconde begrepen waarom mijn gut feeling dan gelijk hadWant in haar ogen is ze nooit vreemdgegaan en kan je liefde niet sturen, dus ze deed niets fout
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jep. 2 Dagen nadat ze 't uitmaakteMaar ze is toch niet vreemdgegaan? of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ze een relatie met hem. En ze heeft geen seconde begrepen waarom mijn gut feeling dan gelijk hadWant in haar ogen is ze nooit vreemdgegaan en kan je liefde niet sturen, dus ze deed niets fout
:')
Naja, het houdt mij soms nog wel te veel bezig en besef mij ook wel dat er veel onderwerpen zijn waarbij het is "mijn ex...."quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijft hem bezighouden.
Is ook niet zo gek toch als je in de steek bent gelaten...
Letterlijk iedereen heeft zo'n exquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja, het houdt mij soms nog wel te veel bezig en besef mij ook wel dat er veel onderwerpen zijn waarbij het is "mijn ex...."![]()
Tsja.. Eerste partner, iemand die ik jaren kende. Die heeft mij vervolgens op een manier behandeld waar ik met mijn kop niet bij kan (omdat het niet in mijn systeem zit om iemand zo te behandelen) tsja.. dat laat wel wat sporen na ergens
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen heeft zo'n ex
Niet fysiek nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ze is toch niet vreemdgegaan? of wel?
Ik niet want nooit echte relatie gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen heeft zo'n ex
Sow... Ik zou dan toch echt een goed gesprek willen hebben met die vriend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.
Dat is wel een laffe actie. Ik heb ook wel eens met een ex van een maat wat gehad, maar ik heb het daar eerst met hem over gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.
Gewoon lkeihard klaarkomen als je de naaktfoto’s/filmpjes van je ex bekijkt.quote:
Maar hier houdt iedereen van jouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik niet want nooit echte relatie gehad.
Vooral het monkey-branchen en daarna uitmaken als 't moeilijk word en naar degene gaan waarbij ze zei "het is gewoon een vriend" is iets waar ze later echt nog gedoe mee gaat krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja het is wel sneu voor der dat ze zo gevoelig/onzeker in relaties is. Hoop dat ze er wat aan kan doen voor haar zelf om het te verbeteren.
Ik heb nog steeds spijt dat ik die allemaal weggegooid hebquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon lkeihard klaarkomen als je de naaktfoto’s/filmpjes van je ex bekijkt.
Wat liefquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar hier houdt iedereen van jou
Heb hem toen een tijdje niet gezien. Maar na een poos dacht ik: fuck it. Had geen gevoelens meer voor mijn ex.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sow... Ik zou dan toch echt een goed gesprek willen hebben met die vriend hoorEn weet niet of ik hem daarna nog als goede vriend zou beschouwen
Ja als hij vanaf het begin had gezegd dat er wat zat op te bloeien tussen hun. Dan was het niet zo'n klap. Het is vooral een ding dat hij het zo lang geheim hield terwijl iedereen het wist. En men vond dat hij het moest vertellen dusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel een laffe actie. Ik heb ook wel eens met een ex van een maat wat gehad, maar ik heb het daar eerst met hem over gehad
Hmm, ja oke. Als er geen gevoelens meer waren en er is een tijd overheen gegaan, prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb hem toen een tijdje niet gezien. Maar na een poos dacht ik: fuck it. Had geen gevoelens meer voor mijn ex.
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik die allemaal weggegooid heb
Dat heeft ook wel wat tijd gekost hoor. Ik had ook nog steeds gevoelens voor die ex wat niet mee werkte. Heb het 4 jaar met haar uitgehouden...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hmm, ja oke. Als er geen gevoelens meer waren en er is een tijd overheen gegaan, prima.
Maar persoonlijk zou ik het dan wel weer lastig vinden als ze samen besluiten een bakkie koffie te doen of zo
Het is al middag voor mij. Was er om 5 uur al uitquote:
Zo! Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is al middag voor mij. Was er om 5 uur al uit
Oei.. dan is 't een extra klap ja. Blijft rot als je veel tijd en energie en vooral liefde in iemand steekt en het dan uiteindelijk spaak loopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat tijd gekost hoor. Ik had ook nog steeds gevoelens voor die ex wat niet mee werkte. Heb het 4 jaar met haar uitgehouden...
Slaapproblemen. Kon niet meer in slaap komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo! Waarom zo vroeg?
Oh wat vervelendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Slaapproblemen. Kon niet meer in slaap komen
Ze is je zaad niet meer waard!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk wel beter, maar zo af en toe...![]()
Had nooit naaktfoto's (was ze te preuts voor) maar ergens vind ik 't wel jammer dat m'n ma zo lastig deed toen ik foto's van mij en ex wilde verwijderen (van haar tablet, vond 't onnodig dat ze die nog hadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk wel beter, maar zo af en toe...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |