Gewoon lkeihard klaarkomen als je de naaktfoto’s/filmpjes van je ex bekijkt.quote:
Maar hier houdt iedereen van jouquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik niet want nooit echte relatie gehad.
Vooral het monkey-branchen en daarna uitmaken als 't moeilijk word en naar degene gaan waarbij ze zei "het is gewoon een vriend" is iets waar ze later echt nog gedoe mee gaat krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja het is wel sneu voor der dat ze zo gevoelig/onzeker in relaties is. Hoop dat ze er wat aan kan doen voor haar zelf om het te verbeteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ik heb nog steeds spijt dat ik die allemaal weggegooid hebquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon lkeihard klaarkomen als je de naaktfoto’s/filmpjes van je ex bekijkt.
Wat liefquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar hier houdt iedereen van jou
Heb hem toen een tijdje niet gezien. Maar na een poos dacht ik: fuck it. Had geen gevoelens meer voor mijn ex.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sow... Ik zou dan toch echt een goed gesprek willen hebben met die vriend hoorEn weet niet of ik hem daarna nog als goede vriend zou beschouwen
Ja als hij vanaf het begin had gezegd dat er wat zat op te bloeien tussen hun. Dan was het niet zo'n klap. Het is vooral een ding dat hij het zo lang geheim hield terwijl iedereen het wist. En men vond dat hij het moest vertellen dusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is wel een laffe actie. Ik heb ook wel eens met een ex van een maat wat gehad, maar ik heb het daar eerst met hem over gehad
Hmm, ja oke. Als er geen gevoelens meer waren en er is een tijd overheen gegaan, prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb hem toen een tijdje niet gezien. Maar na een poos dacht ik: fuck it. Had geen gevoelens meer voor mijn ex.
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik die allemaal weggegooid heb
Dat heeft ook wel wat tijd gekost hoor. Ik had ook nog steeds gevoelens voor die ex wat niet mee werkte. Heb het 4 jaar met haar uitgehouden...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hmm, ja oke. Als er geen gevoelens meer waren en er is een tijd overheen gegaan, prima.
Maar persoonlijk zou ik het dan wel weer lastig vinden als ze samen besluiten een bakkie koffie te doen of zo
Het is al middag voor mij. Was er om 5 uur al uitquote:
Zo! Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is al middag voor mij. Was er om 5 uur al uit
Oei.. dan is 't een extra klap ja. Blijft rot als je veel tijd en energie en vooral liefde in iemand steekt en het dan uiteindelijk spaak loopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat tijd gekost hoor. Ik had ook nog steeds gevoelens voor die ex wat niet mee werkte. Heb het 4 jaar met haar uitgehouden...
Slaapproblemen. Kon niet meer in slaap komenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo! Waarom zo vroeg?
Oh wat vervelendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Slaapproblemen. Kon niet meer in slaap komen
Ze is je zaad niet meer waard!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk wel beter, maar zo af en toe...![]()
Had nooit naaktfoto's (was ze te preuts voor) maar ergens vind ik 't wel jammer dat m'n ma zo lastig deed toen ik foto's van mij en ex wilde verwijderen (van haar tablet, vond 't onnodig dat ze die nog hadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk wel beter, maar zo af en toe...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |