Ben daar nooit zo'n fan van.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij zou bij haar dr telefoon moeten checken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Tieten zijn de beste rekwisietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ach ja, de een valt over mensen die bolken, de ander valt weer over andere dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:02 schreef Grotetijd het volgende:
Dat mensen daar zo over kunnen vallen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben daar nooit zo'n fan van.En later ging ze er met die gast vandoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Blijft hem bezighouden.quote:
Jep. 2 Dagen nadat ze 't uitmaaktequote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En later ging ze er met die gast vandoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ze een relatie met hem. En ze heeft geen seconde begrepen waarom mijn gut feeling dan gelijk hadWant in haar ogen is ze nooit vreemdgegaan en kan je liefde niet sturen, dus ze deed niets fout
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jep. 2 Dagen nadat ze 't uitmaakteMaar ze is toch niet vreemdgegaan? of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ze een relatie met hem. En ze heeft geen seconde begrepen waarom mijn gut feeling dan gelijk hadWant in haar ogen is ze nooit vreemdgegaan en kan je liefde niet sturen, dus ze deed niets fout
:')
Naja, het houdt mij soms nog wel te veel bezig en besef mij ook wel dat er veel onderwerpen zijn waarbij het is "mijn ex...."quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Blijft hem bezighouden.
Is ook niet zo gek toch als je in de steek bent gelaten...
Letterlijk iedereen heeft zo'n exquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja, het houdt mij soms nog wel te veel bezig en besef mij ook wel dat er veel onderwerpen zijn waarbij het is "mijn ex...."![]()
Tsja.. Eerste partner, iemand die ik jaren kende. Die heeft mij vervolgens op een manier behandeld waar ik met mijn kop niet bij kan (omdat het niet in mijn systeem zit om iemand zo te behandelen) tsja.. dat laat wel wat sporen na ergens
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen heeft zo'n ex
Niet fysiek nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ze is toch niet vreemdgegaan? of wel?
Ik niet want nooit echte relatie gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen heeft zo'n ex
Sow... Ik zou dan toch echt een goed gesprek willen hebben met die vriend hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.
Dat is wel een laffe actie. Ik heb ook wel eens met een ex van een maat wat gehad, maar ik heb het daar eerst met hem over gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijne ging een paar weken nadat het uit was met een goede vriend van me. Die vriend heeft dat heel lang verborgen gehouden en dat zat me wel dwars. Ben ik ook wel boos over geworden. Iedereen wist het behalve ik omdat hij te bang was voor mijn reactie. Heeft daar dus weken lang niks over gezegd terwijl we wel samen waren. Maar na een poosje was die donderwolk wel weer voorbij gevlogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |