Check ook haar andere topicsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?
Lijkt me doodvermoeiendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
R&P / Mijn man kijkt naar andere vrouwen op instagram
Snappen jullie dit topic?
Mevrouw ie boos omdat haar man naar vrouwen kijkt op Instagram?
Deze vrouw hequote:
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me doodvermoeiend
Zie PoHi van de TS.....quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me doodvermoeiend
Heb de OP gelezen en zou zelf nooit met zo'n vrouw samen kunnen zijn. Denk dat haar man maar het beste het klooster in kan gaan om TS een goed en veilig gevoel te geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.
Iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?
Denk dat ze dat heel sneaky bij 'm weghoudt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Wat zou haar man eigenlijk vinden van het feit dat ze zulke topics opent op een openbaar forum. Weinig respect noooo?
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig dat je dusdanig onzeker bent dat je daar een probleem van gaat maken. Zolang er communicatie is, en gezonde grenzen moet er veel mogelijk zijn binnen een relatie. Zolang je (vind ik dan) jouw partner in je gedachten houdt bij wat je doet.
Mijn Instagram is ook een grote tiet met af en toe een muziekfilmpje tussendoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.
Tietenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze moet aan die vent haar grenzen aangeven inderdaad. Mijn insta staat vol tieten omdat het algoritme doorheeft dat ik een man ben. Maar ik gebruik insta ook niet.
Hij zou bij haar dr telefoon moeten checken...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat ze dat heel sneaky bij 'm weghoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |