Ik heb nu de rust die ik nodig heb voor de kleine komt. Ik werkte 40 uur in de week op hoogspanning dus nee, dan is thuis er zijn voor mijn meisjes geen probleemquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wordt het voor jou niet allemaal teveel?
Jij hebt ook veel op je dak gekregen.
Ze mag wel blij zijn met een man zoals jij, respect voor je hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb nu de rust die ik nodig heb voor de kleine komt. Ik werkte 40 uur in de week op hoogspanning dus nee, dan is thuis er zijn voor mijn meisjes geen probleem
Stel de vraag eens anders, want oefenweeën zijn niets meer dan de lichamelijke voorbereiding van de bevalling, oa door de indaling van de kleinequote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel wijzer ben ik nu nog niet
Uiteraard, gebolkt moet er worden!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dus @:_UserName_ zijn vrouw is nu dus bezig met bevallen en hij is op FOK!
man3
Kloddiequote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel wijzer ben ik nu nog niet
Ja weet ik veel, nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Stel de vraag eens anders, want oefenweeën zijn niets meer dan de lichamelijke voorbereiding van de bevalling, oa door de indaling van de kleine
Echt hequote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet gewoon bolken tijdens de verwekking van je kind
Dat zou een TT waard zijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
Geloof me, als we in het ziekenhuis zijn voor de bolkvalling gooi ik er echt wel een uit
Ja, dat is het wel en foto's komen er niet (niet hier op het WWW in ieder geval)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, nog nooit meegemaakt.
Hopelijk is het een goede voorbereiding voor je vrouw![]()
En hebben we heel snel baby-foto's!
Ik heb die TTquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou een TT waard zijn!
Ja niet gewoon je kind er 4 weken te vroeg uitbonjouren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uiteraard, gebolkt moet er worden!
nee, tuurlijk is zij nu niet aan het bevallen, duurt nog een week of 4
oefenweeën hebben dan ook niets te maken met de bevalling. Het is puur dat het hetzelfde voelt, maar minder pijnlijk en daarom noemt met het zo. Het is heel normaal dat tussen de 34 en 38 weken deze oefenweeën komen, mijn vrouw zit nu op de 34w+2d. Die kleine blijft nog wel een week of 4-5 zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja niet gewoon je kind er 4 weken te vroeg uitbonjouren.
Geen tijd voor oefenweeën hoor
Wie is @Paulquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb jij al naar @:paul gezwaaid?
Ah fijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oefenweeën hebben dan ook niets te maken met de bevalling. Het is puur dat het hetzelfde voelt, maar minder pijnlijk en daarom noemt met het zo. Het is heel normaal dat tussen de 34 en 38 weken deze oefenweeën komen, mijn vrouw zit nu op de 34w+2d. Die kleine blijft nog wel een week of 4-5 zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |