waarom niet eigenlijk? Jij als bolkkoning hoort er gewoon bijquote:
Ik moet bolkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? Jij als bolkkoning hoort er gewoon bij
Wat zijn oefenweeën?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kleine begint in te dalen, oefenweeën komen op gang. Ze merkt heel erg dat haar energielevel nagenoeg 0 is dus inmiddels doe ik alles in huis
Ik ook niet, heb wel eens iemand van hier ontmoet, maar dat is afgelopen in een grote ramp.quote:
Dat zijn wat de kleine betreft goede berichten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kleine begint in te dalen, oefenweeën komen op gang. Ze merkt heel erg dat haar energielevel nagenoeg 0 is dus inmiddels doe ik alles in huis
Zo uit mijn hoofd is dat het samenspannen van de baarmoeder door de indaling van de kleine. Het voelt als "echte" weeën maar minder heftig, daarom worden het ook oefenweeën genoemd.quote:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Geen oefenvragen.
Ik ook, we houden samen de wacht hierquote:
Kan ik gewoon doen.. en we krijgen kraamhulp.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn wat de kleine betreft goede berichten.
Kan je geen hulp krijgen, die in ieder geval de zware huishoudelijke dingen voor jullie doen?
Voor weeënquote:
De rest zit waarschijnlijk gewoon op de telefoon te FOK!kenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, we houden samen de wacht hier
Hoe weet je of je oefenweeën hebt?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is gewoon een serieuze vraag hoor.
Geen oefenvragen.
Veel wijzer ben ik nu nog nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd is dat het samenspannen van de baarmoeder door de indaling van de kleine. Het voelt als "echte" weeën maar minder heftig, daarom worden het ook oefenweeën genoemd.
Dat zijn de betere meetsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee, de meesten waren stelletjes, maar heb daar dingen gezien (voor, tijdens, na de meetings) die ik me niet voor kon stellen. Ik bleef bij iemand slapen waar ook een stel bleef slapen en het ging in de huiskamer daar gewoon door.. dame aan de lijn en als die biij de baas moest komen, kwam ze met recht..
Maar wordt het voor jou niet allemaal teveel?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kan ik gewoon doen.. en we krijgen kraamhulp.
Dat zit er wel inquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
De rest zit waarschijnlijk gewoon op de telefoon te FOK!ken
Samenvattingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Veel wijzer ben ik nu nog niet
Nee joh, ze moet nog een paar weken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 08:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh dus @:_UserName_ zijn vrouw is nu dus bezig met bevallen en hij is op FOK!
man3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |