SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2025 13:04:09 ]![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ok!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Euhm. Watskebeurt met die DHL uitde OP?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En weg!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:01 schreef Sally het volgende:
Euhm. Watskebeurt met die DHL uitde OP?![]()
![]()
![]()
Net zo snel als de bezorgers nadat ze bij je hebben aangebeld
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dan waardeer je me straks nog meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn heldin weer in de OP![]()
![]()
Oh, maar vroeg me echt af wat daar in die scène was gebeurdquote:![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar vroeg me echt af wat daar in die scène was gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef Grotetijd het volgende:
Net zo snel als de bezorgers nadat ze bij je hebben aangebeld
Al hadden de buuf en ik vorige week het met een (inval??) PostNL bezorger...?!
Die belde bij me aan, ik had geen tijd om van achter uit de slaapkamer te komen naar de intercom, en toen belde hij al een 2e keer aan.
En had het zonder wat aan dr te zeggen bij de buurvrouw afgegeven. Ze zei; hé wacht eens, voor wie is het? En toen had hij op het pakje gekeken en wat gemompeld....
Zo onbeschoft...?!
Mijn huis is niet groot, maar je moet me even tijd geven naar de intercom te lopen hoor...
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Vol verwachting klopt haar hart![]()
[ link | afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kak, had de bel nog uitstaan
Hij hoeft toch niet aan te bellen?
Kan gewoon door de schoorsteen![]()
![]()
Ze lijken echt steeds asocialer te worden jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad...
Al hadden de buuf en ik vorige week het met een (inval??) PostNL bezorger...?!
Die belde bij me aan, ik had geen tijd om van achter uit de slaapkamer te komen naar de intercom, en toen belde hij al een 2e keer aan.
En had het zonder wat aan dr te zeggen bij de buurvrouw afgegeven. Ze zei; hé wacht eens, voor wie is het? En toen had hij op het pakje gekeken en wat gemompeld....
Zo onbeschoft...?!
Mijn huis is niet groot, maar je moet me even tijd geven naar de intercom te lopen hoor...Wat de hel, gewoon niet ff die 10 seconden langer wachten
Had het hier een tijd terug. Bezorger zou tussen 13:00 en 15:00 komen of zo, ik was thuis. Zie een busje staan, vent is doodleuk van alles aan 't uitladen en doen. Maar mijn pakketje zat er niet tussen![]()
Valt er een brief op de mat "we hebben u gemist"
VRIEND, IK WAS GEWOON THUIS!!!1?!!?!?!?!?!?!Well, life can be a riot
Kan hij tussendoor even zwaaien naar de bovenbuurmanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet aan te bellen?
Kan gewoon door de schoorsteen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kak, had de bel nog uitstaan![]()
![]()
Nog op tijd achter gekomen dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou. Dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze lijken echt steeds asocialer te worden jaWat de hel, gewoon niet ff die 10 seconden langer wachten
Had het hier een tijd terug. Bezorger zou tussen 13:00 en 15:00 komen of zo, ik was thuis. Zie een busje staan, vent is doodleuk van alles aan 't uitladen en doen. Maar mijn pakketje zat er niet tussen![]()
Valt er een brief op de mat "we hebben u gemist"
VRIEND, IK WAS GEWOON THUIS!!!1?!!?!?!?!?!?!
Ook wel gehad ja.
Maar (sorry), dit leek een buitenlandse man die geen Nederlands begreep. Én hij had de oortjes in toen ik hem aansprak, vanaf mijn 1e verdieping tien hij weer naar zn bus liep. Hij verstond je in eerste instantie dus ook niet, deed wel 1 oortje uit.
Maar begreep volgens mij niet toen ik aan gaf dat ik niet zó snel bij de intercom kan komen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nietesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is er niet![]()
Volgens mij heeft Assie mij gedumpt![]()
![]()
Keihard weggepest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, hoe dat dan? ZIe hem ook niet veel meer. Dat verklaard het dus, hij heeft stiekem toch liefdesverdriet dan?![]()
![]()
Het zijn ook steeds vaker mensen die weinig/geen Nederlands begrijpen. En die maken van hun probleem jouw probleem. Ik ben echt van mening dat iemand op z'n minst gewoon redelijk Nederlands moet kunnen verstaan/spreken voor je 'm aanneemt bij een bedrijf als DHL/PostNL. Bij andere bedrijven is het misschien niet zo'n groot probleem, ik noem een McDonalds of zo. Maar het gaat bij DHL/PostNL etc vaak wel gewoon om pakketjes waar flinke bedragen aan uitgegeven zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou. Dat.
Ook wel gehad ja.
Maar (sorry), dit leek een man die geen Nederlands begreep. Én hij had de oortjes in toen ik hem aansprak, vanaf mijn 1e verdieping tien hij weer naar zn bus liep. Hij verstond je in eerste instantie dus ook niet, deed wel 1 oortje uit.
Maar begreep volgens mij niet toen ik aan gaf dat ik niet zó snel bij de intercom kan komen...
Well, life can be a riot
Weggepest, volgens mij heb ik iets gemist?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb hem gisteren voor hond uitgemaakt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weggepest, volgens mij heb ik iets gemist?Terug van het sporten hier!
![]()
Ben jij dat in de OP? Een kloddertje hier een kloddertje daar in je haarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Als ze Engels kunnen vind ik het ook wel best. Goed als die lui aan het werk zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn ook steeds vaker mensen die weinig/geen Nederlands begrijpen. En die maken van hun probleem jouw probleem. Ik ben echt van mening dat iemand op z'n minst gewoon redelijk Nederlands moet kunnen verstaan/spreken voor je 'm aanneemt bij een bedrijf als DHL/PostNL. Bij andere bedrijven is het misschien niet zo'n groot probleem, ik noem een McDonalds of zo. Maar het gaat bij DHL/PostNL etc vaak wel gewoon om pakketjes waar flinke bedragen aan uitgegeven zijn:')![]()
Geintje.
Ik postte dit filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
en deze persoon zingt over "asso" wat "hond" betekent, en aangezien veel mensen Aardappelschotel met AS afkorten....![]()
![]()
Ja eens, Engels is ook nog wel oke.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze Engels kunnen vind ik het ook wel best. Goed als die lui aan het werk zijn.
Maar dat verdomme ze vaak ookEn als je niet (zoals Sally aangeeft) binnen .04 milliseconden bij de voordeur bent zijn ze al bij de volgende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Vol verwachting klopt haar hart![]()
[ link | afbeelding ]Ik zie steeds allerlei mogelijke photoshops in dit soort foto's!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Harrie het volgende:
En we zijn weer onderweg terug naar Brabant. Geen stok gevonden.![]()
![]()
En we zijn weer onderweg terug naar Brabant. Geen stok gevonden.
How can I make this topic about me?![]()
En we zijn weer onderweg terug naar Brabant. Geen stok gevonden.![]()
![]()
Iemand anders hem al opgehaald?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Harrie het volgende:
En we zijn weer onderweg terug naar Brabant. Geen stok gevonden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker man, koude paters onderweg niks meer aan doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef ToT het volgende:
Voor niks van Braboland naar Grunn toe rijden....![]()
![]()
O niets gemeld in het topic?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze Engels kunnen vind ik het ook wel best. Goed als die lui aan het werk zijn.![]()
Dat was precies de gedachte van mij en de buurvrouw ook, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn ook steeds vaker mensen die weinig/geen Nederlands begrijpen. En die maken van hun probleem jouw probleem. Ik ben echt van mening dat iemand op z'n minst gewoon redelijk Nederlands moet kunnen verstaan/spreken voor je 'm aanneemt bij een bedrijf als DHL/PostNL.Horeca, laatst bij de Primark: kan er zelf prima in het Engels mee omgaan.quote:Bij andere bedrijven is het misschien niet zo'n groot probleem, ik noem een McDonalds of zo.
Maar verwacht dat niet van ouderen, en ook dat ík kan uitleggen dat ik van ver moet komen om bij de intercom te komen (en mss dat je hier idd géén belgeluid hoort bij ons bellentableau beneden in de flat.Nou, dat.quote:Maar het gaat bij DHL/PostNL etc vaak wel gewoon om pakketjes waar flinke bedragen aan uitgegeven zijnOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er zijn veel ouderen inderdaad die slecht/matig Engels spreken. Voor hen is het wel een probleem. En daarnaast zijn veel ouderen ook niet zo snel meer/slechthorend. Die krijgen allemaal te maken met die extreme werkdruk + arrogantie van de bezorgers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was precies de gedachte van mij en de buurvrouw ook, ja.
[..]
Horeca, laatst bij de Primark: kan er zelf prima in het Engels mee omgaan.
Maar verwacht dat niet van ouderen, en ook dat ík kan uitleggen dat ik van ver moet komen om bij de intercom te komen (en mss dat je hier idd géén belgeluid hoort bij ons bellentableau beneden in de flat.
[..]
Nou, dat.
Had een tijdje terug nog een bezorger gefilmd die hier voor even besloot z'n bus uit te laden. Dat ging niet rustig stapelend....
En i.p.v die pakketjes netjes afgeven bij mensen dropte hij alles (en het waren echt zeker 20 pakketjes) in de gezamenlijke hal beneden. Er hoeft maar iemand langs te lopen iets te zien waar "Mediamarkt" op staat en hij loopt er mee weg onder z'n arm en 't is klaar met je pakketje
Well, life can be a riot
Kan iemand die niets met FOK! te maken heeft, m weggehaald hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
DAT zou kut zijn zegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan iemand die niets met FOK! te maken heeft, m weggehaald hebben?![]()
Maar is het idee van die FOK! Stok niet dat daar ook een code bij zit en dat je 'm los moet halen?Well, life can be a riot
Nou dat, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zijn veel ouderen inderdaad die slecht/matig Engels spreken. Voor hen is het wel een probleem. En daarnaast zijn veel ouderen ook niet zo snel meer/slechthorend. Die krijgen allemaal te maken met die extreme werkdruk + arrogantie van de bezorgers.
Had een tijdje terug nog een bezorger gefilmd die hier voor even besloot z'n bus uit te laden. Dat ging niet rustig stapelend....
En i.p.v die pakketjes netjes afgeven bij mensen dropte hij alles (en het waren echt zeker 20 pakketjes) in de gezamenlijke hal beneden. Er hoeft maar iemand langs te lopen iets te zien waar "Mediamarkt" op staat en hij loopt er mee weg onder z'n arm en 't is klaar met je pakketjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vind dat echt schandalig. Snap echt wel dat die mensen met tijdsdruk te maken hebben. Maar dat weet je van te voren... En als je daar niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doenquote:
Well, life can be a riot
Zit een grote plakker op met tekst om de stok te laten liggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DAT zou kut zijn zeg![]()
Maar is het idee van die FOK! Stok niet dat daar ook een code bij zit en dat je 'm los moet halen?
En om anders een kijkje te nemen op de site, in het topic. Eventueel zélf mee te doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mja.. Denk dat er echt wel kneuzen zijn die kneuzerig genoeg zijn om daar schijt aan te hebben en het te verpesten voor fanatieke fokstokzoekers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit een grote plakker op met tekst om de stok te laten liggen.
En om anders een kijkje te nemen op de site, in het topic. Eventueel zélf mee te doen.
(Heet dat zo?)
Well, life can be a riot
Dan moet je wel een betonschaar meenemen...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mja.. Denk dat er echt wel kneuzen zijn die kneuzerig genoeg zijn om daar schijt aan te hebben en het te verpesten voor fanatieke fokstokzoekers.
(Heet dat zo?)
Voor het ketting slotOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Blok. Puzzel gelegd vandaag. Blij dat ik geen verdere verplichtingen heb.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja true... Maar je weet niet waar mensen toe in staat zijn he? Vind het wel kinderachtigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je wel een betonschaar meenemen...
Voor het ketting slotWell, life can be a riot
Ja vreselijk kinderachtig...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja true... Maar je weet niet waar mensen toe in staat zijn he? Vind het wel kinderachtigOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tenenkrommend, deze opmerking.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat echt schandalig. Snap echt wel dat die mensen met tijdsdruk te maken hebben. Maar dat weet je van te voren... En als je daar niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doenHow can I make this topic about me?![]()
Hoezo? Als je gaat verzuimen door pakketjes niet af te leveren óf ze lukraak in de hal gooit vanwege de werkdruk waarvan je Weet dat die er op zo'n manier is. Dan ben je toch niet geschikt ? Ik zou er echt niet geschikt voor zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tenenkrommend, deze opmerking.
Well, life can be a riot
Want?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijdsdruk is 1 van de grootste problemen van koeriersdiensten. Geven ze zelf ook aan...
Dan weet je toch van tevoren waar je aan begint als je solliciteert op een baan als deze?
Koeriers hebben eigenlijk geen respect (meer) voor jouw *eigendom* - want dat is het - tegenwoordig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Met die pakketbezorgers die geen Nederlands kunnen; ook eens meegemaakt dat DPD een Pool of zo in dienst had die pakketjes bij me bezorgde.
Echt een supervriendelijke man, maar hij kon geen woord Nederlands of Duits, en volgens mij maar een stuk of 5 woordjes Engels!![]()
![]()
Deze vrouw snapt hetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Want?
Tijdsdruk is 1 van de grootste problemen van koeriersdiensten. Geven ze zelf ook aan...
Dan weet je toch van tevoren waar je aan begint als je solliciteert op een baan als deze?
Koeriers hebben eigenlijk geen respect (meer) voor jouw *eigendom* - want dat is het - tegenwoordig.
Well, life can be a riot
En dan nog is het de vraag hoe er wel of niet gegooid is met je pakket...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef maily het volgende:
Dit soort gezeik is de reden dat ik mijn pakketjes bij een ophaalpunt laat bezorgen.
Ik had laatst een verbogen buis. Kon gelukkig geld terug krijgen zonder retour te hoeven sturen (anders had ook dat nog weer brandstof gekost...)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Had het een paar maanden terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef ToT het volgende:
Met die pakketbezorgers die geen Nederlands kunnen; ook eens meegemaakt dat DPD een Pool of zo in dienst had die pakketjes bij me bezorgde.
Echt een supervriendelijke man, maar hij kon geen woord Nederlands of Duits, en volgens mij maar een stuk of 5 woordjes Engels!
Had wat besteld, beviel niet. Kan gebeuren, dus ik helemaal in orde gemaakt dat 't zou worden opgehaald door de ophaalservice van, volgens mij was dat DHL.
Die vent komt hier aan, kijkt naar 't pakketje en zegt "menier pakketje grót" dus ik zeg "ja, maar u moet 't wel meenemen volgens de e-mail" "maar menier pakketje te grót u moet anders regelen" en hij liep zo weg
Well, life can be a riot
Zo dan!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had het een paar maanden terug.
Had wat besteld, beviel niet. Kan gebeuren, dus ik helemaal in orde gemaakt dat 't zou worden opgehaald door de ophaalservice van, volgens mij was dat DHL.
Die vent komt hier aan, kijkt naar 't pakketje en zegt "menier pakketje grót" dus ik zeg "ja, maar u moet 't wel meenemen volgens de e-mail" "maar menier pakketje te grót u moet anders regelen" en hij liep zo weg![]()
![]()
Ik kreeg een paar maanden terug een pakketje zo binnen:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan nog is het de vraag hoe er wel of niet gegooid is met je pakket...
Ik had laatst een verbogen buis. Kon gelukkig geld terug krijgen zonder retour te hoeven sturen (anders had ook dat nog weer brandstof gekost...)
Nou zat er niet iets in wat perse kon beschadigen (een plastic vissenkom ornamentje en vissenvoer) maar er had maar een iPad ingezeten of zo
Well, life can be a riot
Ja heb daar nog best lang discussies over gehad met DHL, want het pakketje was groter dan 1 meter bij 50 Centimeter, en mochten ze 't wettelijk niet meenemen.quote:
Toen ik zei, maar jullie bezorgen wél pakketjes die groter zijn dan dat, dus hoezo kunnen jullie het niet meenemen dan? Kon er opeens een nieuwe afspraak gemaakt worden en werd 't meegenomen
Well, life can be a riot
Misschien dan niet bestellen bij een bedrijf dat adverteert met 'gratis levering de volgende dag'? Daar gaat het fout. Mensen willen niet betalen voor goede bezorgen maar willen wel klagen als het bij een klein percentage pakketjes fout gaat.![]()
😲quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar maanden terug een pakketje zo binnen:
[ afbeelding ]
Nou zat er niet iets in wat perse kon beschadigen (een plastic vissenkom ornamentje en vissenvoer) maar er had maar een iPad ingezeten of zoWerewolf![]()
Dat ja. Zo hou je het lekker in standquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Misschien dan niet bestellen bij een bedrijf dat adverteert met 'gratis levering de volgende dag'? Daar gaat het fout. Mensen willen niet betalen voor goede bezorgen maar willen wel klagen als het bij een klein percentage pakketjes fout gaat.![]()
Dít is typisch de verantwoordelijkheid van de verzender.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar maanden terug een pakketje zo binnen:
[ afbeelding ]
Nou zat er niet iets in wat perse kon beschadigen (een plastic vissenkom ornamentje en vissenvoer) maar er had maar een iPad ingezeten of zo
Dus in dit geval BOL.
Die had jou schadeloos moeten stellen, en ik was niet akkoord gegaan wrs met deze bezorging, maar mss wel als mijn producten dan maar niet beschadigd zijn...)
Maar goed, het is de verantwoordeliikheid van de afzender goed te verpakken. Alleen was dit een gevalletje 'te grote en te slappe' omdoos...
Why...............
Ik zeg net "Google, zet Timer voor 3 en een halve minuut godverdomme"Zegt Google terug "Oke, "godverdomme" timer gezet voor 3 minuten en dertig seconden
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delenWell, life can be a riot
Ik keur niet goed dat de pakketjes zo klote behandeld worden met alle gezeik van dien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik val over de opmerking " En als je daar [werkdruk] niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doen".
Dat is erg kort door de bocht, en kan kwetsend overkomen.How can I make this topic about me?![]()
Mijn parasol werd óók bezorgd ja! Dusch...............quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja heb daar nog best lang discussies over gehad met DHL, want het pakketje was groter dan 1 meter bij 50 Centimeter, en mochten ze 't wettelijk niet meenemen.
Toen ik zei, maar jullie bezorgen wél pakketjes die groter zijn dan dat, dus hoezo kunnen jullie het niet meenemen dan? Kon er opeens een nieuwe afspraak gemaakt worden en werd 't meegenomenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Tsja... Als je ziet waar ze soms dingen in verpakken inderdaad? Dit had oprecht prima in een doosje van 10x15cm gekund. Het was een vissenkom ding van letterlijk 5 bij 5 cm, en een potje vissenvoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dít is typisch de verantwoordelijkheid van de verzender.
Dus in dit geval BOL.
Die had jou schadeloos moeten stellen, en ik was niet akkoord gegaan wrs met deze bezorging, maar mss wel als mijn producten dan maar niet beschadigd zijn...)
Maar goed, het is de verantwoordeliikheid van de afzender goed te verpakken. Alleen was dit een gevalletje 'te grote en te slappe' omdoos...
Why...............Well, life can be a riot
Is toch te krom voor woorden? Ze bezorgen wel iets wat ontzettend groot is, maar iets langer dan 1 meter mogen ze opeens wettelijk gezien niet meenemenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn parasol werd óók bezorgd ja! Dusch...............
Well, life can be a riot
Bazenbierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
Wat is het leven toch slecht enzo![]()
[ afbeelding ]
Well, life can be a riot
Waarom drink je geen bier maar grolsch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En je bent weer eens in Groningen geweest, da's ook niet verkeerd
De dames en meestal heren maken het er zelf naar. Sorry dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keur niet goed dat de pakketjes zo klote behandeld worden met alle gezeik van dien.
Ik val over de opmerking " En als je daar [werkdruk] niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doen".
Dat is erg kort door de bocht, en kan kwetsend overkomen.
Zij gooien er met het pakje de pet naar...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
deze keek me zo verliefd aan in de Kiosk dus die moest meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom drink je geen bier maar grolsch?![]()
![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk.......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
En je bent weer eens in Groningen geweest, da's ook niet verkeerd![]()
1e klas nog wel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk.......![]()
![]()
Onderweg naar de mcdrek om zoonlief te trakteren, en daarna door naar loetje om mezelf te trakteren.
Als zoonlief een beloning krijgt voor het stil zitten bij de kapper, dan ik ook
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker 1e klas ook nogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk.......
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
deze keek me zo verliefd aan in de Kiosk dus die moest mee![]()
Ja euh. Sommigen kunnen zich dat NIET veroorloven.quote:
In Groningen wonen de mooiste vrouwenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk.......![]()
Moeten zij wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja euh. Sommigen kunnen zich dat NIET veroorloven.![]()
bij dat weekend vrij abo kost het echt maar een paar euro extra dus dan doe ik er dat altijd bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja euh. Sommigen kunnen zich dat NIET veroorloven.
Normaal als ik dan bij hoge uitzondering met de trein ga dan altijd 2de klas en dat is dan al niet te betalen want het is schofterig duur dat openbaar vervoer![]()
![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In Groningen wonen de mooiste vrouwen![]()
![]()
Verhuizen danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In Groningen wonen de mooiste vrouwenUw ADH vitamine Worst
Alvast sorry manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?![]()
Tientje voor een dag lang klassewissel toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij dat weekend vrij abo kost het echt maar een paar euro extra dus dan doe ik er dat altijd bij.
Normaal als ik dan bij hoge uitzondering met de trein ga dan altijd 2de klas en dat is dan al niet te betalen want het is schofterig duur dat openbaar vervoerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Die hebben zich dan vandaag verstoptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In Groningen wonen de mooiste vrouwen![]()
Stonden alleen van de verschrompelde bejaarden op het station vandaag![]()
Wat een pechquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die hebben zich dan vandaag verstopt![]()
Stonden alleen van de verschrompelde bejaarden op het station vandaag![]()
![]()
Als iemand in je foe staat kun je dan van die user nog wel DM's ontvangen? Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?How can I make this topic about me?![]()
Al is Groningen stad niet veel goedkoper qua huizenprijzen maar daarbuiten in de provincie dan weer welUw ADH vitamine Worst
Ik heb een Dal Voordeel Abo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij dat weekend vrij abo kost het echt maar een paar euro extra dus dan doe ik er dat altijd bij.
Normaal als ik dan bij hoge uitzondering met de trein ga dan altijd 2de klas en dat is dan al niet te betalen want het is schofterig duur dat openbaar vervoer
Ik zit echt zelden 1e klas...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
volgens mij zelfs minder voor heel de maand in het weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tientje voor een dag lang klassewissel toch?![]()
Omgquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zeg net "Google, zet Timer voor 3 en een halve minuut godverdomme"Zegt Google terug "Oke, "godverdomme" timer gezet voor 3 minuten en dertig seconden
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delenWerewolf![]()
yepquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als iemand in je foe staat kun je dan van die user nog wel DM's ontvangen? Dat weet ik eigenlijk niet.![]()
dat snap ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb een Dal Voordeel Abo.
Ik zit echt zelden 1e klas...![]()
![]()
Ja hallo, je zit Grolsch aan te prijzen in mijn DMquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal je verder wel met rust laten pffffffff dat gezeik ook altijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als iemand in je foe staat kun je dan van die user nog wel DM's ontvangen? Dat weet ik eigenlijk niet.![]()
DM kun je pas blokkeren nadat je van die ander een DM hebt gekregen. PM kun je wel van iemand blokkeren zonder er een PM van te hebben gehad.
En goedemiddagbolk
Smile, it's free therapy.![]()
Rare vogelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
DM kun je pas blokkeren nadat je van die ander een DM hebt gekregen. PM kun je wel van iemand blokkeren zonder er een PM van te hebben gehad.
En goedemiddagbolk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik altijd tot de conducteur zegt dat ik weg moetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb een Dal Voordeel Abo.
Ik zit echt zelden 1e klas...Uw ADH vitamine Worst
dan drink je lekker niksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo, je zit Grolsch aan te prijzen in mijn DM![]()
![]()
Goeiemiddag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
En goedemiddagbolk
Ah, het is afwachten dus wanneer iemand me een DM stuurt, haha.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1175 / +150 / +111 / 3698 / 3931
2. Harrie / 373 / +32 / +9 / 1092 / 1222
3. KillemWieft / 326 / +39 / +63 / 241 / 357
4. sp3c / 304 / +21 / +22 / 194 / 270
5. mascara-klodder / 263 / +86 / +14 / 283 / 381
6. DJMO / 202 / +11 / +68 / 204 / 293
7. Dr.Mikey / 172 / +32 / +42 / 195 / 279
8. _UserName_ / 132 / +6 / +5 / 241 / 296
9. mario390 / 125 / +25 / +0 / 335 / 409
10. Rob / 113 / +0 / +56 / 53 / 76
11. Pinnenmutske / 109 / +14 / +13 / 475 / 573
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +8 / +0 / 1062 / 1119
14. sinterklaaskapoentje / 86 / +7 / +2 / 792 / 898
15. HappyCharly / 84 / +0 / +0 / 517 / 579
16. Lovely / 82 / +6 / +4 / 842 / 934
17. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 57 / 81
18. MizzezAmy / 73 / +1 / +4 / 473 / 546
19. gebrokenglas / 70 / +18 / +1 / 794 / 866
20. maily / 69 / +7 / +1 / 1481 / 1573SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Ah, het is afwachten dus wanneer iemand me een DM stuurt, haha.je hebt iemand waar je geen DM's van wil krijgen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1175 / +150 / +111 / 3698 / 3931
2. Harrie / 373 / +32 / +9 / 1092 / 1222
3. KillemWieft / 326 / +39 / +63 / 241 / 357
4. sp3c / 304 / +21 / +22 / 194 / 270
5. mascara-klodder / 263 / +86 / +14 / 283 / 381
6. DJMO / 202 / +11 / +68 / 204 / 293
7. Dr.Mikey / 172 / +32 / +42 / 195 / 279
8. _UserName_ / 132 / +6 / +5 / 241 / 296
9. mario390 / 125 / +25 / +0 / 335 / 409
10. Rob / 113 / +0 / +56 / 53 / 76
11. Pinnenmutske / 109 / +14 / +13 / 475 / 573
12. drakin / 107 / +0 / +0 / 551 / 623
13. greysbones / 106 / +8 / +0 / 1062 / 1119
14. sinterklaaskapoentje / 86 / +7 / +2 / 792 / 898
15. HappyCharly / 84 / +0 / +0 / 517 / 579
16. Lovely / 82 / +6 / +4 / 842 / 934
17. Bally-b / 82 / +0 / +0 / 57 / 81
18. MizzezAmy / 73 / +1 / +4 / 473 / 546
19. gebrokenglas / 70 / +18 / +1 / 794 / 866
20. maily / 69 / +7 / +1 / 1481 / 1573Ow, dat schiet ook niet op met de punkten.... Ik heb er nog maar 70. En greysbones zit behoorlijk hoger.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Geneuzel in de margequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat schiet ook niet op met de punkten.... Ik heb er nog maar 70. En greysbones zit behoorlijk hoger.....![]()
![]()
Middagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
En goedemiddagbolk
Well, life can be a riot
O, jazeker wel. Van bepaalde users wil ik niets krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je hebt iemand waar je geen DM's van wil krijgen
Maar AS begon erover, dus vandaar de vraagstelling
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, jazeker wel. Van bepaalde users wil ik niets krijgen.
Maar AS begon erover, dus vandaar de vraagstelling![]()
![]()
Zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik altijd tot de conducteur zegt dat ik weg moet
Laat dat een ander maar doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heel goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Laat dat een ander maar doen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delenWTF!
![]()
Eitje aan het koken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delenHow can I make this topic about me?![]()
Gister hadden we het hier over het koken van Het Perfecte Ei.quote:How can I make this topic about me?![]()
Is toch persoonlijk wat mensen lekker vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister hadden we het hier over het koken van Het Perfecte Ei.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister hadden we het hier over het koken van Het Perfecte Ei.
https://www.nu.nl/wetensc(...)uurt-32-minuten.html![]()
Grapje hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Laat dat een ander maar doen.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch persoonlijk wat mensen lekker vinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontrafelen geheim voor het perfect gekookte ei
Het uiteindelijke recept houdt in dat de eieren elke twee minuten in een stoommandje worden gewisseld tussen twee pannen met water - één met kokend water en de andere met lauw water (30 graden Celsius) - gedurende 32 minuten. Hierna moeten ze afkoelen onder stromend water alvorens te worden gepeld.How can I make this topic about me?![]()
wat een werk.. geloof er niks vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontrafelen geheim voor het perfect gekookte eiSmile, it's free therapy.![]()
Tsja, ik ga niet 32 minuten kloten met pannetjes lauw en kokend water voor een eitje. Teveel gedoe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat een werk.. geloof er niks van
voor 2 eitjes welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik ga niet 32 minuten kloten met pannetjes lauw en kokend water voor een eitje. Teveel gedoe.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar ik lees nooit iets van Frontpage
Sinds wanneer is NU.nl de Frontpage?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)uurt-32-minuten.html![]()
![]()
O, ik altijd wel even. Behalve sport.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar ik lees nooit iets van Frontpage
quote:
Well, life can be a riot
Mensen die deze niet gebruiken:
https://www.amazon.de/-/e(...)elette/dp/B01FSLEAH4
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2025 14:43:57 ]![]()
Jij broedt ze toch uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als je verder niks te doen hebt.
Als ik mijn eitje 4,5 minuut kook is het voor mij perfect.![]()
![]()
quote:Nee, ik haal af en toe zo'n pak met tortellini met ricotta en spinazie er in, best prima voer voor wat het isquote:
Well, life can be a riot
SOWquote:Well, life can be a riot
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?![]()
Voor 14 euro heb je er eentje van de mediamarkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die deze niet gebruiken:
https://www.amazon.de/-/e(...)elette/dp/B01FSLEAH4How can I make this topic about me?![]()
Link van GG was van Frontpagequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is NU.nl de Frontpage?
Link van jou kan ik niet openen in Chrome.. Nu.nl doet het niet in deze browser
Doe ik zo vaak, maar helpt nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!![]()
![]()
Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
Nu.nl doet het niet in deze browserHow can I make this topic about me?![]()
Jouw probleemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Link van GG was van Frontpage
Link van jou kan ik niet openen in Chrome.. Nu.nl doet het niet in deze browser![]()
![]()
Ik kan geen genoeg van jouw DM's krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!![]()
![]()
Manmanmanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat de vannacht vor en luftladung bij schijsen uitgeblasen heeft dat is too much for me![]()
![]()
En daar kijk jij allemaal naarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 2 minutt is zij bij open deur gezeten heeft heruitgelacht![]()
![]()
![]()
heruitgelacht. Mooi woord verzonnen Marioquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 2 minutt is zij bij open deur gezeten heeft heruitgelachtWell, life can be a riot
Ja beter dan die ziektes waar jij mee strooitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
heruitgelacht. Mooi woord verzonnen Mario![]()
ziektes?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter dan die ziektes waar jij mee strooit![]()
Nee, ik gooide er gisteravond iets uit uit frustratie omdat 't weer een grote bolkshow was. Daarvoor excuses. Had 't bericht wel meteen aangepast, maar he.Well, life can be a riot
*vanochtendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:57 schreef Grotetijd het volgende:
Nee, ik gooide er gisteravond iets uit uit frustratie omdat 't weer een grote bolkshow was. Daarvoor excuses. Had 't bericht wel meteen aangepast, maar he.
En dat allemaal door een paar smileys
Maar ok... goed dat je het meteen hebt aangepast![]()
![]()
Oh vanochtendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
*vanochtend
En dat allemaal door een paar smileys
Maar ok... goed dat je het meteen hebt aangepast
Well, life can be a riot
Echt hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die nog steeds weigeren te accepteren dat je hier gewoon keihard de moeder mag bolken![]()
Misschien ook maar eens een keertje boos doen bij teltopic dat er alleen getalletjes worden geplaatst
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar dat kan ook echt niet!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien ook maar eens een keertje boos doen bij teltopic dat er alleen getalletjes worden geplaatst![]()
Gewoon expres random letters posten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien ook maar eens een keertje boos doen bij teltopic dat er alleen getalletjes worden geplaatst![]()
7Well, life can be a riot
5They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was laatst in de discotheek maar ik heb mij kapot geërgerd dat er alleen maar discomuziek werd gedraaid.
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik reed laatst met mijn auto op het fietspad, ik ben echt boos geworden op al die fietsersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was laatst in de discotheek maar ik heb mij kapot geërgerd dat er alleen maar discomuziek werd gedraaid.![]()
![]()
Ik was laatst in Duitsland spraken ze allemaal Duits asociaal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Vind niet kunnen koekoekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ei met zachte dooier
Well, life can be a riot
WAT NOU!quote:Well, life can be a riot
Ooohhhquote:![]()
Jezus kwartje viel laat
Well, life can be a riot
Niet de methode van het perfect gekookte ei toegepast begrijp ik.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ga toch niet een half uur kloten net lauw waterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet de methode van het perfect gekookte ei toegepast begrijp ik.
Well, life can be a riot
Daagquote:Well, life can be a riot
Doei!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo. Kind blij, vriendinnetje blij. Op naar AmsterdamIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ga ook naar Amsterdam
Komt wel echt akelig dichtbij nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vast niet om kwart voor zes bij loetje cs etenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef sp3c het volgende:
Ik ga ook naar Amsterdam
Komt wel echt akelig dichtbij nuIk heb er één en ik ben er trots op
Sprinter bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Huh, welk, wie zn moeder,
Lampegatse drinkebroeder
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Lampegatse drinkebroederHelleuh! Alles fijn?
![]()
![]()
Heb je het nou over @Harrie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Lampegatse drinkebroederIk heb er één en ik ben er trots op
Helleuh! ToTgodquote:, alles flex!
En daaro?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee maar het begint eigenaardig genoeg wel om kwart voor zesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vast niet om kwart voor zes bij loetje cs eten
https://www.ijshockeynede(...)25/eredivisie#future
Verschrikkelijk dichtbij komt het nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: