quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar ik lees nooit iets van Frontpage
![]()
Sinds wanneer is NU.nl de Frontpage?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)uurt-32-minuten.html
O, ik altijd wel even. Behalve sport.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar ik lees nooit iets van Frontpage
![]()
quote:
Jij broedt ze toch uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als je verder niks te doen hebt.
Als ik mijn eitje 4,5 minuut kook is het voor mij perfect.
quote:
Nee, ik haal af en toe zo'n pak met tortellini met ricotta en spinazie er in, best prima voer voor wat het isquote:
SOWquote:
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?
Voor 14 euro heb je er eentje van de mediamarkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die deze niet gebruiken:
https://www.amazon.de/-/e(...)elette/dp/B01FSLEAH4
Link van GG was van Frontpagequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is NU.nl de Frontpage?
Doe ik zo vaak, maar helpt nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!
Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
Nu.nl doet het niet in deze browser
Jouw probleemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Link van GG was van Frontpage
Link van jou kan ik niet openen in Chrome.. Nu.nl doet het niet in deze browser
Ik kan geen genoeg van jouw DM's krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!
Manmanmanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat de vannacht vor en luftladung bij schijsen uitgeblasen heeft dat is too much for me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |