Mijn parasol werd óók bezorgd ja! Dusch...............quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja heb daar nog best lang discussies over gehad met DHL, want het pakketje was groter dan 1 meter bij 50 Centimeter, en mochten ze 't wettelijk niet meenemen.
Toen ik zei, maar jullie bezorgen wél pakketjes die groter zijn dan dat, dus hoezo kunnen jullie het niet meenemen dan? Kon er opeens een nieuwe afspraak gemaakt worden en werd 't meegenomen
Tsja... Als je ziet waar ze soms dingen in verpakken inderdaad? Dit had oprecht prima in een doosje van 10x15cm gekund. Het was een vissenkom ding van letterlijk 5 bij 5 cm, en een potje vissenvoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dít is typisch de verantwoordelijkheid van de verzender.
Dus in dit geval BOL.
Die had jou schadeloos moeten stellen, en ik was niet akkoord gegaan wrs met deze bezorging, maar mss wel als mijn producten dan maar niet beschadigd zijn...)
Maar goed, het is de verantwoordeliikheid van de afzender goed te verpakken. Alleen was dit een gevalletje 'te grote en te slappe' omdoos...
Why...............
Is toch te krom voor woorden? Ze bezorgen wel iets wat ontzettend groot is, maar iets langer dan 1 meter mogen ze opeens wettelijk gezien niet meenemenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Mijn parasol werd óók bezorgd ja! Dusch...............
Bazenbierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
Wat is het leven toch slecht enzo![]()
[ afbeelding ]
Waarom drink je geen bier maar grolsch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
De dames en meestal heren maken het er zelf naar. Sorry dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik keur niet goed dat de pakketjes zo klote behandeld worden met alle gezeik van dien.
Ik val over de opmerking " En als je daar [werkdruk] niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doen".
Dat is erg kort door de bocht, en kan kwetsend overkomen.
deze keek me zo verliefd aan in de Kiosk dus die moest meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom drink je geen bier maar grolsch?
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk.......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
En je bent weer eens in Groningen geweest, da's ook niet verkeerd
1e klas nog wel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik nu denk.......
Lekker 1e klas ook nogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:17 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Begrijpelijk welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
deze keek me zo verliefd aan in de Kiosk dus die moest mee
Ja euh. Sommigen kunnen zich dat NIET veroorloven.quote:
In Groningen wonen de mooiste vrouwenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Moeten zij wetenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja euh. Sommigen kunnen zich dat NIET veroorloven.
bij dat weekend vrij abo kost het echt maar een paar euro extra dus dan doe ik er dat altijd bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja euh. Sommigen kunnen zich dat NIET veroorloven.
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In Groningen wonen de mooiste vrouwen
Verhuizen danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alvast sorry manquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?
Tientje voor een dag lang klassewissel toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij dat weekend vrij abo kost het echt maar een paar euro extra dus dan doe ik er dat altijd bij.
Normaal als ik dan bij hoge uitzondering met de trein ga dan altijd 2de klas en dat is dan al niet te betalen want het is schofterig duur dat openbaar vervoer
Die hebben zich dan vandaag verstoptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat een pechquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die hebben zich dan vandaag verstopt![]()
Stonden alleen van de verschrompelde bejaarden op het station vandaag
Als iemand in je foe staat kun je dan van die user nog wel DM's ontvangen? Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?
Ik heb een Dal Voordeel Abo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij dat weekend vrij abo kost het echt maar een paar euro extra dus dan doe ik er dat altijd bij.
Normaal als ik dan bij hoge uitzondering met de trein ga dan altijd 2de klas en dat is dan al niet te betalen want het is schofterig duur dat openbaar vervoer
volgens mij zelfs minder voor heel de maand in het weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tientje voor een dag lang klassewissel toch?
Omgquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zeg net "Google, zet Timer voor 3 en een halve minuut godverdomme"Zegt Google terug "Oke, "godverdomme" timer gezet voor 3 minuten en dertig seconden
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delen
yepquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als iemand in je foe staat kun je dan van die user nog wel DM's ontvangen? Dat weet ik eigenlijk niet.
dat snap ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb een Dal Voordeel Abo.
Ik zit echt zelden 1e klas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |