Heel goedquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Laat dat een ander maar doen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zeg net "Google, zet Timer voor 3 en een halve minuut godverdomme"Zegt Google terug "Oke, "godverdomme" timer gezet voor 3 minuten en dertig seconden
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delen
Eitje aan het koken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:14 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zeg net "Google, zet Timer voor 3 en een halve minuut godverdomme"Zegt Google terug "Oke, "godverdomme" timer gezet voor 3 minuten en dertig seconden
![]()
Sorry vond ik even leuk om te delen
Is toch persoonlijk wat mensen lekker vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister hadden we het hier over het koken van Het Perfecte Ei.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister hadden we het hier over het koken van Het Perfecte Ei.
Grapje hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo ben ik niet.
Laat dat een ander maar doen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch persoonlijk wat mensen lekker vinden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontrafelen geheim voor het perfect gekookte ei
Het uiteindelijke recept houdt in dat de eieren elke twee minuten in een stoommandje worden gewisseld tussen twee pannen met water - één met kokend water en de andere met lauw water (30 graden Celsius) - gedurende 32 minuten. Hierna moeten ze afkoelen onder stromend water alvorens te worden gepeld.
wat een werk.. geloof er niks vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontrafelen geheim voor het perfect gekookte ei
Tsja, ik ga niet 32 minuten kloten met pannetjes lauw en kokend water voor een eitje. Teveel gedoe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wat een werk.. geloof er niks van
voor 2 eitjes welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik ga niet 32 minuten kloten met pannetjes lauw en kokend water voor een eitje. Teveel gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |