SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een gegeven paard enzoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonde geld want jji houdt niet eens van bloemen op de vaas
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik was al eerder wakker en heb je maar even laten liggen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
How can I make this topic about me?![]()
Ja ik zag dat je niet meer naast mij lag.. heb mij nog even omgedraaidquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt he, hij hupt van bed naar bed net zo makkelijk als dat hij bolktquote:
Je lag er zo lief bijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je niet meer naast mij lag.. heb mij nog even omgedraaid![]()
![]()
Maakt hij nu een lekker ontbijtje voor je?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ik zag dat je niet meer naast mij lag.. heb mij nog even omgedraaid
Of is dat hopen en afwachten?How can I make this topic about me?![]()
Die moet ik zelf maken, anders kan hij niet bolken héquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maakt hij nu een lekker ontbijtje voor je?
Of is dat hopen en afwachten?
Nou dat is ook jammer.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die moet ik zelf maken, anders kan hij niet bolken héHow can I make this topic about me?![]()
Leuke act ook welquote:![]()
En waar is Assie in deze gebleven?
Die gaat dit vast niet leuk vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met zijn derde arm kan hij toch makkelijk bolken als hij ontbijtje maakt ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn derde arm kan hij toch makkelijk bolken als hij ontbijtje maakt ?![]()
![]()
Ze zitten nog niet goed in hun rolquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg mixed messages
Oeh spannend :quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb straks wel een verrassing voor je
Deze manquote:
Misschien dat ie dan even op bolk vakantie moetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet de volgende keer toch anders...
Interpretatie verschilquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten nog niet goed in hun rol![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: