Een spijkerbroek met franje?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben wel degene die altijd de broek aanheeft ja...
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaag gewoon m'n vertrouwde trainingsbroek.
Ik las koffiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb mijn normale kloffie aan: nette broek, t-shirt en overhemd.
Heel goed.quote:
Mijn trainingsbroeken zijn ook vrij netjes te noemen. Gewoon egaal zwart herenmodel met rechte pijp van de zeeman. Dus niet zo'n elastiekje in de broekspijp als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb mijn normale kloffie aan: nette broek, t-shirt en overhemd.
Hopelijk kom je ermee weg...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel goed.
Die heb ik hier ook staan, een volle mok koffie
Even de dag goed starten.
Die is natuurlijk al slecht begonnen door de belediging naar DJMO toe, ai ai, maar we maken er het beste van.....
Zware last die je met je mee moet dragen, knap hoe goed je er onder blijftquote:
Ik doe m'n best, meer kan ik niet doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zware last die je met je mee moet dragen, knap hoe goed je er onder blijft
Ik denk het niet - ik ga Rob vragen of hij een bosje bloemen voor haar wil kopen om het goed te makenquote:
@Rob trek die broek eens uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben wel degene die altijd de broek aanheeft ja...
We steunen Justin natuurlijk graag, we willen desnoods wel wat van hem overnemen.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zware last die je met je mee moet dragen, knap hoe goed je er onder blijft
Kan je dat wel aan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We steunen Justin natuurlijk graag, we willen desnoods wel wat van hem overnemen.....
Eigenlijk moeten we hier een verslavingsdeskundige bij hebben denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We steunen Justin natuurlijk graag, we willen desnoods wel wat van hem overnemen.....
Het zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we hier een verslavingsdeskundige bij hebben denk ik.
Wie eenmaal aan de DTS punten begint kan niet meer stoppen.
quote:
Dan verwacht ik wel dat je wint. Laten we er een weddenschap van maken. Ik dacht aan ¤450 om mee te beginnenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen. Ik wil de uitdaging aan gaan!
Ga jij dat trekken 15 uur per dag onafgebroken hier te zitten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen. Ik wil de uitdaging aangaan!
Hij weet niet waar ie aan begintquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij dat trekken 15 uur per dag onafgebroken hier te zitten?
Zelf ik ga dat niet trekken
Ik was er veel, bolkte veel, maar niets vergeteken met Jussie
Dat vermoeden heb ik ook.quote:
Heb wel een 3equote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.
Maar echt, ik heb hier nog niemand meegemaakt die zoveel en zolang bolkte maanden achter elkaar.
En dan ook nog werken en je prive dingen doen. Volgens mij ben jij de man met de 9 armen of zo
Nee, dat trek ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij dat trekken 15 uur per dag onafgebroken hier te zitten?
Zelf ik ga dat niet trekken
Ik was er veel, bolkte veel, maar niets vergeteken met Jussie
Multi inzetbaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een derde been toch? Of bij jou een arm?
Nee bolken natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat doe je er primair mee? Helicopteren?....
Werkt primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar sla je steeds mee op 'invoeren'.
Hij stuurt je de rekening wel zegt hij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk het niet - ik ga Rob vragen of hij een bosje bloemen voor haar wil kopen om het goed te maken
Nou, dat hoeft niet....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij stuurt je de rekening wel zegt hij.
Denk niet dat veel dat trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat trek ik niet.
Wat ik nu doe aan DTS-en is het maximale wat me lukt.
Iedereen is gek op z'n eigen manierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat veel dat trekken
Ik was ooit ook eens zo gek, maar nog net niet zo gek als onze Jussie
Jij wil mij bloemen geven, daar hoeft hij niet voor te bloeienquote:
Zonde geld want jji houdt niet eens van bloemen op de vaasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij stuurt je de rekening wel zegt hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |