quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar ik lees nooit iets van Frontpage
![]()
Sinds wanneer is NU.nl de Frontpage?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/wetensc(...)uurt-32-minuten.html
O, ik altijd wel even. Behalve sport.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jahaa maar ik lees nooit iets van Frontpage
![]()
quote:
Jij broedt ze toch uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als je verder niks te doen hebt.
Als ik mijn eitje 4,5 minuut kook is het voor mij perfect.
quote:
Nee, ik haal af en toe zo'n pak met tortellini met ricotta en spinazie er in, best prima voer voor wat het isquote:
SOWquote:
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er een mogelijkheid om iemand preventief te blokkeren voor DMs?
Voor 14 euro heb je er eentje van de mediamarkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die deze niet gebruiken:
https://www.amazon.de/-/e(...)elette/dp/B01FSLEAH4
Link van GG was van Frontpagequote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is NU.nl de Frontpage?
Doe ik zo vaak, maar helpt nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!
Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
Nu.nl doet het niet in deze browser
Jouw probleemquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Link van GG was van Frontpage
Link van jou kan ik niet openen in Chrome.. Nu.nl doet het niet in deze browser
Ik kan geen genoeg van jouw DM's krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon blijf uit mijn DM maily!!
Manmanmanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat de vannacht vor en luftladung bij schijsen uitgeblasen heeft dat is too much for me
En daar kijk jij allemaal naarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 2 minutt is zij bij open deur gezeten heeft heruitgelacht
heruitgelacht. Mooi woord verzonnen Marioquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 2 minutt is zij bij open deur gezeten heeft heruitgelacht
Ja beter dan die ziektes waar jij mee strooitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
heruitgelacht. Mooi woord verzonnen Mario
ziektes?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter dan die ziektes waar jij mee strooit
*vanochtendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:57 schreef Grotetijd het volgende:
Nee, ik gooide er gisteravond iets uit uit frustratie omdat 't weer een grote bolkshow was. Daarvoor excuses. Had 't bericht wel meteen aangepast, maar he.
Oh vanochtendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
*vanochtend
En dat allemaal door een paar smileys
Maar ok... goed dat je het meteen hebt aangepast
Echt hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die nog steeds weigeren te accepteren dat je hier gewoon keihard de moeder mag bolken
Ja maar dat kan ook echt niet!!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien ook maar eens een keertje boos doen bij teltopic dat er alleen getalletjes worden geplaatst
Gewoon expres random letters posten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:01 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien ook maar eens een keertje boos doen bij teltopic dat er alleen getalletjes worden geplaatst
Ik reed laatst met mijn auto op het fietspad, ik ben echt boos geworden op al die fietsersquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was laatst in de discotheek maar ik heb mij kapot geërgerd dat er alleen maar discomuziek werd gedraaid.
quote:
WAT NOU!quote:
Lekker joh. Stomp niet te hard met de lepel.quote:
Ooohhhquote:
Ga toch niet een half uur kloten net lauw waterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet de methode van het perfect gekookte ei toegepast begrijp ik.
quote:
Ah gelukkig maarquote:
Potatoquote:
Daagquote:
Vast niet om kwart voor zes bij loetje cs etenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:38 schreef sp3c het volgende:
Ik ga ook naar Amsterdam
Komt wel echt akelig dichtbij nu
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Huh, welk, wie zn moeder,
Lampegatse drinkebroeder
Heb je het nou over @Harrie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Huh, welk, wie zn moeder,
Lampegatse drinkebroeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |