SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2025 13:04:09 ]![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ok!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Euhm. Watskebeurt met die DHL uitde OP?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En weg!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:01 schreef Sally het volgende:
Euhm. Watskebeurt met die DHL uitde OP?![]()
![]()
![]()
Net zo snel als de bezorgers nadat ze bij je hebben aangebeld
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dan waardeer je me straks nog meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn heldin weer in de OP![]()
![]()
Oh, maar vroeg me echt af wat daar in die scčne was gebeurdquote:![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar vroeg me echt af wat daar in die scčne was gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef Grotetijd het volgende:
Net zo snel als de bezorgers nadat ze bij je hebben aangebeld
Al hadden de buuf en ik vorige week het met een (inval??) PostNL bezorger...?!
Die belde bij me aan, ik had geen tijd om van achter uit de slaapkamer te komen naar de intercom, en toen belde hij al een 2e keer aan.
En had het zonder wat aan dr te zeggen bij de buurvrouw afgegeven. Ze zei; hé wacht eens, voor wie is het? En toen had hij op het pakje gekeken en wat gemompeld....
Zo onbeschoft...?!
Mijn huis is niet groot, maar je moet me even tijd geven naar de intercom te lopen hoor...
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Vol verwachting klopt haar hart![]()
[ link | afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kak, had de bel nog uitstaan
Hij hoeft toch niet aan te bellen?
Kan gewoon door de schoorsteen![]()
![]()
Ze lijken echt steeds asocialer te worden jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad...
Al hadden de buuf en ik vorige week het met een (inval??) PostNL bezorger...?!
Die belde bij me aan, ik had geen tijd om van achter uit de slaapkamer te komen naar de intercom, en toen belde hij al een 2e keer aan.
En had het zonder wat aan dr te zeggen bij de buurvrouw afgegeven. Ze zei; hé wacht eens, voor wie is het? En toen had hij op het pakje gekeken en wat gemompeld....
Zo onbeschoft...?!
Mijn huis is niet groot, maar je moet me even tijd geven naar de intercom te lopen hoor...Wat de hel, gewoon niet ff die 10 seconden langer wachten
Had het hier een tijd terug. Bezorger zou tussen 13:00 en 15:00 komen of zo, ik was thuis. Zie een busje staan, vent is doodleuk van alles aan 't uitladen en doen. Maar mijn pakketje zat er niet tussen![]()
Valt er een brief op de mat "we hebben u gemist"
VRIEND, IK WAS GEWOON THUIS!!!1?!!?!?!?!?!?!Well, life can be a riot
Kan hij tussendoor even zwaaien naar de bovenbuurmanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet aan te bellen?
Kan gewoon door de schoorsteen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kak, had de bel nog uitstaan![]()
![]()
Nog op tijd achter gekomen dus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou. Dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze lijken echt steeds asocialer te worden jaWat de hel, gewoon niet ff die 10 seconden langer wachten
Had het hier een tijd terug. Bezorger zou tussen 13:00 en 15:00 komen of zo, ik was thuis. Zie een busje staan, vent is doodleuk van alles aan 't uitladen en doen. Maar mijn pakketje zat er niet tussen![]()
Valt er een brief op de mat "we hebben u gemist"
VRIEND, IK WAS GEWOON THUIS!!!1?!!?!?!?!?!?!
Ook wel gehad ja.
Maar (sorry), dit leek een buitenlandse man die geen Nederlands begreep. Én hij had de oortjes in toen ik hem aansprak, vanaf mijn 1e verdieping tien hij weer naar zn bus liep. Hij verstond je in eerste instantie dus ook niet, deed wel 1 oortje uit.
Maar begreep volgens mij niet toen ik aan gaf dat ik niet zó snel bij de intercom kan komen...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nietesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is er niet![]()
Volgens mij heeft Assie mij gedumpt![]()
![]()
Keihard weggepest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, hoe dat dan? ZIe hem ook niet veel meer. Dat verklaard het dus, hij heeft stiekem toch liefdesverdriet dan?![]()
![]()
Het zijn ook steeds vaker mensen die weinig/geen Nederlands begrijpen. En die maken van hun probleem jouw probleem. Ik ben echt van mening dat iemand op z'n minst gewoon redelijk Nederlands moet kunnen verstaan/spreken voor je 'm aanneemt bij een bedrijf als DHL/PostNL. Bij andere bedrijven is het misschien niet zo'n groot probleem, ik noem een McDonalds of zo. Maar het gaat bij DHL/PostNL etc vaak wel gewoon om pakketjes waar flinke bedragen aan uitgegeven zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou. Dat.
Ook wel gehad ja.
Maar (sorry), dit leek een man die geen Nederlands begreep. Én hij had de oortjes in toen ik hem aansprak, vanaf mijn 1e verdieping tien hij weer naar zn bus liep. Hij verstond je in eerste instantie dus ook niet, deed wel 1 oortje uit.
Maar begreep volgens mij niet toen ik aan gaf dat ik niet zó snel bij de intercom kan komen...
Well, life can be a riot
Weggepest, volgens mij heb ik iets gemist?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb hem gisteren voor hond uitgemaakt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weggepest, volgens mij heb ik iets gemist?Terug van het sporten hier!
![]()
Ben jij dat in de OP? Een kloddertje hier een kloddertje daar in je haarquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Als ze Engels kunnen vind ik het ook wel best. Goed als die lui aan het werk zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn ook steeds vaker mensen die weinig/geen Nederlands begrijpen. En die maken van hun probleem jouw probleem. Ik ben echt van mening dat iemand op z'n minst gewoon redelijk Nederlands moet kunnen verstaan/spreken voor je 'm aanneemt bij een bedrijf als DHL/PostNL. Bij andere bedrijven is het misschien niet zo'n groot probleem, ik noem een McDonalds of zo. Maar het gaat bij DHL/PostNL etc vaak wel gewoon om pakketjes waar flinke bedragen aan uitgegeven zijn:')![]()
Geintje.
Ik postte dit filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
en deze persoon zingt over "asso" wat "hond" betekent, en aangezien veel mensen Aardappelschotel met AS afkorten....![]()
![]()
Ja eens, Engels is ook nog wel oke.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze Engels kunnen vind ik het ook wel best. Goed als die lui aan het werk zijn.
Maar dat verdomme ze vaak ookEn als je niet (zoals Sally aangeeft) binnen .04 milliseconden bij de voordeur bent zijn ze al bij de volgende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Vol verwachting klopt haar hart![]()
[ link | afbeelding ]Ik zie steeds allerlei mogelijke photoshops in dit soort foto's!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Harrie het volgende:
En we zijn weer onderweg terug naar Brabant. Geen stok gevonden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: