Die is er nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke act ook wel![]()
En waar is Assie in deze gebleven?
Die gaat dit vast niet leuk vinden
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg mixed messages
Dat moet kunnen, hij heeft buffer genoeg...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dat ie dan even op bolk vakantie moet
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is er niet![]()
Volgens mij heeft Assie mij gedumpt
* Lovely heeft nu een heel raar beeld bij hoe Justie bolktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn derde arm kan hij toch makkelijk bolken als hij ontbijtje maakt ?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely heeft nu een heel raar beeld bij hoe Justie bolkt
Weekje kan primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet kunnen, hij heeft buffer genoeg...
O jee, hoe dat dan? ZIe hem ook niet veel meer. Dat verklaard het dus, hij heeft stiekem toch liefdesverdriet dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is er niet![]()
Volgens mij heeft Assie mij gedumpt
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
Maar nee @:Aardappelschotel blijft mijn toppertje
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely heeft nu een heel raar beeld bij hoe Justie bolkt
Heyquote:
quote:
Nee idd hele week al weinig in dts.. Maar heb hem gisteren nog gesproken op WAquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, hoe dat dan? ZIe hem ook niet veel meer. Dat verklaard het dus, hij heeft stiekem toch liefdesverdriet dan?
Sta je nog niet te stuiteren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog een laatste koffie ...
En @Superbadeendje dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
Maar nee @:Aardappelschotel blijft mijn toppertje
Is wel zo veilig en komt er geen gedoe van ( of juist wel ) Maar dan kan je elkaar op de Foe list zettenquote:
O jullie zijn al zo closequote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee idd hele week al weinig in dts.. Maar heb hem gisteren nog gesproken op WA
Dat is verleden tijd.. Maar is ook nog een toppertjequote:
Mwa valt wel mee (denk ik )quote:
Misschien zo. Maar s ochtends kan ik veel meer koffie geven dan s avonds op een of andere manier.quote:
Naja de dag is ook nog lang en je hebt nog een reis te gaanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien zo. Maar s ochtends kan ik veel meer koffie geven dan s avonds op een of andere manier.
Ja meer dan 2 uur... Ik ga wel mijn boek lezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja de dag is ook nog lang en je hebt nog een reis te gaan
Of een boek over bolken lezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja meer dan 2 uur... Ik ga wel mijn boek lezen
En bolken
Nou elkaar op WA hebben is toch wel een deurtje verder dan alleen hier.quote:
Jij haalt maar lekker zelfquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eentje voor jou en eentje voor...
Zeg maarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij haalt maar lekker zelf
Ik moest ook mijn eigen ontbijt maken
Waar gaat het boek over?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze. Is wel goed.
Eerst de verrassing, dan maak ik morgen wel ontbijtquote:
Met een Cafe Noir koekje?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eerst de verrassing, dan maak ik morgen wel ontbijt
Goed zo, zeg het haarquote:
Dat is toch geen ontbijt Justiequote:
Gaat over een populistische rechtse politicus. Heel duidelijk geïnspireerd op Fortuyn. En over linkse activisten die steeds radicaler worden. De cover verraad al wat er gebeurt.quote:
Hé bemoei je er niet meequote:
Okquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is toch geen ontbijt JustieMaar dat krijg je wel later bij de thee
Even kijken of die ook op Kobo staatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat over een populistische rechtse politicus. Heel duidelijk geïnspireerd op Fortuyn. En over linkse activisten die steeds radicaler worden. De cover verraad al wat er gebeurt.
Ik bemoei me mee waar ik me mee wil bemoeien, ga anders maar verder in WA daar heb je privacyquote:
Oeh. Lovely gaat er met een gestrekt been inquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij haalt maar lekker zelf
Ik moest ook mijn eigen ontbijt maken
Zo danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bemoei me mee waar ik me mee wil bemoeien, ga anders maar verder in WA daar heb je privacy![]()
Ik ben op zoek naar een emmerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent het enige zonnetje dat ik zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |