quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Harrie het volgende:
En we zijn weer onderweg terug naar Brabant. Geen stok gevonden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Harrie het volgende:
Iemand anders hem al opgehaald?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:36 schreef Harrie het volgende:
Lekker man, koude paters onderweg niks meer aan doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef ToT het volgende:
Voor niks van Braboland naar Grunn toe rijden....
O niets gemeld in het topic?quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ze Engels kunnen vind ik het ook wel best. Goed als die lui aan het werk zijn.
Dat was precies de gedachte van mij en de buurvrouw ook, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn ook steeds vaker mensen die weinig/geen Nederlands begrijpen. En die maken van hun probleem jouw probleem. Ik ben echt van mening dat iemand op z'n minst gewoon redelijk Nederlands moet kunnen verstaan/spreken voor je 'm aanneemt bij een bedrijf als DHL/PostNL.
Horeca, laatst bij de Primark: kan er zelf prima in het Engels mee omgaan.quote:Bij andere bedrijven is het misschien niet zo'n groot probleem, ik noem een McDonalds of zo.
Nou, dat.quote:Maar het gaat bij DHL/PostNL etc vaak wel gewoon om pakketjes waar flinke bedragen aan uitgegeven zijn
Er zijn veel ouderen inderdaad die slecht/matig Engels spreken. Voor hen is het wel een probleem. En daarnaast zijn veel ouderen ook niet zo snel meer/slechthorend. Die krijgen allemaal te maken met die extreme werkdruk + arrogantie van de bezorgers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was precies de gedachte van mij en de buurvrouw ook, ja.
[..]
Horeca, laatst bij de Primark: kan er zelf prima in het Engels mee omgaan.
Maar verwacht dat niet van ouderen, en ook dat ík kan uitleggen dat ik van ver moet komen om bij de intercom te komen (en mss dat je hier idd géén belgeluid hoort bij ons bellentableau beneden in de flat.
[..]
Nou, dat.
Kan iemand die niets met FOK! te maken heeft, m weggehaald hebben?quote:
DAT zou kut zijn zegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan iemand die niets met FOK! te maken heeft, m weggehaald hebben?
Nou dat, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zijn veel ouderen inderdaad die slecht/matig Engels spreken. Voor hen is het wel een probleem. En daarnaast zijn veel ouderen ook niet zo snel meer/slechthorend. Die krijgen allemaal te maken met die extreme werkdruk + arrogantie van de bezorgers.
Had een tijdje terug nog een bezorger gefilmd die hier voor even besloot z'n bus uit te laden. Dat ging niet rustig stapelend....
En i.p.v die pakketjes netjes afgeven bij mensen dropte hij alles (en het waren echt zeker 20 pakketjes) in de gezamenlijke hal beneden. Er hoeft maar iemand langs te lopen iets te zien waar "Mediamarkt" op staat en hij loopt er mee weg onder z'n arm en 't is klaar met je pakketje
Vind dat echt schandalig. Snap echt wel dat die mensen met tijdsdruk te maken hebben. Maar dat weet je van te voren... En als je daar niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doenquote:
Zit een grote plakker op met tekst om de stok te laten liggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DAT zou kut zijn zeg![]()
Maar is het idee van die FOK! Stok niet dat daar ook een code bij zit en dat je 'm los moet halen?
Mja.. Denk dat er echt wel kneuzen zijn die kneuzerig genoeg zijn om daar schijt aan te hebben en het te verpesten voor fanatieke fokstokzoekers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit een grote plakker op met tekst om de stok te laten liggen.
En om anders een kijkje te nemen op de site, in het topic. Eventueel zélf mee te doen.
Dan moet je wel een betonschaar meenemen...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mja.. Denk dat er echt wel kneuzen zijn die kneuzerig genoeg zijn om daar schijt aan te hebben en het te verpesten voor fanatieke fokstokzoekers.
(Heet dat zo?)
Ja true... Maar je weet niet waar mensen toe in staat zijn he? Vind het wel kinderachtigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan moet je wel een betonschaar meenemen...
Voor het ketting slot
Ja vreselijk kinderachtig...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja true... Maar je weet niet waar mensen toe in staat zijn he? Vind het wel kinderachtig
Tenenkrommend, deze opmerking.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind dat echt schandalig. Snap echt wel dat die mensen met tijdsdruk te maken hebben. Maar dat weet je van te voren... En als je daar niet mee om kan gaan moet je 't werk niet doen
Hoezo? Als je gaat verzuimen door pakketjes niet af te leveren óf ze lukraak in de hal gooit vanwege de werkdruk waarvan je Weet dat die er op zo'n manier is. Dan ben je toch niet geschikt ? Ik zou er echt niet geschikt voor zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tenenkrommend, deze opmerking.
Want?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt hetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Want?
Tijdsdruk is 1 van de grootste problemen van koeriersdiensten. Geven ze zelf ook aan...
Dan weet je toch van tevoren waar je aan begint als je solliciteert op een baan als deze?
Koeriers hebben eigenlijk geen respect (meer) voor jouw *eigendom* - want dat is het - tegenwoordig.
En dan nog is het de vraag hoe er wel of niet gegooid is met je pakket...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef maily het volgende:
Dit soort gezeik is de reden dat ik mijn pakketjes bij een ophaalpunt laat bezorgen.
Had het een paar maanden terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:07 schreef ToT het volgende:
Met die pakketbezorgers die geen Nederlands kunnen; ook eens meegemaakt dat DPD een Pool of zo in dienst had die pakketjes bij me bezorgde.
Echt een supervriendelijke man, maar hij kon geen woord Nederlands of Duits, en volgens mij maar een stuk of 5 woordjes Engels!
Zo dan!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had het een paar maanden terug.
Had wat besteld, beviel niet. Kan gebeuren, dus ik helemaal in orde gemaakt dat 't zou worden opgehaald door de ophaalservice van, volgens mij was dat DHL.
Die vent komt hier aan, kijkt naar 't pakketje en zegt "menier pakketje grót" dus ik zeg "ja, maar u moet 't wel meenemen volgens de e-mail" "maar menier pakketje te grót u moet anders regelen" en hij liep zo weg
Ik kreeg een paar maanden terug een pakketje zo binnen:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan nog is het de vraag hoe er wel of niet gegooid is met je pakket...
Ik had laatst een verbogen buis. Kon gelukkig geld terug krijgen zonder retour te hoeven sturen (anders had ook dat nog weer brandstof gekost...)
Ja heb daar nog best lang discussies over gehad met DHL, want het pakketje was groter dan 1 meter bij 50 Centimeter, en mochten ze 't wettelijk niet meenemen.quote:
😲quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar maanden terug een pakketje zo binnen:
[ afbeelding ]
Nou zat er niet iets in wat perse kon beschadigen (een plastic vissenkom ornamentje en vissenvoer) maar er had maar een iPad ingezeten of zo
Dat ja. Zo hou je het lekker in standquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Misschien dan niet bestellen bij een bedrijf dat adverteert met 'gratis levering de volgende dag'? Daar gaat het fout. Mensen willen niet betalen voor goede bezorgen maar willen wel klagen als het bij een klein percentage pakketjes fout gaat.
Dít is typisch de verantwoordelijkheid van de verzender.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar maanden terug een pakketje zo binnen:
[ afbeelding ]
Nou zat er niet iets in wat perse kon beschadigen (een plastic vissenkom ornamentje en vissenvoer) maar er had maar een iPad ingezeten of zo
Ik keur niet goed dat de pakketjes zo klote behandeld worden met alle gezeik van dien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |