SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut zooi, had moeten gaan kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Masterclassje gegeven.
Verloren van goede jongens Petr Nouza en Patrik Riklquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Masterclassje gegeven.
What the fquote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
[ x ]
Den Ouden heeft de tijd van zijn leven in Congo
Lekker maat. Goedkope plekkies?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:34 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Griekgod wint in twee tiebreaks van Struff
¤2.50 voor de bijbanen voor een dagkaart, maar heb gek gedaan en voor ¤7.50 center court gepakt om Djokosmash te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Goedkope plekkies?
Zal me benieuwen, is de hele week al erg winderig en Djokovic is een notoire windhaterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
¤2.50 voor de bijbanen voor een dagkaart, maar heb gek gedaan en voor ¤7.50 center court gepakt om Djokosmash te zien
https://www.atptour.com/e(...)-kassa/2025/2961/allquote:Op dinsdag 18 februari 2025 19:46 schreef wimderon het volgende:
Op dezelfde challenger in Brazzaville wint Houkes met 6-0 6-0 van Kryce-Didier Momo-Kassa, een 42-jarige Gabonees
Eerste ronde verlorenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
De Jong verliest 6-3 6-4 van #324 Sharipov, apart weer na zo'n goede run
Hij staat voor de komende weken ingeschreven bij twee Challengers in Rwanda als veruit de hoogstgenoteerde speler
Zit je dan een week in Rwanda.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Eerste ronde verloren
Röttgering gisteren eerste ronde Challenger gewonnen van #212 Zhukayev met 4-6 7-6(10) 7-6(5) na vijf matchpoints te hebben overleefd
Verloor weer in de eerste rondequote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Zit je dan een week in Rwanda.Volgende week nog een challenger daar.
Is dat een broer van Daniel den Ouden die weer een dochter is van oud-voetballer den Ouden van DWS ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Verloor weer in de eerste ronde![]()
Guy den Ouden staat in de finale. Staat toch mooi op je palmares. Challenger in Kigali winnen.
Staat ook op de website van de KNLTB: https://knltb.tv/Tallon-onder-drukquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:26 schreef Pino112 het volgende:
Tallon Onder Druk is nu op Ziggo Sport, maar staat zo te zien ook wel op HBO.
Heerlijk negatief kan ie zijnCategorie Raybar
Finale verloren en ik liep op de zaken vooruit aangezien er deze week geen rankingupdate is. Hij staat 100e en speelt deze week in Girona maar er zijn nog genoeg spelers die hem voorbij kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
De Jong staat in de finale van een Challenger in Murcia en komt daardoor voor het eerst in de top 100
Zo dichtbij elke keerquote:Op maandag 24 maart 2025 14:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Finale verloren en ik liep op de zaken vooruit aangezien er deze week geen rankingupdate is. Hij staat 100e en speelt deze week in Girona maar er zijn nog genoeg spelers die hem voorbij kunnen
Ik denk dat het nu officieel binnen is, iedereen onder hem ligt er al uitquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Zo dichtbij elke keer
Maar heeft nu wel echt goede kans.
Rijt kwam tot 101 ja. Ik zou denken Slijs, Haase en Thiemow?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu officieel binnen is, iedereen onder hem ligt er al uit
Wanneer was de laatste keer dat er drie Nederlandse mannen tegelijk in de top 100 stonden? Wimbledon heeft ons aller Rijt genaaid en Haase en Botic + Tallon hebben elkaar net gemist
Deepseek komt er ook niet uit, geeft steeds een verkeerd antwoord en zegt nu dat het mogelijk in de jaren 90 voor het laatst wasquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rijt kwam tot 101 ja. Ik zou denken Slijs, Haase en Thiemow?
Huta Galung en Slijsling stonden tegelijk in de top 100 in 2014 zie ik. Dus we hadden er wel 3, maar volgens mij stond De Bakker er toen al niet meer in.
Voor het laatst 3 in de top 100 op 24 februari 2014: Haase (45), Sijsling (53), Huta Galung (95)quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu officieel binnen is, iedereen onder hem ligt er al uit
Wanneer was de laatste keer dat er drie Nederlandse mannen tegelijk in de top 100 stonden? Wimbledon heeft ons aller Rijt genaaid en Haase en Botic + Tallon hebben elkaar net gemist
Dat Sijsling zo hoog heeft gestaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor het laatst 3 in de top 100 op 24 februari 2014: Haase (45), Sijsling (53), Huta Galung (95)
Voor het laatst 4 in de top 100 op 26 augustus 2013: Haase (59), Sijsling (68), Huta Galung (98), De Bakker (99)
Ik had niets te doen.
De datum geeft het weg, vlak na die doldwaze halve finale in Rotterdam waar hij ook nog eens de eerste set van Cilic won die later dat jaar de US Open zou winnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat Sijsling zo hoog heeft gestaan
quote:Zo staan er voor het eerst in elf jaar drie Nederlanders in de top 100. Naast De Jong staan ook Tallon Griekspoor (34ste) en Botic van de Zandschulp (85ste) in de bovenste regionen van de wereldranglijst.
In 2014 stonden met Jesse Huta Galung, Igor Sijsling en Robin Haase voor het laatst drie Nederlanders bij de beste honderd. In 2013 presteerde het Nederlands tennis nog beter: toen stonden er met Thiemo de Bakker, Sijsling, Huta Galung en Haase vier spelers in de top 100.
Stukje poppersquote:Op zondag 6 april 2025 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Thiemo de roesjesjager @:de_boswachter
Heel mooi die anekdote over het transistorradiootje tijdens de Wimbledonfinalequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:05 schreef tong80 het volgende:
19 april in Andere Tijden Sport het legendarische dubbel Haarhuis/Eltingh.
https://anderetijden.nl/a(...)huis-Dubbel-en-Dwars
Best bijzonder jaquote:Op woensdag 23 april 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor begon begin april met Mallisse als coach maar nam er 8 april alweer afscheid van onder het mom "Ik had er meer van verwacht". Heb je t dan wel een eerlijke kans gegeven?
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor begon begin april met Mallisse als coach maar nam er 8 april alweer afscheid van onder het mom "Ik had er meer van verwacht". Heb je t dan wel een eerlijke kans gegeven?
Klare lamlulquote:Op donderdag 24 april 2025 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wint geen enkele tweede serviceEcht hoe die weer op de baan staat. Wat een dooie lul.
Hoe kun je zo lamlendig zijn. Die staat door zijn houding al een set achter en dan is de partij nog niet eens begonnen.quote:
Wellicht heeft die de nieuwe vlam van Griekie al te pakken gehadquote:Op donderdag 24 april 2025 07:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Volgens de NOS zei Griekspoor dat de ‘samenwerking tegen viel’. Dan zal Xavier denk ik wel heel duidelijk tegen Tarrel zijn geweest in één week tijd
Ja maar na een week?! Neem toch aan dat voordat je iemand als je coach aanstelt je diverse gesprekken met elkaar aangaat over visie, manier van werken etc.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wellicht heeft die de nieuwe vlam van Griekie al te pakken gehad
Maar goed met je trainer reis je de wereld rond, dan moet er wel een klik zijn anders gaat het niet werken.
En als die er niet is of de visies zijn toch anders dan verwacht kun je maar beter gelijk ermee ophouden ipv nog door sukkelen.
Tsja geen idee hoe zo'n proces precies gaat. Maar beetje praten en ook echt trainen is alsnog behoorlijk verschil. Plus wie weet is er iets gebeurt wat Griekspoor niet kan accepteert. We weten niet hoe en wat.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar na een week?! Neem toch aan dat voordat je iemand als je coach aanstelt je diverse gesprekken met elkaar aangaat over visie, manier van werken etc.
Hij stopt nu ook de samenwerking met coach Dennis Sporrelquote:Op woensdag 23 april 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij zit vast onder de plak van zn vriendinquote:Op zondag 11 mei 2025 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Tallon lijkt me een wispelturige jongen
Wellicht is Sluiter een optie
Dit kan niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij stopt nu ook de samenwerking met coach Dennis Sporrel
https://www.ad.nl/tennis/(...)is-sporrel~a8f741be/
Rare keus.quote:
Het is wachten tot Botox weer qualies mag gaan spelen voor de GS’s.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:47 schreef Alpha0 het volgende:
Tallon nu 29e.
Komt door Vliegen natuurlijk.
Tallon heeft bijna 3x zoveel punten als Botic.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:11 schreef mitt het volgende:
Jammer van zijn fysieke leed.
Anders hadden we vandaag de dag Sinner, Alcaraz, Djokovic en van Rijthoven gehad.
Kan zo in het rijtje Ancic, Soderlingquote:
Ook wel bekend als de Koning van Afrika toen hij nog singeldequote:Op donderdag 24 juli 2025 20:17 schreef mitt het volgende:
Einde carrière van Matwe Middelkoop. 14 titels, bijna allemaal 250.
We zijn iig wel kampioen rare voornamen, maar dat terzijde.
Schakelde gister al botic uitquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Bloedkop den Ouden in de vinale
@:de_boswachter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |