En in die finale speelt Rooooooooooowbin oa tegen Bart Stevens.quote:
Waar lag het deze keer aan?quote:Op woensdag 24 september 2025 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Lulletje Botox in de qualies uitgeschakeld
Vroeg me laatst nog af hoe het met die zaak zat, wat een verhaalquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:20 schreef borisz het volgende:
Bibiane Schoofs stopt ermee. Deed de laatste jaren nog wat in het dubbelspel.
En het OM wil Dennis van S vier jaar in de bak.
https://www.parool.nl/mis(...)-zijn-lust~b4675da6/
quote:Het oudste slachtoffer kreeg een liefdesrelatie met de toenmalige echtgenote van Van S., kort nadat hij bij het paar was komen wonen. „Complex”, noemde Van S. deze situatie, waar hij naar eigen zeggen mee kon omgaan door zich op zijn werk te storten. „Ze waren stapelverliefd op elkaar.” Dat vervolgens ook hij seksuele contacten had met zijn pupil, wist zijn vrouw niet, aldus Van S. Het slachtoffer bleef tot 2018 bij Van S. en zijn vrouw wonen.
Koekoek. Homo Dennis.quote:‘Wanneer Dennis van S. en Alexander tijdens een toernooi in Engeland een kamer delen, hebben ze seks. Daarna gebeurt dat nog een aantal keer. Soms in de auto op het parkeerterrein bij de tennisclub, en soms in hotels in het buitenland. Dat duurt tot 2011. Dan stopt het. “Het werd allemaal te complex,” aldus Dennis van S. die zegt dat de seks tussen hem en Alexander, ondanks hun coach-pupilrelatie, altijd met wederzijdse instemming is geweest.
De verhouding tussen Alexander en de vrouw van Dennis van S. gaat wel door. In 2018 krijgt Alexander paniekaanvallen en vertrekt hij uit de woning in Aalsmeer. (…)’
Ondertussen krijgt ‘Bas’ (niet zijn echte naam red.), het dan minderjarige broertje van Alexander, óók tennisles van Dennis van S. Ook hij wordt seksueel benaderd door Van S.
Naar Lesbosquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:09 schreef mitt het volgende:
Demi Schuurs begint de Finals met een nederlaag tegen Errani/Paolini.
Die kan bijna op vakantie.
Wat een verhaal. Lijkt me sowieso voor de oudste van de twee ook nog wel lastig dat dit allemaal bekend wordt omdat ie nog best hoog speelt.quote:
Best hoog is een understatement als je de finale van een Grand Slam-toernooi hebt gehaald.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Lijkt me sowieso voor de oudste van de twee ook nog wel lastig dat dit allemaal bekend wordt omdat ie nog best hoog speelt.
Wie is dat dan? Zit er absoluut niet inquote:Op zondag 2 november 2025 08:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Best hoog is een understatement als je de finale van een Grand Slam-toernooi hebt gehaald.
Ja ik wilde het ook niet teveel exposen, er zal wel een reden zijn dat die namen gefingeerd zijnquote:Op zondag 2 november 2025 08:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Best hoog is een understatement als je de finale van een Grand Slam-toernooi hebt gehaald.
Wait what?!quote:Op zondag 2 november 2025 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik wilde het ook niet teveel exposen, er zal wel een reden zijn dat die namen gefingeerd zijn
Ik ga hier niet stellen dat het David Pel is, maar het zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 2 november 2025 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Zit er absoluut niet in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |