Ik heb net een smak geld naar je overgemaakt, dat ik dat geld weer heb gekregen van IS hoef jij je geen zorgen over te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:02 schreef Pino112 het volgende:
Nee want bloedgeld uit Dubai is goed.
Hij doet wel extra zijn best om onsympathiek over te komen jaquote:Op zondag 18 januari 2026 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk verliest die patjepeejer elke profwedstrijd die hij nog gaat spelen de komende jaren. Weg ermee. Aldi troep. Zelfingenomen kwal die geen kritiek duldt. Het is niet voor niets dat een normale trainer het geen weken met meneer uithoudt.
Bah.
Denk dat hij van nature zo is.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij doet wel extra zijn best om onsympathiek over te komen ja
Ben echt benieuwd of hij en Röttgering dit jaar een mooie stap kunnen maken.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:32 schreef TheVulture het volgende:
In het altijd mooie Soma Bay in Egypte zie ik trouwens bij de Challenger ineens toptalent Thijs Boogaard in de kwalificaties staan en die heeft na twee zeges het hoofdtoernooi gehaald.
Guy Den Ouden (ranking 158) is daar overigens als 1e geplaatst
Ja ik ook, Rottgering had denk ik al wat verder willen zijn dan waar ie nu staat (rond plek 600). Zag ook iets voorbij komen op zijn socials dat hij nu college competitie gaat tennissen als ik het goed begreep.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:25 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of hij en Röttgering dit jaar een mooie stap kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/artikel/25(...)-tennisbond-kritisch
Vermoed dat Tallon en Botic eerder waren doorgebroken als ze voor de route van het collegetennis hadden gekozen.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |