Best bijzonder jaquote:Op woensdag 23 april 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor begon begin april met Mallisse als coach maar nam er 8 april alweer afscheid van onder het mom "Ik had er meer van verwacht". Heb je t dan wel een eerlijke kans gegeven?
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor begon begin april met Mallisse als coach maar nam er 8 april alweer afscheid van onder het mom "Ik had er meer van verwacht". Heb je t dan wel een eerlijke kans gegeven?
Klare lamlulquote:Op donderdag 24 april 2025 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wint geen enkele tweede serviceEcht hoe die weer op de baan staat. Wat een dooie lul.
Hoe kun je zo lamlendig zijn. Die staat door zijn houding al een set achter en dan is de partij nog niet eens begonnen.quote:
Wellicht heeft die de nieuwe vlam van Griekie al te pakken gehadquote:Op donderdag 24 april 2025 07:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Volgens de NOS zei Griekspoor dat de ‘samenwerking tegen viel’. Dan zal Xavier denk ik wel heel duidelijk tegen Tarrel zijn geweest in één week tijd
Ja maar na een week?! Neem toch aan dat voordat je iemand als je coach aanstelt je diverse gesprekken met elkaar aangaat over visie, manier van werken etc.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wellicht heeft die de nieuwe vlam van Griekie al te pakken gehad
Maar goed met je trainer reis je de wereld rond, dan moet er wel een klik zijn anders gaat het niet werken.
En als die er niet is of de visies zijn toch anders dan verwacht kun je maar beter gelijk ermee ophouden ipv nog door sukkelen.
Tsja geen idee hoe zo'n proces precies gaat. Maar beetje praten en ook echt trainen is alsnog behoorlijk verschil. Plus wie weet is er iets gebeurt wat Griekspoor niet kan accepteert. We weten niet hoe en wat.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja maar na een week?! Neem toch aan dat voordat je iemand als je coach aanstelt je diverse gesprekken met elkaar aangaat over visie, manier van werken etc.
Hij stopt nu ook de samenwerking met coach Dennis Sporrelquote:Op woensdag 23 april 2025 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij zit vast onder de plak van zn vriendinquote:Op zondag 11 mei 2025 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Tallon lijkt me een wispelturige jongen
Wellicht is Sluiter een optie
Dit kan niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij stopt nu ook de samenwerking met coach Dennis Sporrel
https://www.ad.nl/tennis/(...)is-sporrel~a8f741be/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |