abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219855451
Stukje grootheidswaanzin, stukje sanctiesomzeiling
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 17 januari 2026 @ 10:02:32 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_219855641
Nee want bloedgeld uit Dubai is goed.
pi_219857005
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:02 schreef Pino112 het volgende:
Nee want bloedgeld uit Dubai is goed.
Ik heb net een smak geld naar je overgemaakt, dat ik dat geld weer heb gekregen van IS hoef jij je geen zorgen over te maken natuurlijk
pi_219864204
Hopelijk verliest die patjepeejer elke profwedstrijd die hij nog gaat spelen de komende jaren. Weg ermee. Aldi troep. Zelfingenomen kwal die geen kritiek duldt. Het is niet voor niets dat een normale trainer het geen weken met meneer uithoudt.

Bah.
U MAD?
  maandag 19 januari 2026 @ 11:31:10 #180
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_219874701
Andere vraag over het Nederlandse tennis.. ik dacht dat Rojer na de Spelen van 2024 zou stoppen (of evt in Miami) en nu staat ie nog steeds te spelen op het Australian Open.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_219875250
In het altijd mooie Soma Bay in Egypte zie ik trouwens bij de Challenger ineens toptalent Thijs Boogaard in de kwalificaties staan en die heeft na twee zeges het hoofdtoernooi gehaald.

Guy Den Ouden (ranking 158) is daar overigens als 1e geplaatst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219875261
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk verliest die patjepeejer elke profwedstrijd die hij nog gaat spelen de komende jaren. Weg ermee. Aldi troep. Zelfingenomen kwal die geen kritiek duldt. Het is niet voor niets dat een normale trainer het geen weken met meneer uithoudt.

Bah.
Hij doet wel extra zijn best om onsympathiek over te komen ja :P
pi_219875434
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij doet wel extra zijn best om onsympathiek over te komen ja :P
Denk dat hij van nature zo is.
U MAD?
pi_219877544
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:32 schreef TheVulture het volgende:
In het altijd mooie Soma Bay in Egypte zie ik trouwens bij de Challenger ineens toptalent Thijs Boogaard in de kwalificaties staan en die heeft na twee zeges het hoofdtoernooi gehaald.

Guy Den Ouden (ranking 158) is daar overigens als 1e geplaatst
Ben echt benieuwd of hij en Röttgering dit jaar een mooie stap kunnen maken.
pi_219878771
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 16:25 schreef Cavalier het volgende:

[..]
Ben echt benieuwd of hij en Röttgering dit jaar een mooie stap kunnen maken.
Ja ik ook, Rottgering had denk ik al wat verder willen zijn dan waar ie nu staat (rond plek 600). Zag ook iets voorbij komen op zijn socials dat hij nu college competitie gaat tennissen als ik het goed begreep.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 09:00:24 #186
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_219904531
Eltingh van de KNLTB een beetje onnodig kritisch op deze trend. Beter de hand in eigen boezem steken

Steeds meer talent kiest voor universiteitstennis in VS, Nederlandse tennisbond kritisch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nos.nl/artikel/25(...)-tennisbond-kritisch

Vermoed dat Tallon en Botic eerder waren doorgebroken als ze voor de route van het collegetennis hadden gekozen.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_219904667
Was de tennisbond maar zo kritisch op hun eigen afbraak van de tennissport en dan vooral de ontwikkeling van jeugdspelers ten faveure van padel

Worden vast allemaal toppers die kids die nu in de winter buiten in de regen, wind en kou op een smashcourtbaan staan te beunen
pi_219904984
Wij van WC-eend.
Daarnaast is de KNLTB sowieso 1 van de grootst falende sportbonden in Nederland, dat je als populaire sport in een absoluut topsportland in 40 jaar tijd nauwelijks (tot niet) echte toppers hebt voortgebracht is natuurlijk een prestatie van jewelste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')