naar het front ermeequote:Op zondag 30 november 2025 09:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Laat tallon maar lekker in rusland blijven, missen we niks aan
Snap niet zo goed waarom alleen. Alle Russen die voor het geld naar Kazakhstan gingen snap ik, Kasatkina die naar Australië ging snap ik, maar dit? Ook omdat ze vorige week nog lekker liep te ballen op dat oefentoernooi, dus zal niet zijn omdat ze de regering niet oké vindtquote:
Ja rare move.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom alleen. Alle Russen die voor het geld naar Kazakhstan gingen snap ik, Kasatkina die naar Australië ging snap ik, maar dit? Ook omdat ze vorige week nog lekker liep te ballen op dat oefentoernooi, dus zal niet zijn omdat ze de regering niet oké vindt
Zo dan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/sport/t(...)opbiechtte~ad1f143f/
Heftig verhaal van voormalig talent Justin Eleveld
quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:27 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/sport/t(...)opbiechtte~ad1f143f/
Heftig verhaal van voormalig talent Justin Eleveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutje van partner niet strak genoeg meer genotquote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Voor Demi Schuurs waren niet de titels het hoogtepunt in 2025: 'Toen rolden tranen over mijn wangen'
https://www.l1nieuws.nl/s(...)mpaign=sharedArticle #l1nieuws
Jawel, Demi Schuurs met opnieuw een nieuwe partner
Elk jaar zo ongeveer een nieuwe. Had vorig jaar ook al eens een lijstje gemaakt met dubbelpartners maar dat is niet normaal inmiddels. En het ligt nooit aan Demi.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kutje van partner niet strak genoeg meer genot
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:24 schreef chufi het volgende:
Nederland speelt mee in de United Cup in Australië die vandaag is begonnen . Nederland zit samen met Duitsland en Polen in Groep F, Lamens en Griekspoor spelen de singles tegen Duitsland in de nacht van zaterdag op zondag .NL kan er niks van. Drie keer verloren van Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou Sander Groen oproepen.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:00 schreef Szura het volgende:
Davis Cup met:
De Jong
Den Ouden
Pel
Arends
@:wimderon
Dit inderdaad. Niets mis met deze keuzes.quote:Op maandag 5 januari 2026 21:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
Krijgen we in ieder geval een echt dubbelkoppel ipv dronken Haarhuis die Botic opstelt
quote:Zelfs minister Van Weel van Buitenlandse Zaken wees jou op de morele principes bij deelname aan een toernooi in Rusland.
"Als de minister zoiets nodig heeft om zijn baan onder de aandacht te brengen, zegt dat genoeg over de trieste situatie in Nederland. Die man gaat zich druk maken om mij? Laten we eerst een fatsoenlijke regering vormen in Nederland."
Je kunt ook zeggen dat je in Rusland bloedgeld hebt geaccepteerd.
"Ook dat heb ik van tevoren onderzocht. Ons geld kwam niet uit Rusland of van sponsor Gazprom, maar uit Dubai. De eigenaar van het toernooi in St. Petersburg is de manager van mijn vriendin. Hij heeft ons betaald vanuit Dubai, daarom kon ik het accepteren. Als mensen door mijn reis naar Rusland geen fan meer van me zijn, vind ik dat prima. Ik mis ze niet. Ik heb nergens spijt van."
Ik heb net een smak geld naar je overgemaakt, dat ik dat geld weer heb gekregen van IS hoef jij je geen zorgen over te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:02 schreef Pino112 het volgende:
Nee want bloedgeld uit Dubai is goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |