Haha goudquote:Op vrijdag 30 januari 2026 18:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SPT / Joop Bos # 1 - Dubbelen met Thiemo
*Haarhuisquote:Op maandag 2 februari 2026 13:15 schreef FundsAreSafu het volgende:
Krajicekgod geeft zijn beunhaaszoon een wildcard voor de kwalificaties van Rotterdam
25 en #623 van de wereld, ver onder zijn beste ranking van #483
Houkes 25 en beter dan ooit op plaats #237 maar geen wildcard
Den Ouden 23 en #162, geen wildcard
Forger was ook nog een optie geweest, iets lager dan Deckers op #682 maar 20 dus in ieder geval nog een talent te noemen
Rottgering en Boogaard ook wildcards
Dat zeggen ze ja, zou eigenlijk nog triester zijn als ze (was in overleg met Jan Bunt, Topsport Manager van de KNLTB) volledig onafhankelijk van Krajicek dit besluit hebben genomenquote:
Houkes en Den Ouden spelen Davis Cup deze week, dus dat zal de reden wel zijn, voor de rest eensquote:Op maandag 2 februari 2026 13:15 schreef FundsAreSafu het volgende:
Krajicekgod geeft zijn beunhaaszoon een wildcard voor de kwalificaties van Rotterdam
25 en #623 van de wereld, ver onder zijn beste ranking van #483
Houkes 25 en beter dan ooit op plaats #237 maar geen wildcard
Den Ouden 23 en #162, geen wildcard
Forger was ook nog een optie geweest, iets lager dan Deckers op #682 maar 20 dus in ieder geval nog een talent te noemen
Rottgering en Boogaard ook wildcards
Tja, hij heeft ergens goede punten over de faciliteiten etc maar volgens mij hoort een speler nooit te bepalen wie er wel en niet geselecteerd worden.quote:
Ja en dit. Mis je niks aan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:20 schreef mitt het volgende:
Tallon was al een lulhannes eerste klas maar nu heel gauw hopen dat hij zich tot Oostenrijker naturaliseert.
Mafklapper.
quote:
Dat is wel een nare kwinkslag in de kalender sinds dit jaar. Maar dan had je beter Deckers naar India kunnen sturen aangezien of Houkes of Den Ouden toch niet aan spelen toekomt met De Jong erbijquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Houkes en Den Ouden spelen Davis Cup deze week, dus dat zal de reden wel zijn, voor de rest eens
Denk gewoon omdat het kut is om in het voorweekend van Rotterdam in India te spelen, De Jong speelt Rotterdam ook maar heeft zich voor de goede zaak opgeofferdquote:
Ook omdat De Jong toch wel weet dat ie er in Rotterdam na de eerste ronde weer uit ligtquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Denk gewoon omdat het kut is om in het voorweekend van Rotterdam in India te spelen, De Jong speelt Rotterdam ook maar heeft zich voor de goede zaak opgeofferd
mooie reactie op NU:quote:
quote:In mijn tijd bij de bond 10- 14 jaar hadden we ongelooflijk veel toptalenten Pel was daar een van, maar was absoluut niet het grootste talent maar door zijn ranking wel zo beschouwd. Zijn half broer had meer talent in z'n linker teen dan de meeste van onze huidige toptennisers.
Op die leeftijd van 10-14 gaat de trechter lopen, dat is nou net de leeftijd van pubertijd en dat puberbrein doet rare dingen. Daar vielen super talenten af omdat ze even niet konden presenteren of vreemd gedrag vertoonde, maar in een training de nummer 1 of 2 van de ranglijst is een flinke oorwassing gaven. Zo dus ook de half broer van Pel. Dat was talent van het niveau Kyrgios ook minstens zo gek, dat dan wel.
De Nederlandse tennisbond is nooit in staat geweest de juiste talenten eruit te pikken en op een goede manier te begeleiden. Alles werd ingezet op 1 paard en dan is de kans op winnen klein.
Hopelijk is dit artikel aanleiding eens wat te doen met dat stel elitaire hufters daar.
Dit soort teksten moet je Tallon zijnde toch ook niet de media ingooien, wat een lul zegquote:Op donderdag 12 februari 2026 08:03 schreef Ericr het volgende:
https://nos.nl/l/2602032
En Tallon is klaar met de Jong. Gezellig.
Dat onze Russian lover een lul is was al bekend natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2026 08:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit soort teksten moet je Tallon zijnde toch ook niet de media ingooien, wat een lul zeg
De Rus wint van kazach Boeblikquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Griekspoor denkt dat hij de wereld heeft. Wat een bokkenlul zeg. Weg ermee. Naar de gulag.
Schuinsmarcheerder Nishikoriquote:Op maandag 2 maart 2026 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
Seks moet tegen Nishikori in laatste ronde qualifier challenger.
quote:Arianne Hartono is op 29-jarige leeftijd gestopt met proftennis. De laatste wedstrijd van de Nederlandse nummer 255 van de wereld was eind januari bij een ITF-toernooi in het Amerikaanse San Diego.
"Ik ben toe aan iets nieuws", zegt Hartono bij RTV Drenthe. "Ik heb acht jaar op de Tour gespeeld en heel veel plezier gehad, maar ik heb het afgelopen jaar mentaal en emotioneel best wel lastig gehad. Ik denk dat het nu tijd is voor een frisse start."
Hartono deed in 2022 en 2023 mee aan de Australian Open, bereikte de 135ste plek op de wereldranglijst, veroverde drie ITF-titels en werd in 2018 in Amerika uitgeroepen tot beste speelster van alle universiteiten.
@TheArt over Thomas Schoorel in 2010. Die man is volgens mij 5 jaar geblesseerd geweest alvorens te stoppen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Qua puur talent niet, maar hij heeft wel de fysieke capaciteiten en wapens om het ver te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik heb serieus geen moment gehad dat ik heb gedacht dat zij vast top 100 zou halen……. Laatste keer dat ik haar op de AO zag was echt niet goed….quote:Op maandag 2 maart 2026 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Lamens afgelopen maanden wel echt dramatisch slecht. Leek toch wel stabiel top 100 een paar jaar te kunnen worden, maar dat zit er momenteel niet in.
Heel mooi, laat ‘m daar maar zo lang als mogelijk blijven. Eikel is ‘t met z’n grote bek. Walgelijke man.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor zit vast in Dubai maar wil graag naar Nederland. Ik dacht dat ie er wel van hield om zich op te houden in schurkstaten..
De nijpende situatie waarin Tallon Griekspoor zich bevindt, houdt voorlopig nog even aan. De Nederlandse tennisser zit nog altijd vast in Dubai, en kan dat land voorlopig nog niet verlaten. Dat meldt zijn trainer maandagmiddag.
Door de oorlog in Iran en de aanvallen van Iran op omliggende landen, waaronder de Verenigde Arabische Emiraten, gaan er geen vluchten vanaf het vliegveld van Dubai. "We krijgen er wel wat van mee", zegt zijn coach Marc Dijkhuizen tegen het ANP. Dijkhuizen zit samen met Griekspoor en diens broer Scott nog altijd in het spelershotel, op enkele kilometers afstand van het vliegveld.
'Geen zorgen'
"We kregen wel een of twee keer een melding op de telefoon dat we naar binnen moesten en dat is het eigenlijk", zegt Dijkhuizen. In het hotel zitten ook andere tennissers die ver kwamen in het toernooi, evenals scheidsrechters en de toernooidirecteur. De ATP heeft ervoor gezorgd dat de kamers zijn verlengd. "Het is niet dat we ons heel erg zorgen maken", zegt Dijkhuizen, "maar we zouden liever nu richting Nederland gaan."
https://sportnieuws.nl/te(...)%2Fwww.google.com%2F
Vintage Tallon dus.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Griekslul stapelt fout op fout en scheldt vervolgens zijn bank verrot. Wat een teringdebiel.
En klaarquote:Op donderdag 2 april 2026 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Griekslul stapelt fout op fout en scheldt vervolgens zijn bank verrot. Wat een teringdebiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |