abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220331074
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor zit vast in Dubai maar wil graag naar Nederland. Ik dacht dat ie er wel van hield om zich op te houden in schurkstaten..

De nijpende situatie waarin Tallon Griekspoor zich bevindt, houdt voorlopig nog even aan. De Nederlandse tennisser zit nog altijd vast in Dubai, en kan dat land voorlopig nog niet verlaten. Dat meldt zijn trainer maandagmiddag.

Door de oorlog in Iran en de aanvallen van Iran op omliggende landen, waaronder de Verenigde Arabische Emiraten, gaan er geen vluchten vanaf het vliegveld van Dubai. "We krijgen er wel wat van mee", zegt zijn coach Marc Dijkhuizen tegen het ANP. Dijkhuizen zit samen met Griekspoor en diens broer Scott nog altijd in het spelershotel, op enkele kilometers afstand van het vliegveld.

'Geen zorgen'
"We kregen wel een of twee keer een melding op de telefoon dat we naar binnen moesten en dat is het eigenlijk", zegt Dijkhuizen. In het hotel zitten ook andere tennissers die ver kwamen in het toernooi, evenals scheidsrechters en de toernooidirecteur. De ATP heeft ervoor gezorgd dat de kamers zijn verlengd. "Het is niet dat we ons heel erg zorgen maken", zegt Dijkhuizen, "maar we zouden liever nu richting Nederland gaan."

https://sportnieuws.nl/te(...)%2Fwww.google.com%2F
Heel mooi, laat ‘m daar maar zo lang als mogelijk blijven. Eikel is ‘t met z’n grote bek. Walgelijke man.
U MAD?
pi_220360611
Sels met 0-6 6-4 0-6 verloren
pi_220442820
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220495010
Griekslul stapelt fout op fout en scheldt vervolgens zijn bank verrot. Wat een teringdebiel.
U MAD?
pi_220495161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Griekslul stapelt fout op fout en scheldt vervolgens zijn bank verrot. Wat een teringdebiel.
Vintage Tallon dus.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220495871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Griekslul stapelt fout op fout en scheldt vervolgens zijn bank verrot. Wat een teringdebiel.
En klaar :')
pi_220495895
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
En klaar :')
Mooi. Vuile rat is ‘t. Weg ermee.
U MAD?
pi_220827501
twitter


#beleefhetbeste
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220916880
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220920660
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Die debiele halfrus zit zich nu huilend af te trekken op zn resultaten @de_boswachter
pi_220930830
Kutje de Jong exit. Die motte we nie.
U MAD?
pi_220977703
Ach Deckers
U MAD?
  zondag 7 juni 2026 @ 19:20:39 #254
194695 franklop
Fran knock
pi_220981565
Griekspoor en Botic mogen tegen elkaar in Rosmalen _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 8 juni 2026 @ 00:31:47 #255
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220983172
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:20 schreef franklop het volgende:
Griekspoor en Botic mogen tegen elkaar in Rosmalen _O_
Tenminste 1 Nederlander in de tweede ronde _O_

Jammer van Koevermans wel, hard veraf gegaan in de laatste Q tegen Vandewinkel
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220983423
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2026 00:31 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Tenminste 1 Nederlander in de tweede ronde _O_

Jammer van Koevermans wel, hard veraf gegaan in de laatste Q tegen Vandewinkel
Ach Wim
U MAD?
pi_220995374


Nieuw project van Van Rijthoven _O-
pi_220996853
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw project van Van Rijthoven _O-
Em. Prof. Dr. Mr. Ir. Van Rijthoven
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:46:02 #259
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220996887
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw project van Van Rijthoven _O-
Abov avarge
pi_221006957
quote:
Tennisster Lamens offert top honderd op om 'beter dan ooit' te worden
Soms moet je als topsporter het resultaat ondergeschikt maken aan het grote doel. Daarvan is Suzan Lamens momenteel een goed voorbeeld. De resultaten van de beste tennisster van Nederland vallen al een tijd tegen. Ze is gezakt van plaats 57 naar 125 op de wereldranglijst, maar er is geen paniek. Verre van zelfs.

Vorig jaar zette het verval in, met een reden. "Mijn trainer en ik zijn aan mijn aanvallende spel gaan sleutelen. Ik moest minder verdedigend spelen", aldus Lamens woensdagavond na haar nederlaag bij het Libéma Open in Rosmalen in zowel het enkelspel als dubbelspel.

Minder verdedigend spelen
Het aanpassen van haar spel ging aanvankelijk stroef. "Ik kwam een beetje in een niemandsland terecht. Ik vond mijn aanval nog niet goed genoeg, omdat ik veel fouten ging maken, maar mijn verdediging viel daardoor ook een beetje weg in wedstrijden."

"Daar werd ik onzeker van. Ik ben heel plichtsgetrouw. Ik vind het moeilijk om soms iets nieuws te proberen. Ik verloor ook best wat partijen waarin ik een voorsprong weggaf. Dat hielp ook niet", legt ze uit.

Toch klinken er vanuit het kamp-Lamens positieve signalen als we even verder kijken dan alleen die ene bal in het net of die zure nederlaag. "Ik zeg altijd: stilstand is achteruitgang. Ik wil Suzan verder ontwikkelen", vertelt trainer Martin van der Brugghen, die inmiddels meer dan tien jaar met Lamens samenwerkt.

Van der Brugghen is ervan overtuigd dat de aanpassingen in het spel van zijn pupil vroeg of laat zullen aanslaan. "Ze is een betere speelster dan ooit, als je dat vergelijkt met twee jaar geleden, maar de resultaten blijven nu nog uit. Op sommige momenten drukt ze niet door in partijen. Dat is de volgende stap."
https://nos.nl/artikel/26(...)r-dan-ooit-te-worden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221014088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ok, ik ben benieuwd hoe lang ze in dit experiment blijft geloven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221040911
De Jong wint een challenger.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_221043364
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Tim86 het volgende:
De Jong wint een challenger.
Knap de lijn van Roland Garros doorgetrokken.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221048827
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:26 schreef Tim86 het volgende:
De Jong wint een challenger.
Die heeft in een keer weer de geest gekregen ja, blijft volgens mij ook bewust nu op gravel hangen omdat hij Wimbledon toch niet automatisch binnen komt. Deze punten zijn wel lekkere damagecontrol omdat hij ook nog een finaleplaats in Bastad heeft te verdedigen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221051126
Ik zie Botic net een winning tweener lob slaan (6-4 4-3 tegen Wendelken)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_221051687
quote:
11s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie Botic net een winning tweener lob slaan (6-4 4-3 tegen Wendelken)
Wat is dat
U MAD?
pi_221051962
twitter
pi_221052027
Ah! Lekker! Botic viert het ook uitbundig, dat maakt het nog gaver om het te kijken!!!
U MAD?
pi_221060618
Symapthieke Tallon staat weer met zn racket te smijten @de_boswachter
pi_221061343
Tallon heeft ook een eigen podcastje met twee vrienden.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')