De Rus wint van kazach Boeblikquote:Op donderdag 12 februari 2026 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Griekspoor denkt dat hij de wereld heeft. Wat een bokkenlul zeg. Weg ermee. Naar de gulag.
Schuinsmarcheerder Nishikoriquote:Op maandag 2 maart 2026 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
Seks moet tegen Nishikori in laatste ronde qualifier challenger.
quote:Arianne Hartono is op 29-jarige leeftijd gestopt met proftennis. De laatste wedstrijd van de Nederlandse nummer 255 van de wereld was eind januari bij een ITF-toernooi in het Amerikaanse San Diego.
"Ik ben toe aan iets nieuws", zegt Hartono bij RTV Drenthe. "Ik heb acht jaar op de Tour gespeeld en heel veel plezier gehad, maar ik heb het afgelopen jaar mentaal en emotioneel best wel lastig gehad. Ik denk dat het nu tijd is voor een frisse start."
Hartono deed in 2022 en 2023 mee aan de Australian Open, bereikte de 135ste plek op de wereldranglijst, veroverde drie ITF-titels en werd in 2018 in Amerika uitgeroepen tot beste speelster van alle universiteiten.
@TheArt over Thomas Schoorel in 2010. Die man is volgens mij 5 jaar geblesseerd geweest alvorens te stoppen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Qua puur talent niet, maar hij heeft wel de fysieke capaciteiten en wapens om het ver te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik heb serieus geen moment gehad dat ik heb gedacht dat zij vast top 100 zou halen……. Laatste keer dat ik haar op de AO zag was echt niet goed….quote:Op maandag 2 maart 2026 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Lamens afgelopen maanden wel echt dramatisch slecht. Leek toch wel stabiel top 100 een paar jaar te kunnen worden, maar dat zit er momenteel niet in.
Heel mooi, laat ‘m daar maar zo lang als mogelijk blijven. Eikel is ‘t met z’n grote bek. Walgelijke man.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor zit vast in Dubai maar wil graag naar Nederland. Ik dacht dat ie er wel van hield om zich op te houden in schurkstaten..
De nijpende situatie waarin Tallon Griekspoor zich bevindt, houdt voorlopig nog even aan. De Nederlandse tennisser zit nog altijd vast in Dubai, en kan dat land voorlopig nog niet verlaten. Dat meldt zijn trainer maandagmiddag.
Door de oorlog in Iran en de aanvallen van Iran op omliggende landen, waaronder de Verenigde Arabische Emiraten, gaan er geen vluchten vanaf het vliegveld van Dubai. "We krijgen er wel wat van mee", zegt zijn coach Marc Dijkhuizen tegen het ANP. Dijkhuizen zit samen met Griekspoor en diens broer Scott nog altijd in het spelershotel, op enkele kilometers afstand van het vliegveld.
'Geen zorgen'
"We kregen wel een of twee keer een melding op de telefoon dat we naar binnen moesten en dat is het eigenlijk", zegt Dijkhuizen. In het hotel zitten ook andere tennissers die ver kwamen in het toernooi, evenals scheidsrechters en de toernooidirecteur. De ATP heeft ervoor gezorgd dat de kamers zijn verlengd. "Het is niet dat we ons heel erg zorgen maken", zegt Dijkhuizen, "maar we zouden liever nu richting Nederland gaan."
https://sportnieuws.nl/te(...)%2Fwww.google.com%2F
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |