Ik dacht dat die ook onder handen is genomen door Jeff gisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:32 schreef Hznootje het volgende:
Is Keanu zijn haar geknipt met een bloempot erop of zo?
Denk dat ie gewoon 'doe maar zoiets' tegen z'n kapper zei...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:32 schreef Hznootje het volgende:
Is Keanu zijn haar geknipt met een bloempot erop of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie gewoon 'doe maar zoiets' tegen z'n kapper zei...Dat beestje is schattig , kan ik van Keanu niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien dat deze opdracht de sfeer wel weer beter kan maken in het huis
ja en dan dingen er nog naast noemen zo weet je het nog niet ernaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:37 schreef Hznootje het volgende:
Eva is niet zo heel duidelijk in haar antwoorden.. onnozel
Niels is weg he dus hij heeft niet echt iemand meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
En Jordy doet inmiddels ook weer net of er niets is gebeurd en speelt weer beste maatjes te zijn met zijn verraders. Is ook een natte scheet hoor.. de hele week een grote smoel en als het er op aankomt kruipt hij ook in hun hol
Of hij is niet haatdragend. Maar denk niet dat hij het gaat vergetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Niels is weg he dus hij heeft niet echt iemand meer
Nagels verzorgen is dat sociaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
hahaha Eva zit in sociale verzorging![]()
Niet alleen nagels, ook nepwimpers en dat soort meuk.quote:
volgens haar wel mensen vertellen haar dingen allemaal en als ze weg gaan hebben de mensen wel een goed gevoel hahaquote:
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet alleen nagels, ook nepwimpers en dat soort meuk.
ja maar omdat Sharice zij wat haar beroep is wam Eva daarmeequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus lekker lullen over hoe groen ze is, maar vervolgens de kachel bij 35 graden volop laten loeien omdat het anders zo koud is als ze uit de douche komt...quote:
Wat zij doet is wel degelijk een sociaal beroep, en dat is vrij breedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch niets sociaal aan. Dan denk ik meer aan thuiszorg enzo
Ow maar dat zou ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dus lekker lullen over hoe groen ze is, maar vervolgens de kachel bij 35 graden volop laten loeien omdat het anders zo koud is als ze uit de douche komt...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef Verity het volgende: Staat Jolien daar nou af te luisteren?!
Irritant weer jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is geen elkaar leren kennen dit is jordy op zijn praatstoel
Is er een opdracht? fill me in pleasequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef ledn81 het volgende:
Jordy leuk verhaal (lekker kort), maar dit is niet de opdracht
Vraag me nu toch af hoe lang ze daar al stond, voordat ze haar in beeld namen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
raam staat ook op een kier
Ze zijn opgedeeld in duo's en ze moeten elkaar blijkbaar beter leren kennen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is er een opdracht? fill me in please
Sorry over je vraag heen gelezenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef rinardo het volgende:
hmm oke, niemand? ik zoek wel ff op FB
Ahhhh oke, dus we hebben niet gehoord dat dit moet, maar gezien ze elkaar allemaal vragen aan het stellen zijn, zal het inderdaad zo zijn. Bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze zijn opgedeeld in duo's en ze moeten elkaar blijkbaar beter leren kennen.
Ze ondervragen elkaar mede op basis van de vragenlijst die ze voorafgaand aan deelname hebben ingevuld.
Thanxquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorry over je vraag heen gelezen![]()
Ze zijn koppels geworden en het lijkt er op dat er een spel gaat komen over elkaars leven en voorkeuren. Ze zijn elkaar aan het uithoren over favoriete kleur, eten, vakantieland enz.
Ja leuk he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk dat Vlaams, Jolien vloog naar Tokio, "twaalf uur op de vlieger" .....
Heb het idee dat Jeff een waarschuwing heeft gehad, die gedraagt zich opeens anders heb ik het idee ....quote:
zou goed kunnen, helaas zien we toch niet alles, denk nog niet eens de helftquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jeff een waarschuwing heeft gehad, die gedraagt zich opeens anders heb ik het idee ....
uit elkaar getrokken meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Jolien als een soort schaapje, die door de boze wolf verslonden wordt ......
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:14 schreef Hznootje het volgende:
Jolien heeft betere gesprekken met Axel dan met Jeffrey. Ik hoop dat dit haar ogen opent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een triest kindquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef ledn81 het volgende:
Jefflien issues![]()
Jolien vindt het nu lastig dat Jane straks meer weet van Jeffrey dan zij
Tsja, moet je iets meer kletsen ipv neuzen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef ledn81 het volgende:
Jefflien issues![]()
Jolien vindt het nu lastig dat Jane straks meer weet van Jeffrey dan zij
Wat me opviel dat ze veel meer spontaan lachtte met Axel .(had geen geluid aan)quote:
@lojanda is er mee begonnen en @KinKiJan maakte het visueelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:35 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wie het zei hier, dat Eva een Trump hoofd heeft. I can't unsee. Bedankt he.
Maar Jolien gaf niet als antwoord dat zij nooit op Jef gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
Jeff gaat het nooit laten gebeuren dat zij op Jolien gaan
quote:
Ze moesten een reden geven waarom ze DM wilden worden, en de meesten hadden dat niet echt voor elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Weten we al waarom Sharice en Eva DM zijn? Heeft BB dat besloten?
Dank! Ik had het niet op stream. Zo bijzonder lijkt het me niet om al dat gegil te verantwoordenquote:
ze hebben moeten aangeven waarom ze DM willen wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Ik dacht iets opgevangen te hebben tijdens het gesprek van Jeffrey en Jolien. Geloof dat ze het hadden over om jezelf te promototen voor DM. Denk dat dat is gebeurd toen ze in de gameroom waren, tijdens de SLquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Ze moesten beargumenteren begreep ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Haha, echt zo'n typisch arrogante Jeff-uitspraakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hebben moeten aangeven waarom ze DM willen worden
Jeffrey zei :"omdat ik dat wil"
Go Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane vond dat een reden om hun terug te trekken als DM, want ze vond dat een rare reden..
Dus denk gezamelijke keuze op basis van wat ze zelf hebben gezegd
OMDAT IK DAT WIL?! Lullo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane vond dat een reden om hun terug te trekken als DM, want ze vond dat een rare reden..
Dus denk gezamelijke keuze op basis van wat ze zelf hebben gezegd
Inderdaad, ik dacht ff dat ze daar een jacuzzi binnen hadden staan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef Lillfex het volgende:
Nou wat een gegil om een paar roosjes op een bed
Met wicky en Jolien die net naar binnen isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:59 schreef ledn81 het volgende:
Axel boeit het allemaal niet. Die zit lekker in het zonnetje met Pootje
Hij had het over nog een duoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Verity het volgende:
Axel zou het wel riskeren om Jeffrey en Jane op de bank te zetten. Hij denk dat dat Jane sterker staat dan Jeffrey.
dat kan ik me enigzins wel inkomen wat ze zegt,hoop voor haar dat BB inderdaad hiermee wat doetquote:
Geef Axel gelijk. Jane zal dat winnen denk ik als ik overal zo leesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:02 schreef Verity het volgende:
Axel zou het wel riskeren om Jeffrey en Jane op de bank te zetten. Hij denk dat dat Jane sterker staat dan Jeffrey.
Die namen had ik ook niet opgevangen, misschien Elsa en Milena? Milena heeft al een lange tijd iets tegen Elsa, al lijkt dat de laatste dagen wel minder te worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had het over nog een duo
Maar kon ik niet verstaan
Was ook water en vuur
Dit zijn ook zaken die je zeker niet kan verwachten als je partner aan BB meedoet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat kan ik me enigzins wel inkomen wat ze zegt,hoop voor haar dat BB inderdaad hiermee wat doet
Mattheus heeft niets voor niets gezegd dat er al scheurtjes waren. Denk dat er veel meer speelt, dan dat we weten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zijn ook zaken die je zeker niet kan verwachten als je partner aan BB meedoet.
Wat een onzin en dramaqueen.
Als je wordt bestookt door mensen dat je partner misschien wel heeft gezoendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit zijn ook zaken die je zeker niet kan verwachten als je partner aan BB meedoet.
wat dan? of vind je der druk?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
Heeft Jolien een pilletje gehad ofzo ?
Of juist wel, heel veeeeeeel post voor jolien waar in gezegd wordt dat Axel veel liever voor haar kan zijn dan Jeffquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop ZO dat ze een sobere valentijnsdag krijgen. In ieder geval GEEN kaartjes en cadeautjes van kijkers. In godsnaam niet.
Ik snap niet dat ze dan haar profiel open heeft staan voor iedereen en niet op prive zetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja en volgens mij is het allemaal bullshit, denk niet dat er iets gebeurd isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je wordt bestookt door mensen dat je partner misschien wel heeft gezoend
Geen idee maar vraag me wel af wat mensen mankeert dat ze dat doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en volgens mij is het allemaal bullshit, denk niet dat er iets gebeurd is
oh hahahha ja die optie hebben we ook nogquote:
Dan mag Mattheus naar huis gaan toch? Lekker praten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Mattheus heeft niets voor niets gezegd dat er al scheurtjes waren. Denk dat er veel meer speelt, dan dat we weten.
Hopelijk werkt BB hierin mee en komt er duidelijkheid voor beiden. De een weet van niets en de ander lijkt er klaar mee te zijn.
Lekker al die debielen die je insta bestokenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan mag Mattheus naar huis gaan toch? Lekker praten.
Stel, hij heeft gezoend en wij hebben dat niet gezien? En dan?
Stel er is niet op enige beelden te zien dat er is gezoend? En dan?
Komt daarna de oma van Jolien die niet wilt dat haar kleindochter met een Jeff omgaat. De vriend van Eva die gepikeerd is dat Axel haar spek en bonen vriendje is.
Of de vader van Jeff omdat zijn zoon slecht afgeschilderd wordt?
Een paar DM's in je instagram en dan op hoge poten de redactie van BB willen spreken, beter kan ze haar eigen psych even gaan bellen.
My2cents
ja dat begrijp ik ook niet, even lekker stokenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee maar vraag me wel af wat mensen mankeert dat ze dat doen
Ja nu vind ik mattie wel te pruimenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoeveel lol Jordy en Matti hebben.
denk toch wel dat het iets meer is als een paarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Komt daarna de oma van Jolien die niet wilt dat haar kleindochter met een Jeff omgaat. De vriend van Eva die gepikeerd is dat Axel haar spek en bonen vriendje is.
Een paar DM's in je instagram en dan op hoge poten de redactie van BB willen spreken, beter kan ze haar eigen psych even gaan bellen.
My2cents
De druk is ervan af voor Jordy. Hij heeft zijn tweede nominatie overleefd, zijn vriend is weg, maar dat kan hij nu niet meer veranderen en hoeft hij ook niet meer bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoeveel lol Jordy en Matti hebben.
Eva en sharicequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
wie leggen er nou in dat 2persoonsbed in de grote kamer? toch Jolien en Jeff?
Al die mensen stoken ook gewoon. Zou me ook niks verbazen als ze al een DM krijgt wanneer ze achter elkaar aan rennen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
My2cents
ja in de bruidssuite maar in die andere kamer bedoel ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mja, dat zijn afspraken die koppels en contracten regelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Al die mensen stoken ook gewoon. Zou me ook niks verbazen als ze al een DM krijgt wanneer ze achter elkaar aan rennen.
Als zij klaar blijkt te zijn met de relatie van 4 jaar, vind ik het wel zo netjes dat Mattheus dat komt te weten (mits hij dat heeft aangegeven bij de intake). Misschien zit hij er nog 2 maanden in dat huis.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef Ireth het volgende:
Gezellig!
Aww leuk, krijg nu opeens steeds zijn tiktoks op mijn fyp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef Ireth het volgende:
Gezellig!
Benieuwd wat er van deze groep overblijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van vorig jaar zijn vandaag bij de opening van Basiri zijn kebabzaak.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef marky het volgende:
Jordy en Matti is het beste wat hen beide kon overkomen op dit moment in het spel.
Mattie is een wolf in schaapskleren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nu vind ik mattie wel te pruimen
Ze horen De Toekomst, Ajax uitzwaai training voor de klassiekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt dat er ergens kermis is. Mar BB helpt hem uit zijn droom en zegt dat er nergens kermis is hooguit in zijn hoofd
WIe is Arie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Ireth het volgende:
Hhmm.. de roddel over het gedrag van Arie tijdens het feest kwam ter sprake door Eva. Gelijk wissel naar Elsa en wicky
als het warmer is liggen ze toch ook te zonnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Matt staat buiten alsof het zomer is, alleen in zijn onderbroek
Hij krijg een zenderscheck, hij moet dus iets aan trekken en mag niet in zijn onderbroek staan
Tja, weet ook niet waarom het niet magquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als het warmer is liggen ze toch ook te zonnen
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het nooit dat ik stemmen vreselijk vind maar Eva vind ik echt vreselijk.!
nou geen idee vind hem heel vreselijk en ze is dom ook muziek komt uit de autoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...
Ajax trainingscomplex zit daar met wat velden voor jeugd en vrouwen die daar zouden kunnen spelen ..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou geen idee vind hem heel vreselijk en ze is dom ook muziek komt uit de auto![]()
![]()
weet nou niemand dat Ajax daar zit zij komt uit Haarlem moet dat toch wel weten en Jane moet het zeker weten
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#1quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:
Iets gemist zie ik nu.
[ afbeelding ]
Maar we weten toch niet of er wel of niet iets gebeurd is. Er wordt genoeg buiten de streams gehouden wat wij niet zien. Las ook dat Milena en Sharice mogelijk iets onder het dekbed hebben gedaan, een roddel of waarheid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ook niet, even lekker stoken
als die relatie over is komt dat alleen daardoor. want buiten wat dollen en spelen in het huis is er niets gebeurd
Had hij bij Jeff moeten waarschuwen met dat slapen bij die meiden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
BB spreekt de bewoners toe
Ze moeten altijd als koppel onder de douche
Je mag niet met een ander onder de douche
Hij zit het deze keer door de vingers, de volgende keer als een koppel niet gelijk gaan douchen kost dat 100 euro
Ze moeten dus gelijk de douche starten
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...
vermoed roddelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar we weten toch niet of er wel of niet iets gebeurd is. Er wordt genoeg buiten de streams gehouden wat wij niet zien. Las ook dat Milena en Sharice mogelijk iets onder het dekbed hebben gedaan, een roddel of waarheid?
hoef je mijn niet te vertellen ik woon 20 minuten afstand ervanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax trainingscomplex zit daar met wat velden voor jeugd en vrouwen die daar zouden kunnen spelen ..
Het zag er erg vreemd uit dat wel, ik kreeg er een bepaald idee bij maar ook dat zegt niks, het was immers onder het dekbedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar we weten toch niet of er wel of niet iets gebeurd is. Er wordt genoeg buiten de streams gehouden wat wij niet zien. Las ook dat Milena en Sharice mogelijk iets onder het dekbed hebben gedaan, een roddel of waarheid?
Jane wist het ook ... zelfs Pootje hoorde ik over de Toekomstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoef je mijn niet te vertellen ik woon 20 minuten afstand ervan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had het erover dat hun daar het wel moeten weten Jane soieso en tuthola eva hoort het ook te weten en Jordy ook
nou erg stom dat Jolien dan nog met carnaval komtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jane wist het ook ... zelfs Pootje hoorde ik over de Toekomst
Ze gaan om de beurten naar de DBK, denk dat we de slaapkamer te zien krijgen en de woonkamer wanneer ze klaar zijn.quote:
Maar wat wil ze dan. In gesprek met Matti? Kan ze sowieso vergeten. Stuur hem een vliegtuigje meid! " MATTI, HET IS UIT!" En dan OP valentijnsdag graag.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar wat wil ze dan. In gesprek met Matti? Kan ze sowieso vergeten. Stuur hem een vliegtuigje meid! " MATTI, HET IS UIT!" En dan OP valentijnsdag graag.
Ik snap het ook niet. ze gaat er aan kapot zegt ze. Nou dan zou ik dat gesprek met die psycholoog maar met beide handen aanpakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar wat wil ze dan. In gesprek met Matti? Kan ze sowieso vergeten. Stuur hem een vliegtuigje meid! " MATTI, HET IS UIT!" En dan OP valentijnsdag graag.
Is er al een fundraisingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja ze kan Russisch praten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef KangaP het volgende:
Is milena de Russische taal machtig,? heeft ze daarover al iets gezegd,?
Ik heb niets gezien wat Matti verkeerd zou hebben gedaan. Dat hij Milena misschien leuker vindt dan gemiddeld dat kan maar die vriendin zit in een aanstel modusquote:
Klopt en ze spreekt het ook nog met de vriendinnen van haar moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja ze kan Russisch praten.
Haar broer kan niet goed Nederlands dus ze vertaalde veel voor hem heb ik haar ooit horen zeggen.
Ja, bizar, je ziet het 9.9/10x maar maakt het 0.00001/10x beter.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
Eva heeft botox in haar frons?!?!?
Waarom laten al die jongeren zich zo vol spuiten?
Ben je 23 en heb je jezelf Trumplippen ‘gegeven’, dat kan geen vooruitgang zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Nergens fillers enzo?"
Eva: "Wel, in m'n lippen en botox in m'n frons, maaahaar minimaal he"
23 ....
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
Eva heeft botox in haar frons?!?!?
Waarom laten al die jongeren zich zo vol spuiten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Nergens fillers enzo?"
Eva: "Wel, in m'n lippen en botox in m'n frons, maaahaar minimaal he"
23 ....
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, bizar, je ziet het 9.9/10x maar maakt het 0.00001/10x beter.
Veel oudere mensen hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ben je 23 en heb je jezelf Trumplippen ‘gegeven’, dat kan geen vooruitgang zijn
Hij irriteert zichzelf het meestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey gaat lekker nergens heen hij blijft lekker voorlopig nog wel. Lekker vele irriteren heerlijk dit🤗
Dat is het eerste wat ik dacht! Best erg eigenlijk, ze hebben nog geen relatie en hij is al zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
Haha jolien bij Axel in de armen springen..Maar goed dat Jeffredit niet zag
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 print alvast een kaartje voor Axel op basis van deze foto voor Valentijn![]()
Dat. Hij maakt TV en is een stelletje, win-win voor de FEBO.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey gaat lekker nergens heen hij blijft lekker voorlopig nog wel. Lekker vele irriteren heerlijk dit🤗
Want tegenwoordig is dat net zo normaal als dat je influencer of tiktokker wil worden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel oudere mensen hier.
En hij eet ook al geen groenten. Hoe overleef je zo dan, lolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat hoor ik
David S nog nooit pizza gegeten of kaas ?
Schijnbaar... nou laat mij dan maar een ouwe boomer wezen hoor...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want tegenwoordig is dat net zo normaal als dat je influencer of tiktokker wil worden?
Geen idee, ik ben 66.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want tegenwoordig is dat net zo normaal als dat je influencer of tiktokker wil worden?
Hij eet thuis elke dag soep met groenten, want dan lust ie het welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En hij eet ook al geen groenten. Hoe overleef je zo dan, lol
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:49 schreef KinKiJan het volgende:
Jane is fan van soto soep, krijg meteen honger
Jane kan hem wel aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik vind het wel jammer voor Jane, want Jeff zal natuurlijk nu weken lopen zeuren dat het allemaal haar schuld is.
Ja hij zeimal dat keurt hij wel goed. Als dit inderdaad gebeurd dan wordt Jeff geholpenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:50 schreef Ireth het volgende:
Hij zei Aziatisch eten of sushi...
En als ie het afkeurt zal Jeff strondsjaggerijnig zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:51 schreef ledn81 het volgende:
Geen koffer, geen bed geen eten
Er wordt die jongen niets gegund
Ja is toch zo. Het zal wel goedgekeurd worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:51 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey dacht dat sushi ook onder Aziatisch eten valt
Veel want hij wist niet meer wat hij ooit in het inteken gesprek had opgegevenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:52 schreef ledn81 het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel opties Keanu aan David S had gegeven?
Geen zorgen, als de volgende klaar is hoor je het vast nog eensquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:52 schreef ledn81 het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel opties Keanu aan David S had gegeven?
Ik hoop dat ze zo streng zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:53 schreef Ireth het volgende:
Kan nu alleen nog afgekeurd worden omdat jane geen en jeff wel sushi heeft gezegd
Pakt ie maar weer een appelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:54 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Als het om eten gaat, so be it he, toch?
Benieuwd of hij dat nog steeds zo denkt, als ze het enige koppel zijn die niets krijgen.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Hoempah het volgende:
Schuld van BB want die was niet duidelijk volgens Jeffrey
Hij schuift graag afquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:55 schreef Hoempah het volgende:
Schuld van BB want die was niet duidelijk volgens Jeffrey
Koos zegt dat hij patatje joppiesaus lekker vindt.quote:
Waar is het mis gegaan bij die jongen.quote:
3 verschillende pasta'squote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen zorgen, als de volgende klaar is hoor je het vast nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |