Ze moesten een reden geven waarom ze DM wilden worden, en de meesten hadden dat niet echt voor elkaarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Weten we al waarom Sharice en Eva DM zijn? Heeft BB dat besloten?
Dank! Ik had het niet op stream. Zo bijzonder lijkt het me niet om al dat gegil te verantwoordenquote:
ze hebben moeten aangeven waarom ze DM willen wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Ik dacht iets opgevangen te hebben tijdens het gesprek van Jeffrey en Jolien. Geloof dat ze het hadden over om jezelf te promototen voor DM. Denk dat dat is gebeurd toen ze in de gameroom waren, tijdens de SLquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Ze moesten beargumenteren begreep ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:53 schreef Was-beer het volgende:
Haha, echt zo'n typisch arrogante Jeff-uitspraakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze hebben moeten aangeven waarom ze DM willen worden
Jeffrey zei :"omdat ik dat wil"
Go Janequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane vond dat een reden om hun terug te trekken als DM, want ze vond dat een rare reden..
Dus denk gezamelijke keuze op basis van wat ze zelf hebben gezegd
OMDAT IK DAT WIL?! Lullo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jane vond dat een reden om hun terug te trekken als DM, want ze vond dat een rare reden..
Dus denk gezamelijke keuze op basis van wat ze zelf hebben gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |