Maar we weten toch niet of er wel of niet iets gebeurd is. Er wordt genoeg buiten de streams gehouden wat wij niet zien. Las ook dat Milena en Sharice mogelijk iets onder het dekbed hebben gedaan, een roddel of waarheid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik ook niet, even lekker stoken
als die relatie over is komt dat alleen daardoor. want buiten wat dollen en spelen in het huis is er niets gebeurd
Had hij bij Jeff moeten waarschuwen met dat slapen bij die meiden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
BB spreekt de bewoners toe
Ze moeten altijd als koppel onder de douche
Je mag niet met een ander onder de douche
Hij zit het deze keer door de vingers, de volgende keer als een koppel niet gelijk gaan douchen kost dat 100 euro
Ze moeten dus gelijk de douche starten
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...
vermoed roddelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar we weten toch niet of er wel of niet iets gebeurd is. Er wordt genoeg buiten de streams gehouden wat wij niet zien. Las ook dat Milena en Sharice mogelijk iets onder het dekbed hebben gedaan, een roddel of waarheid?
hoef je mijn niet te vertellen ik woon 20 minuten afstand ervanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ajax trainingscomplex zit daar met wat velden voor jeugd en vrouwen die daar zouden kunnen spelen ..
Het zag er erg vreemd uit dat wel, ik kreeg er een bepaald idee bij maar ook dat zegt niks, het was immers onder het dekbedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar we weten toch niet of er wel of niet iets gebeurd is. Er wordt genoeg buiten de streams gehouden wat wij niet zien. Las ook dat Milena en Sharice mogelijk iets onder het dekbed hebben gedaan, een roddel of waarheid?
Jane wist het ook ... zelfs Pootje hoorde ik over de Toekomstquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoef je mijn niet te vertellen ik woon 20 minuten afstand ervan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had het erover dat hun daar het wel moeten weten Jane soieso en tuthola eva hoort het ook te weten en Jordy ook
nou erg stom dat Jolien dan nog met carnaval komtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jane wist het ook ... zelfs Pootje hoorde ik over de Toekomst
Ze gaan om de beurten naar de DBK, denk dat we de slaapkamer te zien krijgen en de woonkamer wanneer ze klaar zijn.quote:
Maar wat wil ze dan. In gesprek met Matti? Kan ze sowieso vergeten. Stuur hem een vliegtuigje meid! " MATTI, HET IS UIT!" En dan OP valentijnsdag graag.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar wat wil ze dan. In gesprek met Matti? Kan ze sowieso vergeten. Stuur hem een vliegtuigje meid! " MATTI, HET IS UIT!" En dan OP valentijnsdag graag.
Ik snap het ook niet. ze gaat er aan kapot zegt ze. Nou dan zou ik dat gesprek met die psycholoog maar met beide handen aanpakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Maar wat wil ze dan. In gesprek met Matti? Kan ze sowieso vergeten. Stuur hem een vliegtuigje meid! " MATTI, HET IS UIT!" En dan OP valentijnsdag graag.
Is er al een fundraisingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja ze kan Russisch praten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef KangaP het volgende:
Is milena de Russische taal machtig,? heeft ze daarover al iets gezegd,?
Ik heb niets gezien wat Matti verkeerd zou hebben gedaan. Dat hij Milena misschien leuker vindt dan gemiddeld dat kan maar die vriendin zit in een aanstel modusquote:
Klopt en ze spreekt het ook nog met de vriendinnen van haar moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja ze kan Russisch praten.
Haar broer kan niet goed Nederlands dus ze vertaalde veel voor hem heb ik haar ooit horen zeggen.
Ja, bizar, je ziet het 9.9/10x maar maakt het 0.00001/10x beter.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
Eva heeft botox in haar frons?!?!?
Waarom laten al die jongeren zich zo vol spuiten?
Ben je 23 en heb je jezelf Trumplippen ‘gegeven’, dat kan geen vooruitgang zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Nergens fillers enzo?"
Eva: "Wel, in m'n lippen en botox in m'n frons, maaahaar minimaal he"
23 ....
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
Eva heeft botox in haar frons?!?!?
Waarom laten al die jongeren zich zo vol spuiten?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:32 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Nergens fillers enzo?"
Eva: "Wel, in m'n lippen en botox in m'n frons, maaahaar minimaal he"
23 ....
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, bizar, je ziet het 9.9/10x maar maakt het 0.00001/10x beter.
Veel oudere mensen hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ben je 23 en heb je jezelf Trumplippen ‘gegeven’, dat kan geen vooruitgang zijn
Hij irriteert zichzelf het meestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey gaat lekker nergens heen hij blijft lekker voorlopig nog wel. Lekker vele irriteren heerlijk dit🤗
Dat is het eerste wat ik dacht! Best erg eigenlijk, ze hebben nog geen relatie en hij is al zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
Haha jolien bij Axel in de armen springen..Maar goed dat Jeffredit niet zag
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 print alvast een kaartje voor Axel op basis van deze foto voor Valentijn![]()
Dat. Hij maakt TV en is een stelletje, win-win voor de FEBO.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey gaat lekker nergens heen hij blijft lekker voorlopig nog wel. Lekker vele irriteren heerlijk dit🤗
Want tegenwoordig is dat net zo normaal als dat je influencer of tiktokker wil worden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:38 schreef basicsaint het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Veel oudere mensen hier.
En hij eet ook al geen groenten. Hoe overleef je zo dan, lolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat hoor ik
David S nog nooit pizza gegeten of kaas ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |