Ze horen De Toekomst, Ajax uitzwaai training voor de klassiekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt dat er ergens kermis is. Mar BB helpt hem uit zijn droom en zegt dat er nergens kermis is hooguit in zijn hoofd
WIe is Arie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Ireth het volgende:
Hhmm.. de roddel over het gedrag van Arie tijdens het feest kwam ter sprake door Eva. Gelijk wissel naar Elsa en wicky
als het warmer is liggen ze toch ook te zonnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Matt staat buiten alsof het zomer is, alleen in zijn onderbroek
Hij krijg een zenderscheck, hij moet dus iets aan trekken en mag niet in zijn onderbroek staan
Tja, weet ook niet waarom het niet magquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als het warmer is liggen ze toch ook te zonnen
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het nooit dat ik stemmen vreselijk vind maar Eva vind ik echt vreselijk.!
nou geen idee vind hem heel vreselijk en ze is dom ook muziek komt uit de autoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...
Ajax trainingscomplex zit daar met wat velden voor jeugd en vrouwen die daar zouden kunnen spelen ..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou geen idee vind hem heel vreselijk en ze is dom ook muziek komt uit de auto![]()
![]()
weet nou niemand dat Ajax daar zit zij komt uit Haarlem moet dat toch wel weten en Jane moet het zeker weten
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#1quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:
Iets gemist zie ik nu.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |