Lekker al die debielen die je insta bestokenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan mag Mattheus naar huis gaan toch? Lekker praten.
Stel, hij heeft gezoend en wij hebben dat niet gezien? En dan?
Stel er is niet op enige beelden te zien dat er is gezoend? En dan?
Komt daarna de oma van Jolien die niet wilt dat haar kleindochter met een Jeff omgaat. De vriend van Eva die gepikeerd is dat Axel haar spek en bonen vriendje is.
Of de vader van Jeff omdat zijn zoon slecht afgeschilderd wordt?
Een paar DM's in je instagram en dan op hoge poten de redactie van BB willen spreken, beter kan ze haar eigen psych even gaan bellen.
My2cents
ja dat begrijp ik ook niet, even lekker stokenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee maar vraag me wel af wat mensen mankeert dat ze dat doen
Ja nu vind ik mattie wel te pruimenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoeveel lol Jordy en Matti hebben.
denk toch wel dat het iets meer is als een paarquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Komt daarna de oma van Jolien die niet wilt dat haar kleindochter met een Jeff omgaat. De vriend van Eva die gepikeerd is dat Axel haar spek en bonen vriendje is.
Een paar DM's in je instagram en dan op hoge poten de redactie van BB willen spreken, beter kan ze haar eigen psych even gaan bellen.
My2cents
De druk is ervan af voor Jordy. Hij heeft zijn tweede nominatie overleefd, zijn vriend is weg, maar dat kan hij nu niet meer veranderen en hoeft hij ook niet meer bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef happyme28 het volgende:
Grappig hoeveel lol Jordy en Matti hebben.
Eva en sharicequote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
wie leggen er nou in dat 2persoonsbed in de grote kamer? toch Jolien en Jeff?
Al die mensen stoken ook gewoon. Zou me ook niks verbazen als ze al een DM krijgt wanneer ze achter elkaar aan rennen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
My2cents
ja in de bruidssuite maar in die andere kamer bedoel ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mja, dat zijn afspraken die koppels en contracten regelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Al die mensen stoken ook gewoon. Zou me ook niks verbazen als ze al een DM krijgt wanneer ze achter elkaar aan rennen.
Als zij klaar blijkt te zijn met de relatie van 4 jaar, vind ik het wel zo netjes dat Mattheus dat komt te weten (mits hij dat heeft aangegeven bij de intake). Misschien zit hij er nog 2 maanden in dat huis.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef Ireth het volgende:
Gezellig!
Aww leuk, krijg nu opeens steeds zijn tiktoks op mijn fyp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:28 schreef Ireth het volgende:
Gezellig!
Benieuwd wat er van deze groep overblijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van vorig jaar zijn vandaag bij de opening van Basiri zijn kebabzaak.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:21 schreef marky het volgende:
Jordy en Matti is het beste wat hen beide kon overkomen op dit moment in het spel.
Mattie is een wolf in schaapskleren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja nu vind ik mattie wel te pruimen
Ze horen De Toekomst, Ajax uitzwaai training voor de klassiekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt dat er ergens kermis is. Mar BB helpt hem uit zijn droom en zegt dat er nergens kermis is hooguit in zijn hoofd
WIe is Arie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef Ireth het volgende:
Hhmm.. de roddel over het gedrag van Arie tijdens het feest kwam ter sprake door Eva. Gelijk wissel naar Elsa en wicky
als het warmer is liggen ze toch ook te zonnenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:39 schreef Dotteke het volgende:
Matt staat buiten alsof het zomer is, alleen in zijn onderbroek
Hij krijg een zenderscheck, hij moet dus iets aan trekken en mag niet in zijn onderbroek staan
Tja, weet ook niet waarom het niet magquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als het warmer is liggen ze toch ook te zonnen
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb het nooit dat ik stemmen vreselijk vind maar Eva vind ik echt vreselijk.!
nou geen idee vind hem heel vreselijk en ze is dom ook muziek komt uit de autoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft een "rasp" in haar stem. Contineu kreunend...
Ajax trainingscomplex zit daar met wat velden voor jeugd en vrouwen die daar zouden kunnen spelen ..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou geen idee vind hem heel vreselijk en ze is dom ook muziek komt uit de auto![]()
![]()
weet nou niemand dat Ajax daar zit zij komt uit Haarlem moet dat toch wel weten en Jane moet het zeker weten
rinardo in BB / [Streamverslagen BB2025]#1quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:57 schreef spapaars het volgende:
Iets gemist zie ik nu.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |